Ik zie jullie hier soms leuke jeugdspelertjes posten uit jullie academie. Momenteel beperkte ik me tot de talentenjacht, maar dat is steeds weer bagger ...
Nu denk ik eraan om te switchen, maar eerst zou ik zo veel mogelijk info en tips willen verzamelen, zodat ik geen beginnersfouten maak.
Alle info/tips zijn welkom!!!!!
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Ik zie jullie hier soms leuke jeugdspelertjes posten uit jullie academie. Momenteel beperkte ik me tot de talentenjacht, maar dat is steeds weer bagger ...
Nu denk ik eraan om te switchen, maar eerst zou ik zo veel mogelijk info en tips willen verzamelen, zodat ik geen beginnersfouten maak.
Alle info/tips zijn welkom!!!!!
Haha ik ben maandag begonnen dus aan mij heb je niet bar veel Zit nog te wachten op dat mijn poule vol is
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
1: Scout gericht, dit levert de toptalenten op, maar gemiddeld genomen iets mindere spelers. 2: Primaire training geeft de bestaande skill en secundaire training een potentiele skill in het trainingsrapport, hier kan je je voordeel mee doen als je spelers hebt waarvan je een bepaalde skill wilt weten. 3: Richt je op je beste talent, probeer niet alle talentjes te trainen dat gaat toch niet. 4: Vergeet niet meteen een friendly te regelen en erna elke 3 weken, hier krijg je in je jeugd wél training door (extra). 5: Wordt lid van JOF (fed) hier kan je een hoop vinden en alles vragen.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Beginnen met jonge spelers aannemen (ze hebben ook verborgen talenten) Probeer ze gewoon de eerste weken op allerlei posities (later proberen op friendly's of late wissels) Je moet uiteindelijk gaan trainen waar je talent hebt lopen, eerst induvidueel denk ik om achter talenten te komen
Training van friendly's is mindere training dan die van officiele wedstrijden Weet niet wat het verschil is, maar daar kan je wel mooi proberen Wink
Pullen is 15 t\m 17 idd (17+ ...d dan dus ook) Ze kunnen spelen t/m hun 18de (19=bankzitter) Je kan ze pullen t/m hun 19de (20 is terug naar mama)
als je bijvoorbeeld een 17jarige goed verdedigen kan krijgen lijkt dat wel leuk Maar hij kan pas gepromoveerd worden als hij 18 is en dan levert het erg weinig op Dan kan je dus beter 15j redelijk trainen die je met 17 kan pullen
3 scouts is overbodig, met 1 kan je ver komen, misschien wil je dr wel een 2de bij
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Je huidige spelers kunnen inderdaad ook skills hebben, die neem je mee met het uitproberen
Er is nog nooit een talent uit het beginteam gekomen. Één skill matig mag je al blij zijn.
dat klopt niet altijd, ik heb ooit 1 spelertje die dus als eerste in m'n jeugdteam zat gepromoveerd en die had goed verdedigen. Heeft inmiddels al duizenden TSI's bij de gelukkige eigenaar. De rest was echt bagger, maar met die ene heb ik dus geluk gehad. Ik ben trouwens al vanaf dag 1 met de jeugdopleiding bezig en het is een leuke extra, maar kost je wel wat meer tijd dan de loterij uiteraard.
De 5 tips die thedarkgift gaf kan ik me helemaal in vinden al wist ik niets van punt 2 af. Weer wat geleerd
mzo Utopisch
Ik heb me lidgemaakt van een competitie van 4. Ze zitten daar blijkbaar in tussenseizoen en op 26/11 wordt nieuwe wedstrijdschema gemaakt.
Een vriendschappelijke match kan ik maar aanmaken op 9/12.
Heb ik het voorlopig een beetje goed gedaan? Op de fora werd meerdere keren gezegd om reeks van 4 te nemen. En ook om direct friendly te regelen, maar dat gaat dus niet ...
mzo Utopisch
Ik heb me lidgemaakt van een competitie van 4. Ze zitten daar blijkbaar in tussenseizoen en op 26/11 wordt nieuwe wedstrijdschema gemaakt.
