Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Verschil: Derbie vs. Uit

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Land : Nederland
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

Verschil: Derbie vs. Uit Empty
BerichtOnderwerp: Verschil: Derbie vs. Uit   Verschil: Derbie vs. Uit Icon_minitime7/7/2009, 23:35

- 2x wedstrijd met exact dezelfde opstelling
- weer is hetzelfde
- eventueel zou de teamgeest bij de derbie lager kunnen zijn (maar dat weet ik niet)

1ste: Competitie en derbie

Middenveld uitstekend (hoog)
Rechterverdediging uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging goed (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval uitstekend (hoog)
Hatstats 246

2de friendly uit

Middenveld goed (zeer hoog)
Rechterverdediging uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging goed (hoog)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval goed (hoog)
Linkeraanval formidabel (zeer hoog)
Hatstats 246

Verdediging is dus hetzelfde gebleven, middenvelders staan ook aanvallend
Middenveld is bij een uitwedstrijd minder, ook normaal
Maar mijn aanval heeft wel beter gepresteerd bij de uitwedstrijd, waarom?
Ook de sterren zijn iets veranderd, en dat zonder updates
Zelfts voor de verdedigers
Verschil: Derbie vs. Uit Ethgfdsfd
Terug naar boven Ga naar beneden
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

Man Aantal berichten : 1664
Reeks : .
Registration date : 22-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Verschil: Derbie vs. Uit   Verschil: Derbie vs. Uit Icon_minitime8/7/2009, 00:33

Je zelfvertrouwen zal hoger geweest zijn. De tijd die ligt tussen een competitiewedstrijd en friendly en tussen een competitiewedstrijd en competitiewedstrijd is groter, waardoor je zelfvertrouwen langer de tijd heeft om te dalen.

Aan de sterren zie ik eigenlijk amper verschil ... op een half grijs sterretje na, maar dat is nu niet uitzonderlijk.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Verschil: Derbie vs. Uit   Verschil: Derbie vs. Uit Icon_minitime8/7/2009, 10:47

Zelfvertrouwen: compleet overdreven

alleen mijn teamgeest kan gezakt zijn
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

Man Aantal berichten : 1245
Teamnaam : Nation of Ulysses
Reeks : III.8
Land : Belgium
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 07-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Verschil: Derbie vs. Uit   Verschil: Derbie vs. Uit Icon_minitime8/7/2009, 12:24

Wat de aanval betreft : je won je competitiematch riant waardoor je zelfvertrouwen steeg. Daardoor was je aanval in de oefenwedstrijd hoger. Vroeger was al geweten dat een hoger zelfvertrouwen ervoor zorgde dat je kansen beter kon afmaken. Sinds kort liet hattrick weten dat dit ook in de ratings te zien zou zijn. Dat lijkt me dus een verklaring daarvoor.

De sterren : Dit heeft blijkbaar meestal te maken met pleisters. Spelers die blessure oplopen zullen ietsje minder presteren. Als deze weer genezen is of bijna genezen, dan spelen ze weer iets beter. Dit kan voldoende zijn om in sterren te verschillen.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Verschil: Derbie vs. Uit   Verschil: Derbie vs. Uit Icon_minitime8/7/2009, 15:29

Tokiodixx schreef:
Wat de aanval betreft : je won je competitiematch riant waardoor je zelfvertrouwen steeg. Daardoor was je aanval in de oefenwedstrijd hoger. Vroeger was al geweten dat een hoger zelfvertrouwen ervoor zorgde dat je kansen beter kon afmaken. Sinds kort liet hattrick weten dat dit ook in de ratings te zien zou zijn. Dat lijkt me dus een verklaring daarvoor.
Ik heb alles nog gewonnen, en mijn zelfvertrouwens is dus de hele tijd al hoog

Tokiodixx schreef:

De sterren : Dit heeft blijkbaar meestal te maken met pleisters. Spelers die blessure oplopen zullen ietsje minder presteren. Als deze weer genezen is of bijna genezen, dan spelen ze weer iets beter. Dit kan voldoende zijn om in sterren te verschillen.
1ste wedstrijd: J. Verlangen pleister
2de wedstrijd: J. Halmetsalo pleister
Dat kan het wel zon beetje zijn Wink
wollie
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
wollie

Man Aantal berichten : 1383
Leeftijd : 44
Teamnaam : FC Wollies
Reeks : IV.4
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 01-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Verschil: Derbie vs. Uit   Verschil: Derbie vs. Uit Icon_minitime9/7/2009, 22:51

Misschien dat de wijziging in onderstaand bericht je is overkomen. Mij namelijk wel afgelopen zondag. Ik stond met iets van 3-0 voor en toen stond in het wedstrijdverslag dat m'n team zich terugtrok om meer aandacht te besteden aan de verdediging. Na de wedstrijd waren m'n aanvalsratings beduidend lager dan de week ervoor, terwijl m'n opstelling hetzelfde was en ook de vormenverschillen waren nihil. Daarnaast had ik de week ervoor geen teruggetrokken team ;-)

08-05-2009 Nog nauwkeurigere ratings

In de nieuwe wedstrijdratings wordt nu ook het gehele effect van verwarring en van je team als het zich in de verdediging terugtrekt meegenomen.

Verwarring heeft invloed op alle linies van je team, maar het was tot nu toe alleen zichtbaar voor het middenveld. Nu wordt dus het gehele effect meegenomen in de berekeningen. Ook meegenomen wordt het effect van het terugtrekken. Dit is namelijk een psychologisch fenomeen dat maakt dat je spelers zich bij een voorsprong meer richten op de verdediging, ten koste van de aanval, en het is iets waar je als manager geen invloed op hebt.

Deze kleine veranderingen in de ratings zijn gedaan sinds de vriendschappelijke wedstrijden van vorige week. Ze gaan gelden in alle wedstrijden vanaf komend seizoen.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Verschil: Derbie vs. Uit   Verschil: Derbie vs. Uit Icon_minitime9/7/2009, 23:31

verdediging werd niet beter Wink

2de wedstrijd inderdaad niet teruggetrokken op eigen helft
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Verschil: Derbie vs. Uit   Verschil: Derbie vs. Uit Icon_minitime

Verschil: Derbie vs. Uit
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vlaams/Nederlands Hattrickforum :: ALGEMEEN :: Algemeen-
Ga naar: