Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 15:22
De paraplu's konden dichtblijven in Bernaars Arena, en ondanks de overtrekkende regenwolken bleven de 41751 voetbalfans kurkdroog. Bernaars speelde in een interessante 3-5-2-formatie. De volgende spelers kwamen het veld op: Vega - Czekan, Nilsson, van Rossem - Enggrob Bøndergaard, Bernard, Tabak, Scognamiglio, Del Fabro - Pino, Ilie.
De 3-5-2-opstelling van Holcim zag er boeiend uit. Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: Vergote - Nóbrega, Taher, Halman - Achten, van den Brekel, Vranken, Pacheco, Bruschera - Catteeuw, Teerlinck.
Een mooie rush van Emanuele Bruschera in de 5e minuut werd gestuit door Jerzy Czekan. Kenzo Teerlinck van het bezoekende team werd door het thuispubliek uitgejoeld nadat hij in de 12e minuut een solo door het midden bekroonde met een prachtig doelpunt: 0-1. Kenzo Teerlinck van Holcim kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter. Een sprankelende combinatie door het midden zette Holcim-speler Kenzo Teerlinck in de 18e minuut vrij voor het doel. Hij omspeelde de keeper eenvoudig en tikte de bal binnen: 0-2! Bij deze voorsprong meende Holcim zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling. Yones Achten speelde op zijn vleugel een geweldige wedstrijd. Hij verstuurde keer op keer briljante passes naar het midden, maar Yente Catteeuw wist hiervan niet te profiteren. In de 26e minuut voorkwam een van de verdedigers van de thuisploeg met een uiterste krachtsinspanning dat Kenzo Teerlinck namens Holcim vanaf rechts de voorsprong verder vergrootte. In de 38e wedstrijdminuut kon Edwin van den Brekel bijna de voorsprong uitbreiden voor zijn team. Hij brak door en leverde een schot af op de rand van het 16-metergebied, maar dat ging net over. Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Bernaars-speler Guillermo Vega in de 39e minuut van het veld worden gedragen. Zijn vervanger was Jurre Bernaerts. In de 40e minuut breidde Kenzo Teerlinck de voorsprong van zijn team bijna verder uit na een knappe solo door het midden. Zijn schot ging echter net naast. Bij rust stond er 0-2 op het scorebord. Met 67 procent balbezit was Holcim in deze helft de sterkste ploeg.
Yones Achten van Holcim buitte in de 51e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde daarmee 0-3. De wedstrijd was 62 minuten bezig toen Edwin van den Brekel van Holcim op rechts doorbrak en tot groot ongenoegen van het thuispubliek de score moeiteloos verhoogde: 0-4.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 15:34
Het lijkt erop dat alle belgen doorgaan... Moeten wij maar proberen te evenaren dan Kev, of zitten er nog meer nederlanders in?
Nou nou, Dieter wint van moofy, dat is mooi !
Ja, ik heb gezien dat dat één van je bekertegenstanders van vorig seizoen was .
yup, idd, ronde 10 ofzo dacht ik
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 16:25
iemand die mijn eindverslag even kan posten en eens zien of Xanderstars nog gewonnen heeft, want het was daar blijkbaar nipt.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 16:26
Bernaars 0 - 5 Holcim (235501258) Bewolkt 24-06-2009 13:00 Het is bewolkt vandaag boven Bernaars Arena, maar doordat de regen achterwege blijft, zijn er 41751 enthousiaste toeschouwers opgedaagd om hun ploeg aan te moedigen. Bernaars verkiest om in een 3-5-2-opstelling te spelen. De coach heeft ons de volgende opstelling meegegeven: Vega - Czekan, Nilsson, van Rossem - Enggrob Bøndergaard, Bernard, Tabak, Scognamiglio, Del Fabro - Pino, Ilie.