Heb ik het voorlopig een beetje goed gedaan? Op de fora werd meerdere keren gezegd om reeks van 4 te nemen. En ook om direct friendly te regelen, maar dat gaat dus niet ...
Waarom raden ze je een reeks van 4 aan dan?
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Voor optimale training. Geen idee hoor, want ik merk dat veel forumgebruikers hier dat niet hebben ...
mzo Utopisch
Voor optimale training. Geen idee hoor, want ik merk dat veel forumgebruikers hier dat niet hebben ...
Hebt er weinig tot geen verstand van maar volgens mij maakt dat geen reet uit inderdaad
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Hebt er weinig tot geen verstand van maar volgens mij maakt dat geen reet uit inderdaad
Dit zouden dus de redenen zijn :
Waarom het beter is voor de jeugd om te spelen in reeksen van 4 ?
1/ Na 6 matchen is uw competitie ten einde. Spreek af met de andere managers om de dag nadien een nieuwe reeks op te starten met dezelfde ploegen om de dag nadien te beginnen met de nieuwe competitie. Dus 2 matchen in dezelfde week.
2/ Bij het eindigen van de competitie vervallen de rode kaarten. Dus is er een aanzienlijk mindere kans dat uw jeugdspeler eens een training verliest door deze rode kaart.
3/ We hebben uitgerekend dat uw jeugdspeler op deze manier 11,5% meer training krijgt in een reeks van 4 dan in een reeks van 8.
1 nadeel ; als je in een reeks met 4 wil spelen, moet je duidelijke afspraken maken met alle managers en zorg ervoor dat je zeker bent dat de managers elke dag eens kunnen inloggen om de eventueel nieuwe competitie te aanvaarden.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
1. je speelt echt geen 2 competitiewedstrijden per week hoor.
3. euh... denk het toch echt niet
Ik heb een reeks van 16, en waarom? Stel je hebt een reeks van 4, dan moet je elke 6 weken hopen dat er geen teams uitstappen, omdat je dan vertraging oploopt met je wedstrijden. Stel je hebt een reeks van 16, dan moet je elke 30 weken hopen dat er geen teams uitstappen. Kans op vertraging is dus 5x zo weinig
1. je speelt echt geen 2 competitiewedstrijden per week hoor.
3. euh... denk het toch echt niet
Ik heb een reeks van 16, en waarom? Stel je hebt een reeks van 4, dan moet je elke 6 weken hopen dat er geen teams uitstappen, omdat je dan vertraging oploopt met je wedstrijden. Stel je hebt een reeks van 16, dan moet je elke 30 weken hopen dat er geen teams uitstappen. Kans op vertraging is dus 5x zo weinig
Het blijkt wel te kloppen. Maar je moet natuurlijk zorgen voor 4 actieve managers.
Overal waar je kijkt op fora zie je deze regel. Alle feds die intens bezig zijn met jeugdcompetitie en u17 talentjes halen het ook aan. En toeval of niet onze Pettachi zit ook in een reeks met 4 en toont hier toch heel wat leuke spelertjes!
Als ik nog info tegenkom laat ik zeker iets weten
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Ik weet niet hoeveel scouts je hebt. Maar ik zou als je er één hebt de aangeboden speler sowieso aannemen. Heb je meer scouts, hopen op een 15-jarig talentje.
mzo Utopisch
Ik weet niet hoeveel scouts je hebt. Maar ik zou als je er één hebt de aangeboden speler sowieso aannemen. Heb je meer scouts, hopen op een 15-jarig talentje.
Momenteel heb ik er 2 lopen
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
lijkt mij de grootste onzin. Of je nu in een comp. van 4 zit of 16, het gaat om de training bij de jeugd. Het lijkt me zelf handiger om in een wat grotere competitie te zitten, want dan zit je niet steeds met die tussenseizoenen. Of zijn die tussenseizoenen voor iedereen gelijk? Dacht het niet namelijk.