Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Switchen talentenjacht -> jeugdacademie

Ga naar beneden 
+2
thomaapje
Tokiodixx
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

Man Aantal berichten : 1245
Teamnaam : Nation of Ulysses
Reeks : III.8
Land : Belgium
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 07-09-08

Switchen talentenjacht -> jeugdacademie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen talentenjacht -> jeugdacademie   Switchen talentenjacht -> jeugdacademie - Pagina 2 Icon_minitime26/11/2009, 17:32

wollie schreef:
Tokiodixx schreef:
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:
Ik dus sinds vandaag een jeugdploeg.

Ik heb me lidgemaakt van een competitie van 4. Ze zitten daar blijkbaar in tussenseizoen en op 26/11 wordt nieuwe wedstrijdschema gemaakt.

Een vriendschappelijke match kan ik maar aanmaken op 9/12.

Heb ik het voorlopig een beetje goed gedaan? Op de fora werd meerdere keren gezegd om reeks van 4 te nemen.
En ook om direct friendly te regelen, maar dat gaat dus niet ...

Waarom raden ze je een reeks van 4 aan dan?

Voor optimale training. Geen idee hoor, want ik merk dat veel forumgebruikers hier dat niet hebben ... confused

lijkt mij de grootste onzin. Of je nu in een comp. van 4 zit of 16, het gaat om de training bij de jeugd. Het lijkt me zelf handiger om in een wat grotere competitie te zitten, want dan zit je niet steeds met die tussenseizoenen. Of zijn die tussenseizoenen voor iedereen gelijk? Dacht het niet namelijk.

Volgens elleke (user die hier erg intensief mee bezig is om super 17 jarige af te leveren) klopt dit wel. Ik zal het binnen 5 weken weten te zeggen als mijn competitie afgelopen is.

Pettachi, kan jij ons anders al uit ons lijden verlossen? wijsheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Pettachi
Wereldklasse
Wereldklasse

Man Aantal berichten : 800
Leeftijd : 43
Teamnaam : FC Holcim
Reeks : Eerste Klasse
Land : België
Registration date : 27-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Switchen talentenjacht -> jeugdacademie   Switchen talentenjacht -> jeugdacademie - Pagina 2 Icon_minitime26/11/2009, 17:43

Tokiodixx schreef:
wollie schreef:
Tokiodixx schreef:
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:

Ik heb me lidgemaakt van een competitie van 4. Ze zitten daar blijkbaar in tussenseizoen en op 26/11 wordt nieuwe wedstrijdschema gemaakt.

Heb ik het voorlopig een beetje goed gedaan? Op de fora werd meerdere keren gezegd om reeks van 4 te nemen.

Voor optimale training. Geen idee hoor, want ik merk dat veel forumgebruikers hier dat niet hebben ... confused

lijkt mij de grootste onzin. Of je nu in een comp. van 4 zit of 16, het gaat om de training bij de jeugd. Het lijkt me zelf handiger om in een wat grotere competitie te zitten, want dan zit je niet steeds met die tussenseizoenen. Of zijn die tussenseizoenen voor iedereen gelijk? Dacht het niet namelijk.

Volgens elleke (user die hier erg intensief mee bezig is om super 17 jarige af te leveren) klopt dit wel. Ik zal het binnen 5 weken weten te zeggen als mijn competitie afgelopen is.

Het heeft zeer zeker een positief effect en zoals je hierboven reeds zei (bij einde van het oude seizoen en heropstart nieuwe seizoen) een week extra training hebben.. MAAR je moet wel zorgen dat niet dezelfde manager de competitie aanmaakt (dus elk seizoen een andere manager (van de 4) die de comp aanmaakt en iedereen uitnodigt.

