Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Klaag topic? 2/9/2010, 15:27
thedarkgift schreef:
Mijn keeper heeft al vier weken waardeloos vorm, terwijl hij twee keer per week speelt. Daar klopt geen zak van imo. Helaas moet ik hem laten staan omdat het een future coach is.....
2x spelen heeft niet meer invloed dan 1x spelen wel irritant!
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Klaag topic? 3/9/2010, 11:49
ja dat is zeker irritant! Ik heb ook wel eens van die spelers die maandenlang in een lage vorm verkeren, terwijl ze gewoon elke week een wedstrijd spelen. Zwaar vermoeiend
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Klaag topic? 4/9/2010, 00:34
Keeper naar zwak vorm, nu een spits gedropt naar waardeloos vorm...gaaaap.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Klaag topic? 4/9/2010, 09:19
thedarkgift schreef:
Keeper naar zwak vorm, nu een spits gedropt naar waardeloos vorm...gaaaap.
Iedereen heeft er zo nu en dan last van
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Klaag topic? 7/9/2010, 00:05
4 supporters gewoon weg :S Zondag tegen een gast waar ik vorig jaar beter dan was, maar dit seizoen (zonder vreemde aankopen) ineens zieke stats haald :S 8 weg dus na zondag? XD
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Klaag topic? 9/9/2010, 15:42
maar 1 opmerking van de jeugdtrainer over een speler die toch nooit wat gaat worden. Nog nooit zo weinig in het trainingsverslag gehad en al helemaal niet over een competitiewedstrijd. Vraag me af of dit wel klopt en geen nawee is van downtime de laatste tijd. Ik wilde namelijk van een speler afdwingen dat zijn max. passen werd gezegd, maar mooi niet dus
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Klaag topic? 9/9/2010, 20:35
Weet je alles al wat er wordt getraind van de spelers op de trainingsposities? Dan is het logisch, dat krijg je gewoon als je lang hetzelfde traint
wollie Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: Klaag topic? 10/9/2010, 17:47
thomaapje schreef:
Weet je alles al wat er wordt getraind van de spelers op de trainingsposities? Dan is het logisch, dat krijg je gewoon als je lang hetzelfde traint
dat wilde ik juist achterhalen. Van 1 speler is het max. passen namelijk nog niet bekend en van de rest wel. Dan zou je toch in principe voor 100% zekerheid een melding daarvan moeten krijgen.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Klaag topic? 10/9/2010, 19:42
wollie schreef:
thomaapje schreef:
dat wilde ik juist achterhalen. Van 1 speler is het max. passen namelijk nog niet bekend en van de rest wel. Dan zou je toch in principe voor 100% zekerheid een melding daarvan moeten krijgen.
Euh... ja En dat kreeg je niet?
wollie Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: Klaag topic? 14/9/2010, 16:18
thomaapje schreef:
wollie schreef:
thomaapje schreef:
Euh... ja En dat kreeg je niet?
nope
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Klaag topic? 18/9/2010, 20:34
WTF, speler verkocht voor 677.000 terwijl hij 1M waard was
wollie Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: Klaag topic? 19/9/2010, 00:01
ja de TL is al een beetje aan het inzakken.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Klaag topic? 19/9/2010, 16:07
wollie schreef:
ja de TL is al een beetje aan het inzakken.
Als het in zou zakken zou de TV wel lagere prijzen aan geven
Bij mij is het altijd gewoon een inzakker...
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Klaag topic? 19/9/2010, 17:07
thomaapje schreef:
Gewoon je eigen fout, speler er niet onder de TV op zetten. Soms pakt het leuk uit als je hem er laag opzet, maar veel vaker niet.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Klaag topic? 19/9/2010, 22:51
Ik belde vandaag mijn 3 scouts. 3 keer konden ze niks vinden!! Zelfs geen 17jarige loser!!!!
Op de fora wat rondvraag gedaan maar ook daar kon niemand me veel wijzer maken.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Klaag topic? 19/9/2010, 23:02
thedarkgift schreef:
thomaapje schreef:
Gewoon je eigen fout, speler er niet onder de TV op zetten. Soms pakt het leuk uit als je hem er laag opzet, maar veel vaker niet.
Hij moest gewoon weg en zette hem voor de prijs er op waar ik hem 3 weken terug voor kocht
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Klaag topic? 10/10/2010, 22:02
Ik kan eens per drie weken mijn wedstrijd live volgen, dit is niet de eerste keer dat HT het niet doet...
wollie Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: Klaag topic? 10/10/2010, 22:15
thedarkgift schreef:
Ik kan eens per drie weken mijn wedstrijd live volgen, dit is niet de eerste keer dat HT het niet doet...
ja WTF de server is weer eens down. Gebeurt ze de laatste tijd wel vaak zeg. Laat ze eerst die boel eens voor mekaar zien te krijgen en pas dan wat verder kijken naar veranderingen in HT etc. De werking van de servers lijkt me toch prioriteit nr. 1
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Klaag topic? 15/11/2010, 06:33
Hmmm, misschien een foutje gemaakt door niet te promoveren... Als ik zie wat erbij gaat komen volgend seizoen, dan wordt het één van de sterkste VII's Maargoed, dat is ook weer een uitdaging en wellicht maak ik ook al wat eerder dan gepland een coach met LS. In de beker in ieder geval een makkie de eerste ronde
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Klaag topic? 15/11/2010, 20:47
thedarkgift schreef:
Als ik zie wat erbij gaat komen volgend seizoen, dan wordt het één van de sterkste VII's
Volgens jou klopte de voorspelling niet meer
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Klaag topic? 16/11/2010, 06:57
thomaapje schreef:
Voor de VII en lager wel, voor hogere competities niet.
Ik heb trouwens een eigenaarloos team in mijn competitie, die derde is geworden (paar wedstrijden voor 't einde van de competitie eigenaarloos geworden) ... iemand enig idee wat er daar mee gaat gebeuren? Dat team wordt automatisch een bot met ingang van volgend seizoen? Blijft dat team in mijn competitie?
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Klaag topic? 16/11/2010, 18:36
thedarkgift schreef:
thomaapje schreef:
Voor de VII en lager wel, voor hogere competities niet.
Ik heb trouwens een eigenaarloos team in mijn competitie, die derde is geworden (paar wedstrijden voor 't einde van de competitie eigenaarloos geworden) ... iemand enig idee wat er daar mee gaat gebeuren? Dat team wordt automatisch een bot met ingang van volgend seizoen? Blijft dat team in mijn competitie?
Team word idd een botteam, en hij blijft in jou divisie tot hij gedegradeerd is.
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Klaag topic? 16/11/2010, 18:40
_Rolex schreef:
Team word idd een botteam, en hij blijft in jou divisie tot hij gedegradeerd is.
Als het team een botteam wordt, geldt dan die regel 'Bots to the bottom' niet?
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Klaag topic? 17/11/2010, 01:46
thedarkgift schreef:
_Rolex schreef:
Als het team een botteam wordt, geldt dan die regel 'Bots to the bottom' niet?
Zodra botteam een feit is, dan winnen ze geen wedstrijd meer. Dus ze gaan idd to the bottom
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Klaag topic? 17/11/2010, 01:46
Even een andere vraag. Geld de regel al, dat trainen in het tussenseizoen sneller gaat dan tijdens de competitie??