Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Poker

Ga naar beneden 
+6
Kevm81
Groznyy
SemTex
thomaapje
_Rolex
pvd
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
thedarkgift
Beheerder
Beheerder
thedarkgift

Man Aantal berichten : 1583
Teamnaam : Vampires Fc
Reeks : III.4
Land : Nederland
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 07-09-09

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime22/5/2010, 01:43

SemTex schreef:

Lijkt me verstandig... Want no offence, maar als je serieus cashgames of toernooitjes wilt grinden, dan moet je gewoon tegen bad beats kunnen. Iedereen krijgt ze om de oren, en hoe beter je bent, hoe vaker je er mee te maken krijgt, want dan krijg je vaker het geld erin met de beste hand en kun je alleen verslagen kan worden door een bad beat. Heb je daar geen zin in, dan kun je idd beter voor de lol spelen zonder de bedoeling er geld mee te verdienen blij

M.a.w. jij denkt dat je met toernooien geen geld kunt verdienen?

Voor de rest vind ik het een bullshit antwoord.
Ik kan prima tegen bad beats en ik tilt nooit, alleen als ik 1/3e van mijn BR verlies door enkel bad beats, dan houdt het op voor mij.

Ik sta nu op 18% ITM met MTT's, daarnaast vind ik toernooien leuker om te spelen ... dus doe ik dat, wat op tegen?
Jij moet mij dan niet vertellen dat ik dan niet serieus speel en maar voor de lol moet gaan pokeren zonder dat de bedoeling 'geld verdienen' is, want daar kan ik wel slecht tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
SemTex
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk

Man Aantal berichten : 503
Teamnaam : Team Tornado
Reeks : V.95
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 25-08-08

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime22/5/2010, 01:58

thedarkgift schreef:

Dat denk ik wel, maar niet op de manier waarop jij nu met het spel omgaat. Nogmaals, ik ken je niet en dit is niet beledigend/kleinerend bedoeld, maar op mij kom je over als iemand die goed kan pokeren (absoluut beter dan ik), maar wiens zwakke plek zijn mindset is.

thedarkgift schreef:
alleen als ik 1/3e van mijn BR verlies door enkel bad beats, dan houdt het op voor mij.

Als je 1/3 van je bankroll verliest, dan is het volgens mij nogal naïef/makkelijk om dat te wijten aan bad beats. Dan doe je niet aan goed bankrollmanagement (te hoog spelen met een te kleine roll) en/of er staan te weinig good beats tegenover je bad beats (dan speel je op een te hoog niveau).

thedarkgift schreef:
Ik sta nu op 18% ITM met MTT's, daarnaast vind ik toernooien leuker om te spelen ... dus doe ik dat, wat op tegen? Jij moet mij dan niet vertellen dat ik dan niet serieus speel en maar voor de lol moet gaan pokeren zonder dat de bedoeling 'geld verdienen' is, want daar kan ik wel slecht tegen.

Dat zeg ik niet. Je zei zélf dat je voor de lol ging pokeren. Ik heb ook niet gezegd dat je niet serieus speelt; sterker nog, ik denk dat je het misschien zelfs té serieus neemt. Het enige wat ik je wil adviseren is: zorg dat je lol hebt in poker! En of dat nou is door te winnen of te verliezen, met toernooitjes of cashgames, om rijk van te worden of voor de lol, dat is helemaal aan jou Wink
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Leeftijd : 44
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2
Trainingsvorm : Passen
Registration date : 22-08-08

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime22/5/2010, 02:42

thedarkgift schreef:
SemTex schreef:

Lijkt me verstandig... Want no offence, maar als je serieus cashgames of toernooitjes wilt grinden, dan moet je gewoon tegen bad beats kunnen. Iedereen krijgt ze om de oren, en hoe beter je bent, hoe vaker je er mee te maken krijgt, want dan krijg je vaker het geld erin met de beste hand en kun je alleen verslagen kan worden door een bad beat. Heb je daar geen zin in, dan kun je idd beter voor de lol spelen zonder de bedoeling er geld mee te verdienen blij

Voor de rest vind ik het een bullshit antwoord.
Ik kan prima tegen bad beats en ik tilt nooit, alleen als ik 1/3e van mijn BR verlies door enkel bad beats, dan houdt het op voor mij.

Ik sta nu op 18% ITM met MTT's, daarnaast vind ik toernooien leuker om te spelen ... dus doe ik dat, wat op tegen?
Jij moet mij dan niet vertellen dat ik dan niet serieus speel en maar voor de lol moet gaan pokeren zonder dat de bedoeling 'geld verdienen' is, want daar kan ik wel slecht tegen.

ik denk eigenlijk dat jij het wel in je hebt om een goede speler te worden. Maar je zult dan iets aan je mindset en waarschijnlijk ook aan je spel moeten veranderen.

bedenk dat er een database is van miljarden handen. toernooien en cashgames. bedrijven die er miljoenen aan verdienen die erbij gebaat zijn om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen, omdat ze anders rechtszaken, verlies aan spelers en inkomsten tegemoet zien. Het is gewoon niet zo dat slechtere spelers winnen van betere spelers op de lange termijn. pokeraars die niet spelen voor de lange termijn zullen nooit winnende spelers zijn! Als ik met geld in de pot 55 vast heb, en ik schat de range in van mijn tegenstander op aj-ak, dan ga ik de coinflip aan, omdat ik als ik de hand 100x speel, winst zal maken. degene met ak zal dit zien als een bad beat wellicht, maar het is een coinflip. Als ik met een gutshot straightdraw en backdoorflushdraw op de flop maar 35% hoef in te leggen om een allin te callen, dan doe ik dat. Omdat ik op de lange termijn met deze actie winst maak. Villain zal ook dit zien als een bad beat, als hij de odds niet goed in kan schatten. Zeker als ik hem daarmee op tilt krijg en hem de volgende hand opnieuw laat uitbetalen.

Cashgames niet jouw ding? prima, ieder zijn meug. lekker toernooien spelen dan. Maar wel voor de lange termijn! Bijt je nou niet vast in die setups en badbeats! Want die zullen er altijd zijn. Lees, leer, verbeter jezelf. bekijk video's, bestudeer handen die je hebt gespeeld, waar heb je een fout gemaakt? Concentreer je en laat je ego en je emoties buiten het spel. Je zegt dat je niet tilt. Ok, dat kan, ookal betwijfel ik dat, maar goed. Maar als je niet tilt, dan is je spel gewoon niet goed genoeg, want anders zou je winnen. Dus dan moet je je verbeteren in je spel. Of je moet inzien dat je wel tilt (tilt is niet met een keyboard smijten. Tilt is niet de optimale beslissing maken op elk moment in het spel, dus niet je a-game spelen) Als jij zegt dat je niet tilt, zeg je dat je altijd je a-game speelt. Dan is je a-game dus blijkbaar niet goed genoeg.

18% is trouwens gewoon goed te noemen. Misschien moet je je dus verbeteren in de eind-game. de push/fold fase.
http://static.pokerstrategy.com/software/7/download/setup_icmtrainer.exe
hier nogmaals de link om dit gedeelte te verbeteren
Goed dit was echt mijn laatste poging om je de goede richting op te duwen. Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik dit soort dingen ging inzien en ik weet in welke fase je zit van je pokercarriere. Maar jij kunt ech tgeld verdienen met poker, zodra je er op een andere manier tegenaan gaat kijken, daar ben ik van overtuigd.
http://www.free-play.nl
thedarkgift
Beheerder
Beheerder
thedarkgift

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime22/5/2010, 03:05

SemTex schreef:

thedarkgift schreef:
alleen als ik 1/3e van mijn BR verlies door enkel bad beats, dan houdt het op voor mij.

