Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 18/2/2010, 18:04
_Rolex schreef:
Waarom is iedereen altijd een topper als het om poker gaat, maar zodra je een keer komt kijken binnen n o time eruit Tegen de tijd dat je naast Rob Hollink zit en wint dan ga ik je eren
wordt aan gewerkt, ik wil me qualificeren voor het EPT in Barcelona en op Everest heb je ook een soort Europees kampioenschap dat in mij wordt gehouden ergens in Europa. Langzaamaan wat meer live spelen.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 18/2/2010, 18:18
pvd schreef:
_Rolex schreef:
Waarom is iedereen altijd een topper als het om poker gaat, maar zodra je een keer komt kijken binnen n o time eruit Tegen de tijd dat je naast Rob Hollink zit en wint dan ga ik je eren
wordt aan gewerkt, ik wil me qualificeren voor het EPT in Barcelona en op Everest heb je ook een soort Europees kampioenschap dat in mij wordt gehouden ergens in Europa. Langzaamaan wat meer live spelen.
Mei gok ik hahahahaha
EPT hoe wou je dat doen dan??? zijn tickets van 10.000 dollar
Ik heb nog 700 fpp en geld heb ik er niet meer opstaan, ben ff klaar met pokerstars en wil het liever weer live doen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Poker 18/2/2010, 18:22
Op het Forumtoernooi komt Rolf Slotboom agi wel Zal ik die even verslaan dan?
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 18/2/2010, 18:28
thomaapje schreef:
Op het Forumtoernooi komt Rolf Slotboom agi wel Zal ik die even verslaan dan?
Doe je best
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Poker 18/2/2010, 19:03
_Rolex schreef:
pvd schreef:
_Rolex schreef:
Mei gok ik hahahahaha
Ik heb nog 700 fpp en geld heb ik er niet meer opstaan, ben ff klaar met pokerstars en wil het liever weer live doen.
hehe, mei inderdaad. ik ga ook echt geen 10k betalen dat heb ik nog niet eens. Maar via satelites kun je ver komen hoor.
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 18/2/2010, 20:40
pvd schreef:
_Rolex schreef:
pvd schreef:
_Rolex schreef:
Mei gok ik hahahahaha
hehe, mei inderdaad. ik ga ook echt geen 10k betalen dat heb ik nog niet eens. Maar via satelites kun je ver komen hoor.
Met welke satelites bedrag begin jij dan?? en hoeveel keer moet je winnen voor je etp kan bereiken
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Poker 18/2/2010, 20:51
Vanavond nog maar een keer de DTG spelen en voor 3 uit 3 gaan
Ik speelde zondag een freerollsatelite en had me geplaatst voor het kwalificatietoernooi voor het EPEC Van de bijna 900 man kregen 2 man een ticket, wat een kansen haha :P Dat was gisteren, speelde ook de DTG waar ik me op richtte, dus ging all-in op geflopte top pair Zat alleen een AK limper naast me waardoor ik er als 1 van de eersten uit lag Kameraad wilde me tips geven en zei net dat ik rustig aan moest beginnen, maar ik lig er al uit hoor hahahah :P Waarom hij mij tips wilt geven... ja, hij is winstgevender op de $0,00 limit tafels Ik haat limit, en verder ben ik winstgevender Tsja, als hij het leuk vind om $13 op everest te zetten en dat in 1 avond weer weg te spelen hahaha
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 18/2/2010, 21:27
thomaapje schreef:
Spannend...... Nog 2 man hebben tot woensdag 20u de tijd om hun inschrijving te bevestigen Ik sta 2de op de reservelijst (stond eerst op 9) :P
1ste op de alternate list :P Bij het niet op komen dagen van iemand zal ik spelen, of bij een exit van iemand Aangezien er wel exits zullen zijn zal ik wel gaan spelen
En bij hebben Rolf Slotboom in ons team Pokercity gaat hem pakken hoor We doen voor het eerst mee en verwachten veel van onszelf haha
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 18/2/2010, 23:14
Binnen een uur out kreeg nu betere handen dan gisteren, dat is het probleem :p
call met AT na een raise flop QT5