Holcim opteert voor een 3-5-2-opstelling. Aan de aftrap: Vergote - Nóbrega, Taher, Halman - Achten, van den Brekel, Vranken, Pacheco, Bruschera - Catteeuw, Teerlinck.
Emanuele Bruschera maakt een mooie rush in de 5e minuut, maar wordt uiteindelijk gestopt door Jerzy Czekan. Mooie solo door het midden van Kenzo Teerlinck. Hij omspeelt de doelman en besluit met een tergend traag balletje richting doel. De bezoekers komen zo op voorsprong in de 12e minuut: 0 - 1 voor Holcim. Kenzo Teerlinck van Holcim krijgt een gele kaart na het wegtrappen van de bal toen er al gefloten was. Prachtig eentijdsvoetbal van Holcim daar op het middenveld. Kenzo Teerlinck neemt de pass die erop volgt aan met de borst en schiet zonder te kijken binnen. Wat een torinstinct! Na 18 minuten wordt de score zo uitgediept tot 0 - 2. Nu de voorsprong veilig lijkt, beslist Holcim om een meer verdedigende houding aan te nemen. Yones Achten is erg in vorm op zijn kant. Hij mikt telkens weer briljante passes naar het strafschopgebied. Ditmaal komt Yente Catteeuw maar centimeters te kort om de bal in doel te deviëren. De thuisploeg heeft geluk dat ze kan rekenen op ijzersterke verdedigers aan haar linkerkant, anders had Kenzo Teerlinck de voorsprong van Holcim kunnen vergroten in de 26e minuut. In de 38e minuut breekt Edwin van den Brekel centraal door. Hij gaat met een bruggetje voorbij zijn rechtstreekse tegenstander en kan zo vrij aanleggen aan de rand van het strafschopgebied, maar de bal suist net over de kooi. Jammer, maar de kans om verder uit te lopen is nu wel weg. Een hele ongelukkige botsing in het strafschopgebied leidt ertoe dat in de 39e minuut Bernaars-speler Guillermo Vega van het veld af wordt gedragen door de mensen van het Rode Kruis. Zijn vervanger is Jurre Bernaerts. 40 minuten zijn er gespeeld wanneer Kenzo Teerlinck door het midden oprukt en vrij kan schieten naar doel. Het schot gaat echter voorlangs. Bij de rust staat het 0 - 2. De voorbije vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Holcim, met 67 procent balbezit.
Yones Achten van de bezoekende ploeg haalt voordeel uit een fout die veroorzaakt wordt door slechte communicatie tussen de keeper en de verdediging. Hij komt alleen voor doel en scoort de 0 - 3 in de 51e minuut voor Holcim. De wedstrijd is zo'n 62 minuten bezig, Edwin van den Brekel van Holcim breekt door op rechts en komt moederziel alleen voor de doelman. Hij schuift de bal heel makkelijk binnen, tot groot ongenoegen van het thuispubliek: 0 - 4. Tõnn Halman houdt het graag spannend. Wanneer Holcim na 66 minuten een penalty krijgt, mikt hij de bal heel zachtjes in de linkerhoek. Gelukkig koos de doelman voor de andere kant! 0 - 5. De spelers van Holcim voelen dat de overwinning in de lucht hangt. Romus Taher slentert dan ook op zijn dooie gemak naar de kant wanneer hij in de 75e minuut wordt gewisseld voor Luca Nuccio. De trainer van Holcim is duidelijk in zijn nopjes met het verloop van de wedstrijd. Na 85 minuten gunt hij Rafael Nóbrega zelfs een applausvervanging. Danilo Prelle neemt van op de bank zijn plaats in. Het gaat Holcim voor de wind in deze wedstrijd. Na 85 minuten besluit de trainer dat hij er nu wel Nicola Romito kan opbrengen voor Tõnn Halman. Holcim dicteerde het spel met 68 procent balbezit.