Als je 1/3 van je bankroll verliest, dan is het volgens mij nogal naïef/makkelijk om dat te wijten aan bad beats. Dan doe je niet aan goed bankrollmanagement (te hoog spelen met een te kleine roll) en/of er staan te weinig good beats tegenover je bad beats (dan speel je op een te hoog niveau).

Ik had een goed BR 25x inzet 100NL.
Er staat 1 good beat tegenover, dat heeft niets te maken met goed of slecht spel, dat is gewoon pech en heeft neits te maken met BR.
Misschien is twee weken te kort om over de lange termijn te praten, maar cashgames zijn gewoon saai en ik heb er niets mee.
thedarkgift
Beheerder
Beheerder
thedarkgift

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime22/5/2010, 03:15

pvd schreef:

ik denk eigenlijk dat jij het wel in je hebt om een goede speler te worden. Maar je zult dan iets aan je mindset en waarschijnlijk ook aan je spel moeten veranderen.

bedenk dat er een database is van miljarden handen. toernooien en cashgames. bedrijven die er miljoenen aan verdienen die erbij gebaat zijn om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen, omdat ze anders rechtszaken, verlies aan spelers en inkomsten tegemoet zien. Het is gewoon niet zo dat slechtere spelers winnen van betere spelers op de lange termijn. pokeraars die niet spelen voor de lange termijn zullen nooit winnende spelers zijn! Als ik met geld in de pot 55 vast heb, en ik schat de range in van mijn tegenstander op aj-ak, dan ga ik de coinflip aan, omdat ik als ik de hand 100x speel, winst zal maken. degene met ak zal dit zien als een bad beat wellicht, maar het is een coinflip. Als ik met een gutshot straightdraw en backdoorflushdraw op de flop maar 35% hoef in te leggen om een allin te callen, dan doe ik dat. Omdat ik op de lange termijn met deze actie winst maak. Villain zal ook dit zien als een bad beat, als hij de odds niet goed in kan schatten. Zeker als ik hem daarmee op tilt krijg en hem de volgende hand opnieuw laat uitbetalen.

Cashgames niet jouw ding? prima, ieder zijn meug. lekker toernooien spelen dan. Maar wel voor de lange termijn! Bijt je nou niet vast in die setups en badbeats! Want die zullen er altijd zijn. Lees, leer, verbeter jezelf. bekijk video's, bestudeer handen die je hebt gespeeld, waar heb je een fout gemaakt? Concentreer je en laat je ego en je emoties buiten het spel. Je zegt dat je niet tilt. Ok, dat kan, ookal betwijfel ik dat, maar goed. Maar als je niet tilt, dan is je spel gewoon niet goed genoeg, want anders zou je winnen. Dus dan moet je je verbeteren in je spel. Of je moet inzien dat je wel tilt (tilt is niet met een keyboard smijten. Tilt is niet de optimale beslissing maken op elk moment in het spel, dus niet je a-game spelen) Als jij zegt dat je niet tilt, zeg je dat je altijd je a-game speelt. Dan is je a-game dus blijkbaar niet goed genoeg.

18% is trouwens gewoon goed te noemen. Misschien moet je je dus verbeteren in de eind-game. de push/fold fase.
http://static.pokerstrategy.com/software/7/download/setup_icmtrainer.exe
hier nogmaals de link om dit gedeelte te verbeteren
Goed dit was echt mijn laatste poging om je de goede richting op te duwen. Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik dit soort dingen ging inzien en ik weet in welke fase je zit van je pokercarriere. Maar jij kunt ech tgeld verdienen met poker, zodra je er op een andere manier tegenaan gaat kijken, daar ben ik van overtuigd.

Paul, lieve jongen, ik speel gewoon goed.
Als ik de beste hand heb en iemand moet drawen om van me te winnen, wie speelt dan goed?
Precies.

