Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Vleugel Middenvelder 31/10/2009, 21:48
Deadline: 03-11-2009 19:44
Vraagprijs: 1 450 000 €
Felix Hogenhuis (210473849) 21 jaar en 110 dagen, volgende verjaardag: 02-11-2009 matig in vorm, conditie uitstekend Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Senna United 08 (sinds 24-11-2008) Total Skill Index (TSI): 9 700 Loon: 1 050 €/week Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: formidabel Passen: goed Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak Scoren: matig Spelhervatting: zwak
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
I hope kan alleen nong niets terug kopen althans kan niets vinden
24-11-2008 gekocht voor 833.000 pm en passen heb ik hem aan trainen gegeven Zo kan je dus aardig winst maken op je b-trainee middenvelder van de vleugel
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Ik vind het persoonlijk zonde om zulke potentieel goede spelers maar 50% training te geven, maar een 600-800k in vier seizoenen is niet zo gek veel imo.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Ik vind het persoonlijk zonde om zulke potentieel goede spelers maar 50% training te geven, maar een 600-800k in vier seizoenen is niet zo gek veel imo.
Tja oke maar je moet keuzes maken natuurlijk PM b-trainee op de vleugel blijf ik lastig vinden
Mijn A-vleugel die duur was in aanschaf laat ik op woensdag centraal spelen om proberen zo min mogelijk verlies op hem te maken.
Eigenlijk heb ik vleugelspel maar zelden of nooit speel ik via de vleugels. Dus misschien moet ik eens gaan denken om deze spelers te vervangen voor een ander soort speler
thedarkgift Beheerder
Tja oke maar je moet keuzes maken natuurlijk PM b-trainee op de vleugel blijf ik lastig vinden
Mijn A-vleugel die duur was in aanschaf laat ik op woensdag centraal spelen om proberen zo min mogelijk verlies op hem te maken.
Eigenlijk heb ik vleugelspel maar zelden of nooit speel ik via de vleugels. Dus misschien moet ik eens gaan denken om deze spelers te vervangen voor een ander soort speler
Heb je gelijk in, het is lastig, 't enige wat echt winst maakt is traden met de B-vleugelsplekken. Met A-vleugels is het op jouw niveau helaas niet anders dat ze 50% krijgen, daarom zou ik ze ook pas kopen vanaf een jaar of 24 (op jouw niveau). Je kunt altijd zelf toekomstige A-wingers trainen op PM op 100% in je B, doe ik ook.
Ook al speel je geen vleugelaanval, wil niet zeggen dat vleugelspel onbelangrijk is...zelfs al speel je centrumaanval krijg je nog steeds kansen over de vleugel...de kans dat hij er dan ingaat is toch met elk niveau een beetje meer...
mzo Utopisch
Heb je gelijk in, het is lastig, 't enige wat echt winst maakt is traden met de B-vleugelsplekken. Met A-vleugels is het op jouw niveau helaas niet anders dat ze 50% krijgen, daarom zou ik ze ook pas kopen vanaf een jaar of 24 (op jouw niveau). Je kunt altijd zelf toekomstige A-wingers trainen op PM op 100% in je B, doe ik ook.
Ook al speel je geen vleugelaanval, wil niet zeggen dat vleugelspel onbelangrijk is...zelfs al speel je centrumaanval krijg je nog steeds kansen over de vleugel...de kans dat hij er dan ingaat is toch met elk niveau een beetje meer...
Is zo inderdaad ja Maar als je een B-trainee gaat optrainen voor je A-team Moet je hoog vleugel kopen WK+ denk ik en hem dan centraal laten spelen op de woensdagen. Maar dan zit je toch inderdaad rond de 24 jaar denk ik En op die leeftijd gaat trainen weer langzamer natuurlijk
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08