Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 28/3/2010, 13:15
thomaapje schreef:
thomaapje schreef:
Jozua van Bon [playerid=278123568] 18 jaar en 21 dagen, volgende verjaardag: 26-05-2010
Geboren in: Nederland redelijk in vorm, conditie zwak Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: FCMF (sinds 24-02-2010 (9/41), ) Total Skill Index (TSI): 2 450 Loon: 650 €/week
Hij wordt niet eens getraint als ik dat zo zie Hoezo talent verspillen zeg
Wordt nog voor meer verkocht dan dat ik hem verkocht 5ton is hij max waard, staat er op voor 6,5 en er is een gek die gewoon meteen 7,5 bied 't is tenminste een verdedigerstrainer dus dat is mooi
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 28/3/2010, 17:28
Kasper Van Bouwel (280463317) Belgium 17 jaar en 78 dagen, Volgende verjaardag: 01-05-2010
Is redelijk in vorm, zijn conditie is zwak. Hij is aangenaam, kalm en eerlijk. Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. Club: Rapid Lokomotiv (sinds 28-03-2010) Total Skill Index (TSI): 620 Loon: 390 €/week
Zou ik hiermee wachten tot volgen seizoen om hem te verkopen, of zou ik dat nu al doen?
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 28/3/2010, 19:54
Whoah niet slecht, 15 jaar en 46 dagen
Bel Michiel Visscher Ja? Oh, hallo Zoutje!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Ted van der Velden is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is slecht in Scoren op dit moment in zijn loopbaan.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 29/3/2010, 20:41
Kon goed scoren worden, maar niet meer aan toe gekomen Wel al trainingen gehad, dus minder dan de helft kwa trainingen is hij goed
Harm-Jan Crone [playerid=280568882] 17 jaar en 50 dagen, volgende verjaardag: 30-05-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: FCMF (sinds 29-03-2010 (14/41), ) Total Skill Index (TSI): 580 Loon: 350 €/week Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Specialiteit: Onvoorspelbaar
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 3/4/2010, 10:45
mzo schreef:
Whoah iemand met mogelijke hopen op PM............ 15 jaar en 30 dagen
Bel Giel Bessels Ja? Oh, hallo Zoutje!
Bing Corbey heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Hallo,
Onze scouts menen een potentieel talent in jouw jeugdteam te hebben zien spelen!
Wij, de Jeugdopleiding Inventarisatie Nieuw Talent (JOINT), zijn op zoek naar nieuwe talenten onder de 17, met als doel deze optimaal te begeleiden voor een mogelijke carrière in het U20-team of het NT. Jouw speler heeft een gunstige leeftijd, waardoor hij in aanmerking voor de U20 zou kunnen komen.
Zou je mij kunnen laten weten wat er in zijn scoutingsrapport stond toen je de speler aannaam en kan je me meer vertellen over zijn huidige stats? Daarnaast ben ik benieuwd wat je primair en secundair traint en of je trainigsprogramma op dit moment volledig op deze speler is afgestemd?
Groet,
kepas U17-scout U20/NT-middenvelders
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 4/4/2010, 11:29
16 jaar en 63 dagen niets spannend
Gegroet Zoutje! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Gustaaf Kerdijk heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 4/4/2010, 11:53
2x 17 redelijk verdedigen ongeveer
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 8/4/2010, 08:55
mzo schreef:
mzo schreef:
Whoah iemand met mogelijke hopen op PM............ 15 jaar en 30 dagen
Bel Giel Bessels Ja? Oh, hallo Zoutje!
Bing Corbey heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Hallo,
Onze scouts menen een potentieel talent in jouw jeugdteam te hebben zien spelen!
Wij, de Jeugdopleiding Inventarisatie Nieuw Talent (JOINT), zijn op zoek naar nieuwe talenten onder de 17, met als doel deze optimaal te begeleiden voor een mogelijke carrière in het U20-team of het NT. Jouw speler heeft een gunstige leeftijd, waardoor hij in aanmerking voor de U20 zou kunnen komen.
Zou je mij kunnen laten weten wat er in zijn scoutingsrapport stond toen je de speler aannaam en kan je me meer vertellen over zijn huidige stats? Daarnaast ben ik benieuwd wat je primair en secundair traint en of je trainigsprogramma op dit moment volledig op deze speler is afgestemd?
Groet,
kepas U17-scout U20/NT-middenvelders
Godver is mijn jeugdtalent klaar met training op PM max redelijk grrrrrrr
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 11/4/2010, 14:31
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Maximiliaan Ooms.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 11/4/2010, 15:07
Damien Daneels lijkt me wel wat. Hij is 16 jaar oud en heeft in mijn ogen iets extra.
Volgens mij is z'n Verdedigen nu zowat zwak. Met de juiste training haalt deze jongeman binnen de kortste keren uitstekend in Scoren!
Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
Die loser is dan 16 en 102 dagen
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 11/4/2010, 21:17
15 jaar en 99 dagen
Bel Michiel Visscher Ja? Oh, hallo Zoutje!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jeroen van Geldorp is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 12/4/2010, 01:37
ik heb opeens een spits met 8,5 sterren :/
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 12/4/2010, 09:23
pvd schreef:
Lekker weertje zeker of juist niet?