Dus als ik de laatste 10 ~100$ potten heb verloren door bad beats, dan speel ik niet mijn A-game, prima.
Jouw reply zal zijn, dat ik dan als ik mijn A-game doorzet, ik op de lange termijn wel win ... dat zal best, alleen vind ik het te saai om op te wachten .

Ik kom steeds vaker ver met toernooien en de push/fold strategy is mij bekend, alleen komt het vaak toch aan op goede timing.
Dat kan je baseren door spelers te analyseren, maar vaak is het toch een grote geluksfactor.

Poker - Pagina 37 Screenshot114e
thedarkgift
Beheerder
Beheerder
thedarkgift

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime22/5/2010, 03:18

Nah, weet je ook meteen mijn naam en kan je mijn cashgamestats checken.
thedarkgift
Beheerder
Beheerder
thedarkgift

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime22/5/2010, 03:31

Check meteen de vijfde hand van vandaag, ik krijg met KK iemand allin die AA heeft, past prima in mijn cashgamecarriere.
thedarkgift
Beheerder
Beheerder
thedarkgift

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime22/5/2010, 03:37

De hand erna weer KK, weer iemand AA en weer 100$ pleite.

Poker - Pagina 37 Screenshot115v
Poker - Pagina 37 Screenshot116j

In de long run win ik vast wel .................................................
thedarkgift
Beheerder
Beheerder
thedarkgift

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime22/5/2010, 03:44

Btw ik ben alleen even gaan cashgamen om een paar screenshotjes te maken van wat mijn cashgamecarriere in een notendop is.
Ik hoefde er slechts 7 handen op te wachten uiteraard.
Nu zijn cashgames echt klaar.
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

Man Aantal berichten : 2472
Leeftijd : 53
Teamnaam : op naar de top1
Reeks : VI.326
Trainingsvorm : Positie(zo goed)

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime23/5/2010, 02:47

Kanker spel al dat slap geouwehoer hier hoe je het beste kan spelen onzinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn alles wat je nodig hebt is een gelukigge draw de rest is totaal niet meer interessant. Sterf maar allemaal met dat online poker ik ben er echt helemaal klaar mee nu.
MrJim
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
MrJim

Man Aantal berichten : 711
Leeftijd : 51
Teamnaam : S.V.Den Haag
Reeks : VI.870
Trainingsvorm : Positiespel/Passen

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime23/5/2010, 16:25

_Rolex schreef:
Kanker spel al dat slap geouwehoer hier hoe je het beste kan spelen onzinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn alles wat je nodig hebt is een gelukigge draw de rest is totaal niet meer interessant. Sterf maar allemaal met dat online poker ik ben er echt helemaal klaar mee nu.
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime23/5/2010, 19:33

MrJim schreef:
_Rolex schreef:

chilll
SemTex
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime24/5/2010, 20:09

Bezig met mijn eerste handjes 50NL... Even wennen aan de betsizes...
thedarkgift
Beheerder
Beheerder
thedarkgift

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime29/5/2010, 18:01

Er was al een potje, maar hij bette iets van 2k na de river, ik dacht vrij lang, maar besloot hem allin te reraisen ... verstandig?

Poker - Pagina 37 Screenshot118
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime30/5/2010, 12:49

dat kan ik alleen zeggen als ik weet hoe de rest van de pot gespeeld werd.
en hoe hij heeft gespeeld voor deze hand.

Als hij heel tight speelt, zou ik niet allin raisen, want dan zit AT, AQ, AJ, QQ en AA nog in zijn range. Als hij heel loose speelt zitten ook A2-A9 ook zin zijn range, dus dan is AI raisen wel goed.
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

Man Aantal berichten : 2472
Leeftijd : 53
Teamnaam : op naar de top1
Reeks : VI.326
Trainingsvorm : Positie(zo goed)

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime30/5/2010, 13:55

Fucking pech met de river, aan de andere kant jij stond pas voor na de turn dus het is ff balen maar gestolen heeft hij hem niet.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Registration date : 26-08-08

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime30/5/2010, 16:23

Gewoon afcallen zou ik doen
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime3/6/2010, 18:23

Straks eerst een lelijke beat (AK op de flop gaat het er na raise geweld van 3 man met 30bb's in met AK vs A6 op een 9TA board met 2 klavers waar hij runner runner klavers hit Mad

En dan deze:

feest

Ga hier bijna all-in omdat we op de bubble zitten en ik niet wil folden maar tocg tijd te rekken
Bij de all-in zitten we net ITM

AK beats AA
Heb nog nooit zo'n mooie beat gehad aan deze kant, I LOVE PP top

***** Hand History For Game 9301943722 *****
2000/4000 Tourney Texas Hold'em Game Table (NL) (MTT Tournament #52579135) - Wed Jun 2 13:53:17 EDT 2010
Table 1359368 (Real Money) -- Seat 3 is the button
Total number of players : 9/10
Seat 1: enrico52 (8165)
Seat 2: Kieblitsch88 (12115)
Seat 3: Ruthless27 (10590)
Seat 4: Raftik (53560)
Seat 6: Dimon45 (34868)
Seat 7: White_Dragon (16500)
Seat 8: travig555 (17015)
Seat 9: jum2007 (6880)
Seat 10: Hitko (19580)
enrico52 posts ante (100)
Kieblitsch88 posts ante (100)
Ruthless27 posts ante (100)
Raftik posts ante (100)
Dimon45 posts ante (100)
White_Dragon posts ante (100)
travig555 posts ante (100)
jum2007 posts ante (100)
Hitko posts ante (100)
Raftik posts small blind (2000)
Dimon45 posts big blind (4000)
** Dealing down cards **
Dealt to White_Dragon [ Kh, Ah ]
White_Dragon raises 16399 to 16399
travig555 folds
jum2007 folds
Hitko raises 19480 to 19480
Hitko is all-In.
enrico52 folds
Kieblitsch88 folds
Ruthless27 folds
Raftik folds
Dimon45 folds
White_Dragon calls (1)
White_Dragon is all-In.
** Dealing Flop ** : [ 4h, Ks, 4d ]
** Dealing Turn ** : [ Qh ]
** Dealing River ** : [ Kc ]
Creating Main Pot with 39700 with White_Dragon
** Summary **
Main Pot: 39700
Board: [ 4h Ks 4d Qh Kc ]
enrico52 balance 8065, lost 100 (folded)
Kieblitsch88 balance 12015, lost 100 (folded)
Ruthless27 balance 10490, lost 100 (folded)
Raftik balance 51460, lost 2100 (folded)
Dimon45 balance 30768, lost 4100 (folded)
White_Dragon balance 39700, bet 16500, collected 39700, net +23200 [ Kh Ah ] [ a full house, kings full of fours -- Kh,Ks,Kc,4h,4d ]
travig555 balance 16915, lost 100 (folded)
jum2007 balance 6780, lost 100 (folded)
Hitko balance 3080, bet 19580, collected 3080, lost -16500 [ Ac As ] [ two pairs, aces and kings -- Ac,As,Ks,Kc,Qh

ps. nu wel het goede topic? hihi
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime4/6/2010, 00:12

12de geworden van de 197 deelnemers
Ben tevreden met het resultaat (niet de prijs, $3,15 )
Helaas net geen finaletafel

2x reshoven (eerst op de BB daarna op de SB) op dezelfde raiser met een aasje
Logisch dat hij dan KK vind de 2de hand en ik een geflopte gutshot niet maak en geen aasje krijg helaas
Anders was het zo finaletafel Crying or Very sad
thedarkgift
Beheerder
Beheerder
thedarkgift

