Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Middenvelder en Aanvaller 31/8/2009, 21:23
beide kwijt geraakt. Maar wat moet juist een middenvelder hebben? Passen - Spelmaken - Spelheervatting??? en welke specialiteiten zijn goed voor middenvelders? Ik dacht Technisch of snelheid
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Middenvelder en Aanvaller 31/8/2009, 21:54
Spelmaken met passen (ev verdediging) Spelhervatten als je dat nodig vind, als niet snelhervatter niet nodig Specialiteit: Koppen en onvoorspelbaar
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Middenvelder en Aanvaller 1/9/2009, 09:11
bedankt thomaapje
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Middenvelder en Aanvaller 1/9/2009, 13:52
Thomaapje schreef:
Spelmaken met passen (ev verdediging) Spelhervatten als je dat nodig vind, als niet snelhervatter niet nodig Specialiteit: Koppen en onvoorspelbaar
krachtig kan ook als special, onvoorspelbaar is alleen gunstig als de speler ook verdedigen heeft, (hoger dan matig zou ik aanraden) Anders heb je ook last van negatieve special events. Daarnaast moet hij passen hebben om positieve special events te krijgen.
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Middenvelder en Aanvaller 1/9/2009, 15:07
pvd schreef:
Thomaapje schreef:
krachtig kan ook als special, onvoorspelbaar is alleen gunstig als de speler ook verdedigen heeft, (hoger dan matig zou ik aanraden) Anders heb je ook last van negatieve special events. Daarnaast moet hij passen hebben om positieve special events te krijgen.
daar moet ik toch even bijspringen. Onvoorspelbaar is een SLECHTE specialiteit voor een mid. Positieve events haal je amper en zelfs met def op je midje krijg je behoorlijk veel neg events. Ik heb dit seizoen ongeveer 4-5 negatieve events gekregen van mijn onvoorspelbare mid en die heeft goed def.. hij moet nu dan ook de deur uit !
mijn andere onvoorspelbare heeft bovennatuurlijk passen en nog 0.0 positieve events gehad
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Middenvelder en Aanvaller 1/9/2009, 15:09
pvd schreef:
Thomaapje schreef:
Krachtig kan inderdaad helpen bij regen.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Middenvelder en Aanvaller 1/9/2009, 15:56
Pettachi schreef:
pvd schreef:
Thomaapje schreef:
daar moet ik toch even bijspringen. Onvoorspelbaar is een SLECHTE specialiteit voor een mid. Positieve events haal je amper en zelfs met def op je midje krijg je behoorlijk veel neg events. Ik heb dit seizoen ongeveer 4-5 negatieve events gekregen van mijn onvoorspelbare mid en die heeft goed def.. hij moet nu dan ook de deur uit !
mijn andere onvoorspelbare heeft bovennatuurlijk passen en nog 0.0 positieve events gehad
ervaring heb ik er zelf niet mee. Ik wilde alleen wat aan Thomaapje zijn post toevoegen. Onvoorspelbaar zou ik persoonlijk ook niet bij goede specials zetten. wel vreemd met goed verdedigen nog steeds (-)events en met passen geen (+)events
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Middenvelder en Aanvaller 2/9/2009, 09:23
pvd schreef:
Pettachi schreef:
pvd schreef:
Thomaapje schreef:
ervaring heb ik er zelf niet mee. Ik wilde alleen wat aan Thomaapje zijn post toevoegen. Onvoorspelbaar zou ik persoonlijk ook niet bij goede specials zetten. wel vreemd met goed verdedigen nog steeds (-)events en met passen geen (+)events
ik dacht idd ook dat goed def genoeg ging zijn, ik kocht die speler trouwens voor zijn stats (en moest de spec erbij nemen), maar ik denk dat hij dit seizoen een 4-tal negatieve SE gehad heeft, waarvan er 2 een doelpunt opleverden voor de tegenstander (zelfs in mijn comp match ook als ik me niet vergis).
Die andere mid met onvoorspelbaar was hetzelfde liedje..aangekocht voor zijn stats..dan nog opgetraind op passen, als ik een pos SE kreeg was dat meegenomen, maar nu na 3seizoenen dat ik hem hem nog niets gehad.. dat is toch wel een lachertje..
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Middenvelder en Aanvaller 2/9/2009, 11:04
ik heb er al ene gekocht dus voor mij is de vraag beantwoord. Ik heb er een met koppen gekozen
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Middenvelder en Aanvaller 2/9/2009, 12:31