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 12/4/2010, 10:37
pvd schreef:
Schijt wel makkelijk..
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 12/4/2010, 10:49
pvd schreef:
Dit staat bij systeeminformatie
07-04-2010 Betere sterren bij de jeugd Veel managers hebben op het forum hun bezorgdheid geüit over het feit dat hun jeugdspelers in de nieuwe wedstrijdengine veel meer sterren krijgen. Dit is echter geen bug.
De hogere ratings zijn deels te wijten aan de recente vernieuwingen, maar eigenlijk nog meer aan veranderingen in het verleden (bijna twee jaar geleden) die nooit waren ingevoerd bij de jeugd. We hebben toen namelijk de sterren voor de grote jongens gewijzigd om hun echte bijdrage aan het spel beter weer te geven, en deze verandering wordt nu ook van kracht bij de jeugdploegen.
Over het algemeen krijgen alle spelers meer sterren, vooral aanvallers omdat die nu een boost krijgen (bovenop de oude veranderingen). Bovendien is de verhoging in aantal sterren meer zichtbaar voor spelers met meer dan één vaardigheid ('multiskills') dan voor 'monoskills'.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 12/4/2010, 12:53
mzo schreef:
pvd schreef:
nee, niet eens :/
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 12/4/2010, 18:33
pvd schreef:
mzo schreef:
pvd schreef:
Half zonnetje, maar staat niks over vermeld De week ervoor was ook extra met een beetje zon Meer dan de week ervoor iig, lijkt dus wel iets mee te geven
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 12/4/2010, 19:21
thomaapje schreef:
pvd schreef:
mzo schreef:
pvd schreef:
Half zonnetje, maar staat niks over vermeld De week ervoor was ook extra met een beetje zon Meer dan de week ervoor iig, lijkt dus wel iets mee te geven
HALLO HALLO!!!!! ZOALS DUS EERDER GEPOST (zie VORIGE PAGINA)
07-04-2010 Betere sterren bij de jeugd Veel managers hebben op het forum hun bezorgdheid geüit over het feit dat hun jeugdspelers in de nieuwe wedstrijdengine veel meer sterren krijgen. Dit is echter geen bug.
De hogere ratings zijn deels te wijten aan de recente vernieuwingen, maar eigenlijk nog meer aan veranderingen in het verleden (bijna twee jaar geleden) die nooit waren ingevoerd bij de jeugd. We hebben toen namelijk de sterren voor de grote jongens gewijzigd om hun echte bijdrage aan het spel beter weer te geven, en deze verandering wordt nu ook van kracht bij de jeugdploegen.
Over het algemeen krijgen alle spelers meer sterren, vooral aanvallers omdat die nu een boost krijgen (bovenop de oude veranderingen). Bovendien is de verhoging in aantal sterren meer zichtbaar voor spelers met meer dan één vaardigheid ('multiskills') dan voor 'monoskills'.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 12/4/2010, 19:38
Ja, die stond op de vorige pagina, dat zie ik toch niet
Waar haal je dat nieuws vandaan? Alleen voor de Belgen zeker, want hier staat dat bericht niet bij hattrick
Hier ook niet echt een verhoging aan sterren (maar ik speel dan ook al weken zonder spitsen)
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 12/4/2010, 19:55
thomaapje schreef:
Ja, die stond op de vorige pagina, dat zie ik toch niet
Waar haal je dat nieuws vandaan? Alleen voor de Belgen zeker, want hier staat dat bericht niet bij hattrick
Hier ook niet echt een verhoging aan sterren (maar ik speel dan ook al weken zonder spitsen)
Je moet kijken bij systeeminformatie. Als je op de homepage staat rechts onderaan op berichten klikken (daar waar ook staat of er geplande down-time is. Bij die systeeminfo komen trouwens veel berichten hoor )
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 12/4/2010, 20:10
Ik kijk alleen op de homepage, dat is lijkt mij het belangrijkste
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 12/4/2010, 20:40
Tokiodixx schreef:
thomaapje schreef:
pvd schreef:
mzo schreef:
pvd schreef:
HALLO HALLO!!!!! ZOALS DUS EERDER GEPOST (zie VORIGE PAGINA)
Aha zeg dat dan
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 15/4/2010, 09:27
Goh ik heb nu geen jeugdspeler met minder als 5 sterren haha
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 15/4/2010, 17:34
mzo schreef:
Niet liegen he
G. Kerdijk: 4,5 ster J van Gel..: 4,5 ster T. van Dui..: 1 ster
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 15/4/2010, 20:14
thomaapje schreef:
mzo schreef:
Niet liegen he
G. Kerdijk: 4,5 ster J van Gel..: 4,5 ster T. van Dui..: 1 ster
ja oke, 4,5 dan kijk die 1 is een keepert Ik heb inmiddels heel wat spelers op een keepert plaats geprobeerd maar geen 1 functioneert haha