Zondag loopt bvb mijn competitie af (ik had ze nu aangemaakt)..wel zondag na de laatste match gooi ik de 4 teams uit de competitie, maakt een andere manager de nieuwe comp aan en nodigt hij terug dezelfde teams uit.. en dinsdag kunnen we terug al de 1ste competitiematch spelen (2x training dus die week)

Je moet enkel zien dat je 4 vrij actieve managers in je comp hebt

edit : hier speelde ik zelfs 3 matchen op een week (met friendly erbij)
16-09-2009 (2/40) Jeugdcompetitie Pettastars - bambams -> woensdag
18-09-2009 (2/40) Jeugdcompetitie Pettastars - U17 België -> vrijdag
19-09-2009 (2/40) Vriendschappelijke jeugdwedstrijd RSCA-Youngsters - Pettastars -> zaterdag
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

Man Aantal berichten : 1245
Teamnaam : Nation of Ulysses
Reeks : III.8
Land : Belgium
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 07-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Switchen talentenjacht -> jeugdacademie   Switchen talentenjacht -> jeugdacademie - Pagina 2 Icon_minitime26/11/2009, 17:52

Pettachi schreef:
Tokiodixx schreef:
wollie schreef:
Tokiodixx schreef:
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:

Het heeft zeer zeker een positief effect en zoals je hierboven reeds zei (bij einde van het oude seizoen en heropstart nieuwe seizoen) een week extra training hebben.. MAAR je moet wel zorgen dat niet dezelfde manager de competitie aanmaakt (dus elk seizoen een andere manager (van de 4) die de comp aanmaakt en iedereen uitnodigt.

Zondag loopt bvb mijn competitie af (ik had ze nu aangemaakt)..wel zondag na de laatste match gooi ik de 4 teams uit de competitie, maakt een andere manager de nieuwe comp aan en nodigt hij terug dezelfde teams uit.. en dinsdag kunnen we terug al de 1ste competitiematch spelen (2x training dus die week)

Je moet enkel zien dat je 4 vrij actieve managers in je comp hebt

edit : hier speelde ik zelfs 3 matchen op een week (met friendly erbij)
16-09-2009 (2/40) Jeugdcompetitie Pettastars - bambams -> woensdag
18-09-2009 (2/40) Jeugdcompetitie Pettastars - U17 België -> vrijdag
19-09-2009 (2/40) Vriendschappelijke jeugdwedstrijd RSCA-Youngsters - Pettastars -> zaterdag

Bedankt voor de verduidelijking!!! :knuf:

Was ondertussen zo slim geweest eens naar je wedstrijdarchief te kijken Laughing

Ik heb bij het inschrijven erop gelet dat ik bij 3 nederlandstalige managers zit die dagelijk inloggen. dus normaal zal dat geen probleem zijn top
Blij dat ik vooraf toch alle regels en fora heb gelezen, anders zat ik nu vast en zeker in een reeks van 8 of 16 ofzo brede lach
Pettachi
Wereldklasse
Wereldklasse

Man Aantal berichten : 800
Leeftijd : 43
Teamnaam : FC Holcim
Reeks : Eerste Klasse
Land : België
Registration date : 27-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Switchen talentenjacht -> jeugdacademie   Switchen talentenjacht -> jeugdacademie - Pagina 2 Icon_minitime26/11/2009, 17:57

als het voor een seizoentje zou zijn, is het nog niet erg.. veel hangt af van de eventuele talentjes die je van je scout krijgt. het kan zijn dat je onmiddellijk een mooie vis aan de haak slaat (zoals het bij mij het geval was), maar het kan ook zijn dat je er even moet op wachten. Ik ben zelf ook in een reeks van 8 gestart (omdat ik er nog niet veel van wist), maar daarna dan toch overgestapt.

Wat je kan doen in de week van je laatste competitiematch, is een ht-mail sturen naar de andere teams om ze eraan te herinneren, zo is iedereen op de hoogte...
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Land : Nederland
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Switchen talentenjacht -> jeugdacademie   Switchen talentenjacht -> jeugdacademie - Pagina 2 Icon_minitime27/11/2009, 00:01

wollie schreef:
Tokiodixx schreef:
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:

Zolang er na een seizoen geen teams uit je competitie gaan heb je geen tussenseizoen

Tussenseizoenen zijn gewoon in het normale tussenseizoen van je A-team en kan dus midden in een jeugdcompetitie vallen
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Switchen talentenjacht -> jeugdacademie   Switchen talentenjacht -> jeugdacademie - Pagina 2 Icon_minitime

Switchen talentenjacht -> jeugdacademie
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vlaams/Nederlands Hattrickforum :: SPELERS :: Jeugdspelers-
Ga naar: