Ik speel vandaag tegen de minst moeilijke van mijn reeks ... TSI 471 900 en Loon 189 906. Aangezien ik thuis speel en hij van Antwerpen is (dus geen derby) én mijn spelers bijna allemaal de goede vorm te pakken hebben, ga ik PIC'en zodat ik volgende week met een hoge teamgeest kan aanvatten tegen een moeilijkere tegenstander. Buitenshuis.
Normaal gezien zou ik moeten winnen vandaag ... tenzij mijn tegenstander opeens wonderratings haalt, ik te kampen krijgen met heel wat blessures of als de ME me slecht gezind is.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Ik ga ook een klein gokje wagen tegen een promovendus Ga ook piccen Mijn mid zal sowieso wel beter zijn, hij heeft echter een hele sterke verdediging, dus ik zorg voor een goede aanval
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Ik speel vandaag tegen de minst moeilijke van mijn reeks ... TSI 471 900 en Loon 189 906. Aangezien ik thuis speel en hij van Antwerpen is (dus geen derby) én mijn spelers bijna allemaal de goede vorm te pakken hebben, ga ik PIC'en zodat ik volgende week met een hoge teamgeest kan aanvatten tegen een moeilijkere tegenstander. Buitenshuis.
Normaal gezien zou ik moeten winnen vandaag ... tenzij mijn tegenstander opeens wonderratings haalt, ik te kampen krijgen met heel wat blessures of als de ME me slecht gezind is.
Het is het laatste geworden. 3-4 verloren. 26,74 loddar tegen 20,92 of 312 hatstats tegen 253. Beter middenveld, betere aanval en betere verdediging. Dit is best zuur om te beginnen in IVe klasse.
Wel hoopgevend is dat ik 312 hatstats haal op PIC en een kalme teamgeest.
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
mijn mede-promovendus is behoorlijk sterk. Toch speel ik PIC, omdat een ik een hoge teamgeest zelfs boven een verliespartij verkies. Bovendien zou ik eigenlijk gewoon moeten kunnen winnen op pic, ook al omdat ik thuis speel. Na 30 min 1-2 achter, maar er kan nog een hoop gebeuren natuurlijk.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Gelijk een 6 punten wedstrijden tegen een mede promovendus
0-0 met de rust kansen zat, waaronder een gemiste pingel :boos:
61% bb voor mij
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Gelijk een 6 punten wedstrijden tegen een mede promovendus
0-0 met de rust kansen zat, waaronder een gemiste pingel :boos:
61% bb voor mij
Totaal in de hele wedstrijd 7 kansen gehad, waaronder een gemiste pingel. Mijn tegenstander 1 kansje gehad Maar de stand is 0-0 gebleven, beetje zuur had (veel) meer in gezeten. 62% bb voor mij
Dit blijf ik toch wel een beetje het nadeel vinden van een tDFW speler
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
mijn mede-promovendus is behoorlijk sterk. Toch speel ik PIC, omdat een ik een hoge teamgeest zelfs boven een verliespartij verkies. Bovendien zou ik eigenlijk gewoon moeten kunnen winnen op pic, ook al omdat ik thuis speel. Na 30 min 1-2 achter, maar er kan nog een hoop gebeuren natuurlijk.
omgezet in een geniepige 3-2 overwinning in de 88e minuut, altijd lekker. ook mooie ratings
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Ik ga ook een klein gokje wagen tegen een promovendus Ga ook piccen Mijn mid zal sowieso wel beter zijn, hij heeft echter een hele sterke verdediging, dus ik zorg voor een goede aanval
5-0 overwinning geworden (hattrick voor mijn spits met slecht vorm)
Haalde trouwens maar 199 hatstats
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Makkelijke 4-0 overwinning tegen de nr. 6. Verder ook tevreden: persoonlijk record van 206 hatstats (was 188) en eindelijk weer eens een goede vorm van m'n team (6,14 gemiddeld)
Bokkerijders Slecht
Aantal berichten : 26 Teamnaam : Bokkerijders Reeks : VI.317 Registration date : 22-08-08