De belangrijkste Bernaars-speler vandaag was Pietro Scognamiglio. Jurre Bernaerts speelde daarentegen als een pannenkoek. Edwin van den Brekel speelde de pannen van het dak voor Holcim. Danilo Prelle zal daarentegen slecht slapen na zo'n beroerde wedstrijd. 0 - 5 is de eindstand.
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 16:27
kfc clubbrugge - Xanderstars 1 - 3
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 16:51
Volgende ronde tegen Fc Forli ... niet geheel kansloos! Heb vandaag wel geMOTS't waardoor teamgeest een eindje gezakt is, maar zondag kan ik PIC'en. Zelfs met een kalme teamgeest denk ik wel hem te kunnen verslaan. Normaal gezien zou mijn vleugelspeler dan weer net op tijd fit moeten zijn (nog 6,22 updates nodig). Ronde 8 is dus niet geheel onmogelijk .
Eerst natuurlijk rode kaarten en blessures de zondag afwachten ... . Hopelijk trekt de vorm ook eindelijk eens bij.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 20:10
1-2 verloren geen blessures
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 20:24
Jaja ook niet belangrijk 6-2 winst iedereen blijft fit
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 20:51
3-1 gewonnen!! hatstats van 333 (had ik ook niet verwacht...) nu tegen een IIIe klasser, maar ik zie kansen.
ohja, ik ben nu ook het team met de meeste overwinningen achter elkaar in VI
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 21:11
PvD schreef:
3-1 gewonnen!! hatstats van 333 (had ik ook niet verwacht...) nu tegen een IIIe klasser, maar ik zie kansen.
ohja, ik ben nu ook het team met de meeste overwinningen achter elkaar in VI
Pfff netjes hoor, waar checken jullie als ik vragen mag je HT stats?
Kansen tegen een III klasser bizar haha
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 21:50
foxtrick
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 22:08
Thomaapje schreef:
foxtrick
inderdaad
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 22:19
Groznyy schreef:
Volgende ronde tegen Fc Forli ... niet geheel kansloos! Heb vandaag wel geMOTS't waardoor teamgeest een eindje gezakt is, maar zondag kan ik PIC'en. Zelfs met een kalme teamgeest denk ik wel hem te kunnen verslaan. Normaal gezien zou mijn vleugelspeler dan weer net op tijd fit moeten zijn (nog 6,22 updates nodig). Ronde 8 is dus niet geheel onmogelijk .
Eerst natuurlijk rode kaarten en blessures de zondag afwachten ... . Hopelijk trekt de vorm ook eindelijk eens bij.
Ik dacht al
Nu, het blijft een indrukwekkend middenveld (en algemene ratings) voor een neo-Ve klasser
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 22:21
PvD schreef:
Thomaapje schreef:
foxtrick
inderdaad
Ik ben hier zowat de enige zonder foxtrick en andere hulpmiddelen zeker? Enige wat ik soms doe ivm opstelling is hagonline midfieldcalculator.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 22:37
Tokiodixx schreef:
PvD schreef:
Thomaapje schreef:
foxtrick
inderdaad
Ik ben hier zowat de enige zonder foxtrick en andere hulpmiddelen zeker? Enige wat ik soms doe ivm opstelling is hagonline midfieldcalculator.
jij berekend het dus, jij doet meer ik kijk alleen achteraf :P
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 24/6/2009, 23:29
Tokiodixx schreef:
Groznyy schreef:
Ik dacht al
Nu, het blijft een indrukwekkend middenveld (en algemene ratings) voor een neo-Ve klasser
Het moest wel door die blessure van mijn beste (vleugel)speler. 'k Ben blij dat ik het gedaan heb na een hele tijd twijfelen . Zonder die MOTS zou het namelijk wel eens héél spannend geweest kunnen zijn en ik vermoed dat ik dan anders verloren had.
Zondag kan ik alvast PIC'en .
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6) 25/6/2009, 01:08
Kuthattrick
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en Bekerwedstrijden (Week 6)