Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 10/10/2010, 22:55
Verdediger gezocht: Jordan Aardewijn heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Positiespel! Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Vleugelspel.
Beetje verdedigen er bij? zou leuk zijn
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 26/10/2010, 19:47
Hoor eens, Antoon Troostwijk is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Deze speler is matig in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' uitstekend op het gebied van Verdedigen! Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons.
16,49
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 29/10/2010, 16:49
thomaapje schreef:
Hoor eens, Antoon Troostwijk is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Deze speler is matig in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' uitstekend op het gebied van Verdedigen! Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons.
16,49
volle bak verdedigen dus.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 29/10/2010, 19:00
Goed gezien
Ik heb trouwens nog een 16j speler die uitstekend verdedigen kan worden :p
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 31/10/2010, 17:39
Hoor eens, Theodor Pothoven is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 2/11/2010, 00:05
thomaapje schreef:
16,49
Moet vanaf zwak beginnen
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 4/11/2010, 17:16
thomaapje schreef:
thomaapje schreef:
16,49
Moet vanaf zwak beginnen
ai, dat is minder ja.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 14/11/2010, 22:20
thomaapje schreef:
thomaapje schreef:
16,49
Moet vanaf zwak beginnen
Redelijk passen kan hij krijgen
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 21/11/2010, 13:40
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jernst Borkent en hij is 15 jaar.
Deze speler is waardeloos in Keepen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens waardeloos kunnen worden.
Toppertje Nouja mijn hele jeugd is nu weer U17
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 22/11/2010, 15:25
nice, finally
Yes? Oh, hello PamvD!
Jaco Dooijer looks promising. He is 15 years old, 33 days and seems to have something extra.
Without any further training, this player will remain with inadequate Scoring. Coach this player right and he will reach his potential of solid Winger before you know it!
What do you say? Should we give him a chance?
wollie Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 23/11/2010, 19:08
thomaapje schreef:
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jernst Borkent en hij is 15 jaar.
Deze speler is waardeloos in Keepen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens waardeloos kunnen worden.
Toppertje Nouja mijn hele jeugd is nu weer U17
zeg dat wel
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 11/12/2010, 17:50
Lenny Gouwerok (308160040) [Staat op de transferlijst] Netherlands 17 jaar en 11 dagen
Had hem maar gepromoveerd, kan redelijk keepen halen, maar daar train ik toch niet op Vanavond de deur uit, bod staat al op 200.000
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 3/1/2011, 22:15
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Roderik Pothuizen.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Train vol verdedigen
wollie Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 4/1/2011, 21:37
thomaapje schreef:
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Roderik Pothuizen.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Train vol verdedigen
dat kan een leuke speler worden.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 4/1/2011, 22:32
Naast de 2x uitstekende verdedigers eindelijk eens wat leuks op komst hahahaha Maarja kaal goed heb je nog geen drol aan
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 16/1/2011, 23:57
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Kelt Hugo de Nijs en hij is 15 jaar.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden
Als hij ook nog verdedigen heeft...
wollie Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 23/1/2011, 18:46
Eindelijk eens sinds maanden weer een mooi spelertje gescout:
Commentaar van de scout Terzake. De kandidaat van deze week is 15.50 jaar en heet Hendrick Haller.
Deze speler is redelijk in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Positiespel!
Geven we hem een contract, baas?
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 23/1/2011, 18:58
Mijn beste (al maanden) is redelijk scoren redelijk passen en matig wing, die ik kan promoveren op 17j 0d.... geen vetpot...
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 24/1/2011, 23:35
Dit gaf hij aan: Positiespel: matig (max. matig) Vleugelspel: onbekend (max. zwak) Passen: onbekend (max. goed) Scoren: matig (max. redelijk)
Dit wordt hem: 17 jaar en 4 dagen Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Train verdedigen, dus weg er mee
wollie Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: Jeugdpulls 27/1/2011, 17:10
wollie schreef:
Eindelijk eens sinds maanden weer een mooi spelertje gescout:
Commentaar van de scout Terzake. De kandidaat van deze week is 15.50 jaar en heet Hendrick Haller.
Deze speler is redelijk in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Positiespel!
Geven we hem een contract, baas?
het wordt steeds mooier: hij kan ook nog goed passen halen, matig verdedigen halen, heeft [krachtig] EN heeft U20 leeftijd!
thomaapje Goddelijk