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime4/6/2010, 23:23

Het is bij mij zo - dat valt me op - dat als ik vroeg veel chips heb, ik nooit ver kom.
Ben ik vroeg en lang shortstacked, of erg shortstacked, kom ik altijd ver, best wel raar eigenlijk.
Meer pokeraars die ervaring?
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime5/6/2010, 01:19

Helemaal haha
Maar ik hem nooit een grote stack, dus als ik die heb kan ik er niet mee om gaan ofzo :P
Een echte Rolf Slotboom, altijd shortie zijn Wink
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime5/6/2010, 14:36

dat ken ik wel ja!
vreemd eigenlijk.

wat ik ook heb; dat er een serie van goede handen komt achter elkaar, waarin je veel kunt winnen in een korte tijd. Nadat ik 2u lang geconcentreerd speel en geen handen krijg, krijg ik ze opeens achter elkaar. En ook niet voor het eerst, is een lucky hand de aanleiding ertoe.

http://weaktight.com/2367723

Poker - Pagina 37 Clipboard02-7
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime5/6/2010, 15:07

Lekkere boost ineens zeg tong
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime6/6/2010, 21:53

PokerStars Spel #45147825443: Toernooi #280267586, $1.50+$0.25 USD Hold'em No Limit - Level XI (600/1200) - 06/06/2010 19:54:37 CET [06/06/2010 13:54:37 ET]
Tafel '280267586 2' 9-max Plaats #5 is de button
Plaats 3: Nakatão (2986 in chips)
Plaats 4: batrobot (4770 in chips)
Plaats 5: Thomaapje (4231 in chips)
Plaats 6: joethemaster (3433 in chips)
Plaats 8: MARTIJN BBB (6068 in chips)
Plaats 9: AELForEver (5512 in chips)
Nakatão: zet de ante 75
batrobot: zet de ante 75
Thomaapje: zet de ante 75
joethemaster: zet de ante 75
MARTIJN BBB: zet de ante 75
AELForEver: zet de ante 75
joethemaster: zet small blind 600
MARTIJN BBB: zet big blind 1200
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan Thomaapje [APoker - Pagina 37 S14 APoker - Pagina 37 S12]
AELForEver: foldt
Nakatão: foldt
batrobot: raiset 1200 naar 2400
Thomaapje: raiset 1755 naar 4155
joethemaster: foldt
MARTIJN BBB: foldt
batrobot: callt 1755
*** FLOP *** [QPoker - Pagina 37 S14 KPoker - Pagina 37 S14 Js]
batrobot: checkt
Thomaapje: checkt
*** TURN *** [QPoker - Pagina 37 S14 KPoker - Pagina 37 S14 JPoker - Pagina 37 S14] [TPoker - Pagina 37 S14]
batrobot: bet 540 en is all-in
Thomaapje: callt 1 en is all-in
De niet-gecallde bet (539) is geretourneerd aan batrobot
*** RIVER *** [QPoker - Pagina 37 S14 KPoker - Pagina 37 S14 JPoker - Pagina 37 S14 TPoker - Pagina 37 S14] [JPoker - Pagina 37 S12]
*** SHOWDOWN ***
batrobot: toont [KPoker - Pagina 37 S11 8Poker - Pagina 37 S11] (twee pair, Koningen en Boeren)
Thomaapje: toont [APoker - Pagina 37 S14 APoker - Pagina 37 S12] (een Royal Flush)
Thomaapje won 10562 van pot

Mijn eerste Royal Flush (ook de eerste die ik zie op mijn tafel)

Hoe geniaal met azen haha
SemTex
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime6/6/2010, 23:58

Woot! Nice blij
Gesponsorde inhoud

Poker - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poker   Poker - Pagina 37 Icon_minitime

Poker
Terug naar boven 
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Poker IQ

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vlaams/Nederlands Hattrickforum :: NON-HATTRICK :: Niet-HT-
Ga naar: