Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Jeugdpull 19-07-2009 19/7/2009, 10:41
KUT dus
Gerold Haarman (253420833) 19 jaar en 82 dagen, volgende verjaardag: 18-08-2009 redelijk in vorm, conditie matig Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: op naar de top1 (sinds 19-07-2009) Total Skill Index (TSI): 620 Loon: 350 €/week Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Specialiteit: Krachtig
TSI = 300, 17 jaar en 25 dagen. Is redelijk in vorm, zijn conditie is zwak. Conditie: zwak Keepen: rampzalig Spelmaken: zwak Passen: slecht Vleugelspel: zwakVerdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatten: waardeloos
Nooit getraind geweest, dus mag er best tevreden mee zijn.
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Tijs Holla (253425611) 19 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 03-11-2009 redelijk in vorm, conditie matig Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: S.V. Den Haag (sinds 19-07-2009) Total Skill Index (TSI): 1 060 Loon: 450 €/week Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit
Huidige vaardigheden Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
ouwe lul :zwaai:
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Mark D'Haens (253412392) België 17 jaar en 84 dagen, volgende verjaardag: 16-08-2009
redelijk in vorm, conditie zwak Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider. Eigenaar: FC Holcim
(sinds 19-07-2009 (9/39), ) Total Skill Index (TSI): 1 350 Loon: 510 €/week 8 160 € / seizoen Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit
Huidige vaardigheden Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Staat op de lijst voor 0k
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Vannacht toen ik thuis kwam heb ik ook weer een aardige speler gepulled.
Citaat :
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Hendrik Buyl.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Scoren wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
16j10dagen is hij , dat valt dus goed mee
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Pedro Rubio Baños (253585115) 17 jaar en 0 dagen, Volgende verjaardag: 10-11-2009
België
Is redelijk in vorm, zijn conditie is zwak. Hij is controversieel, gebalanceerd en oprecht. Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk. Club: FS STM (sinds 21-07-2009 (10/39), ) Total Skill Index (TSI): 760 Loon: 370 €/week
Citaat :
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Scoren wordt!
sommige mensen..
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Citaat :
sommige mensen..
Er werd in de wandelgangen gefluisterd dat Ajax achter de scouts van FC Holcim zit.. ;-)
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Citaat :
sommige mensen..
Er werd in de wandelgangen gefluisterd dat Ajax achter de scouts van FC Holcim zit.. ;-)
Die hebben echt klotescouts Zeg dan dat ze van SC Heerenveen zijn
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
wat heeft Heerenveen allemaal gescout dan Ik hou het allemaal niet bij hoor :P
Alves, Tomasson, Sulejmani, Allback, Huntelaar, V.Elm, Henrique, Svec, Bak-Nielsen, Pranjic.. moet ik doorgaan? En wat stelt ajax daar tegenover, die dus echt gescout zijn he, Suarez of een Sulejmani natuurlijk niet want die zijn gescout door Groningen en Heerenveen.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Tijs Holla (253425611) 19 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 03-11-2009 redelijk in vorm, conditie matig Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: S.V. Den Haag (sinds 19-07-2009) Total Skill Index (TSI): 1 060 Loon: 450 €/week Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit
Huidige vaardigheden Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
ouwe lul :zwaai:
Nog altijd jonger en beter dan de mijne vaders (K)
_Rolex Buitenaards
Alves, Tomasson, Sulejmani, Allback, Huntelaar, V.Elm, Henrique, Svec, Bak-Nielsen, Pranjic.. moet ik doorgaan? En wat stelt ajax daar tegenover, die dus echt gescout zijn he, Suarez of een Sulejmani natuurlijk niet want die zijn gescout door Groningen en Heerenveen.
Vergeet jij Van Nistelrooij niet skattie(ik weet het is maar een kleine jongen maar toch)
_Rolex Buitenaards
Vergeet jij Van Nistelrooij niet skattie(ik weet het is maar een kleine jongen maar toch)
Ik had er al zoveel opgenoemd, 1 meer of minder maakte ook niet echt het verschil
_Rolex Buitenaards
Thijs Pareyn: Geef hem de tijd. Hij heeft het zeker in zich om zich in het huidige en zeker ook nog in het volgende seizoen verder te verbeteren als je hem de juiste training geeft.
Citaat :
Thijs Pareyn: Training op het gebied van Passen zal geen effect meer op hem hebben.
Citaat :
Deze week viel me op dat Thijs Pareyn enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Scoren is redelijk.
allemaal in 1 trainingske
De speler is nog maar 15j72dagen momenteel en had dit toen ik hem pullde
Citaat :
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Thijs Pareyn.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Vleugelspel wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08