hij checkt, ik bet 2x fold en hij calt turn 2de ruiten check, ik bet hij calt river 3de ruiten, hij bet en ik call hier Zit hij met 45s voor een flush die eikel
Hou nog 6BB's over die er UTG in gaan met A9 en geen callers krijg hand later A6s opnieuw schuiven, flopje nog een 6 maar liep al achter tegen 88 (A of 6 er bij was verviervoudigen)
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 19/2/2010, 01:47
thomaapje schreef:
call met AT na een raise
hier ligt de fout al
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 19/2/2010, 02:11
pvd schreef:
thomaapje schreef:
call met AT na een raise
hier ligt de fout al
Ik zat op een nogal losse tafel en tegen 45 stond ik gewoon voor
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Poker 19/2/2010, 19:12
thomaapje schreef:
pvd schreef:
thomaapje schreef:
call met AT na een raise
hier ligt de fout al
Op een losse tafel moet je juist tight spelen
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 19/2/2010, 19:34
SemTex schreef:
thomaapje schreef:
pvd schreef:
thomaapje schreef:
call met AT na een raise
hier ligt de fout al
Op een losse tafel moet je juist tight spelen
Ik speel altijd tight En ik stond hier gewoon keihard voor tot die gast zijn flushje rivert Gewoon een klote hand, dat is het
Ik speel tight en speel dat winstgevend Alleen het is niet de speelstijl om grote cashes te maken Je bent gewoon altijd short en als het moet dan dubbel je weer om weer wat blindjes te kunnen betalen Je kan wel grote cashes maken, maar dan moet je aan het eind zo vaak nog zien te dubbelen.....
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Poker 19/2/2010, 19:46
Als je al short bent, dan rag ik het er preflop gewoon in met AT na een raise Is gewoon een prima hand om mee te raisen, maar niet om mee te callen... Dan wil je eigenlijk alleen een T-hoge flop zien. En als je dan toch callt, en je bet 2 keer en wodt gecalld, en vervolgens bet hij meteen op de turn, dan dan ik niet dat mijn T nog goed is...
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 19/2/2010, 19:50
Op dat moment was ik niet short hoor en ik leg hem vaak weg Ik had gewoon positie op hem en op een losse tafel kan je ze met vanalles beaten Dat hij op de flop checkt geeft al aan dat hij wat anders wilde zien, dus ik bet Daarna normaals check, bet , call En dan is hij op tilt dat hij met zijn het zo slecht gespeeld heeft en ramt het er op het eind in om de pot op te pikken Ja, hij speelde slecht, en ja hij riverde gewoon luckbox
SemTex Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Poker 19/2/2010, 20:04
Tja, ik vind dat je dan wel echt je tegenstander onderschat... Je ziet zijn check op de flop als zwakte omdat hij iets anders wil zien, en op het moment dat 'ie alles erin ragt en er een mogelijke flush op tafel ligt, zie je dat ook als zwakte.
(Ik zeg trouwens niet dat ik het beter kan hoor, speel niet voor niets alleen cashgames)
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 19/2/2010, 20:16
Er waren 2 mogelijkheiden: Of hij heeft niks en wil met de "flush" de pot oppakken Of hij heeft alsnog de flush gehit door op een waardeloze flop toch nog mee te gaan en op de turn nog zijn draw te krijgen
Nouja, het was dus dat 2de :S
Ik heb een hekel aan cashgames :P Speel daardoor niet voor niks S&G :P
Maar dat je AT daar normaal weg moet leggen heb je wel gelijk in hoor Doe ik normaal ook, zelfts als ik short ben :P I am a survivor, not a deep sea diver
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 20/2/2010, 03:07
Last minut nog een basisplaats gekregen voor morgen ook Go Pokercity
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 20/2/2010, 10:00
thomaapje schreef:
Er waren 2 mogelijkheiden: Of hij heeft niks en wil met de "flush" de pot oppakken Of hij heeft alsnog de flush gehit door op een waardeloze flop toch nog mee te gaan en op de turn nog zijn draw te krijgen
Nouja, het was dus dat 2de :S
Ik heb een hekel aan cashgames :P Speel daardoor niet voor niks S&G :P
Maar dat je AT daar normaal weg moet leggen heb je wel gelijk in hoor Doe ik normaal ook, zelfts als ik short ben :P I am a survivor, not a deep sea diver
Verdedigend spelen breekt je altijd op richting het einde(ik probeer in het begin met redelijk goede kaarten meteen een stack te bouwen).De computer gaat selectief mensen verwijderen omdat er anders geen eind aan komt.Dus de low stacks vliegen er meestal op bizarre momenten eruit. Ik had gisteren 52000 en had AA en ging eruit tegen een 200.000 stack die mijn 52K had gecalled met 5/7 offsuided(belachelijk dus) Wat valt erop de flop uiteraarddddddd 2x 5 erbij
Kortom computerpoker blijft een luckfactor(ook al zeggen sommige van niet)
Ik speel life 10x beter, dus leg mij maar uit hoe dat kan.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 20/2/2010, 11:50
Iedereen heeft het altijd over jokerstars, maar de rest kan er ook wat van hoor maar idd, die 57o zie je wel vaker, dat heet bigstackluck Als ik bigstack ben heb ik dat ook even (nadruk op even) :P
Ow, nederpoker doet ook nog mee vandaag 5 fora nemen het tegen elkaar op :p
Richting de 150 man zal uit uiteindelijk zijn en we spelen voor een beker Nouja, de beste van ons forum krijgt een ticket voor een HC toernooi ofzo, ook niet mis
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 20/2/2010, 14:30
live poker heeft net zo goed een luckfactor. En je zult altijd bad beats hebben. AA tegen 57o geeft jou ongeveer 80% kans om te winnen. Dat betekent dat 1 op de 5 keren de 57o van de azen wint. Gisteren heb ik 10x azen gehad en daarvan won ik maar 5 keer. Terwijl azen 80% van de tijd horen te winnen, wonnen ze maar 50%. (de andere 5 keer foldde iedereen op de flop al natuurlijk). Nu kan ik gaan denken; godver, het is ook altijd hetzelfde met dat kutinternet poker. Maar als ik kijk naar de lange termijn (100.000 handen) dan winnen ze gewoon 80% van de tijd, zoals het hoort.
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 21/2/2010, 02:23
Zojuist geplaatst voor 1miljoen turbo takedown
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Poker 21/2/2010, 02:48
Geen suc6 voor mij vandaag
Maarja wat wil je dan: oa aanwezig: Steve Wong, Rolf Slotboom, Noah Boeken en Thijs Wessels En daarnaast natuurlijk alle andere vaste pokerspelers 1 van pokercity uiteindelijk nog 3de geworden, speelde na de break (kleine 40 man over) nog geen 4BB's
Hij mag dus voor pokercity naar Venlo een €300 event spelen
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 21/2/2010, 10:48
thomaapje schreef:
Geen suc6 voor mij vandaag
Maarja wat wil je dan: oa aanwezig: Steve Wong, Rolf Slotboom, Noah Boeken en Thijs Wessels En daarnaast natuurlijk alle andere vaste pokerspelers 1 van pokercity uiteindelijk nog 3de geworden, speelde na de break (kleine 40 man over) nog geen 4BB's
Hij mag dus voor pokercity naar Venlo een €300 event spelen
Rolf vind ik wel een toppertje,maar Noah is geen goede pokerspeler in mijn ogen, hij heeft destijds in Denemarken gewoon strontmazzel gehad.
Ik moest gister top4 spelen om te plaatsen voor het 1 miljoen event 28 februari. 3 supernovea,s en ik zei de gek waren de gelukkige, dus het word mijn eerste echt grote tournooi op pokerstars.
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Poker 21/2/2010, 12:12
@ thomaapje; jammer man! Ik vroeg me trouwens af; ken je de push/fold strategie goed (op het eind van het toernooi dooslaggevend) Anders heb ik nog een handig leerprogrammatje ervoor.
@rolex; Super man! Veel succes! Ik ga je wel even volgen dan vanavond. Zelf ga ik denk ik geen toernooien spelen vanavond, moet nog mijn bonus op everest clearen. Ik ga trouwens ook proberen te kwalificeren voor EPT Berlijn. Satelites doe ik die in mijn bankroll passen, 1/100 van de bankroll is correct volgens goed bankrollmanagement. $22,- kan in ieder geval.