Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 20/12/2009, 22:29
Ik heb gekregen wat ik wilde, een sterke VIII
Mijn medepromovendus en wat er van boven komt weet ik nog niet, maar dan nog voor een VIII erg sterk.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 20/12/2009, 22:35
Klopt dus geen drol van voor jou divisie
Zo sterk is hij btw niet, mijn 8ste div was gemiddeld 180 stats ofzo
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 20/12/2009, 22:38
Sta momenteel met 1 been een divisie lager
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 20/12/2009, 22:54
Thomaapje schreef:
Het klopt wel dat ik in die divisie ga spelen, dus de nummers 2 t/m 5 worden tegenstanders van mij. 23ste van de 2048 lijkt me toch vrij sterk, met een bot en een halve bot, maargoed je hebt altijd baas boven baas hè
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 20/12/2009, 22:59
Mijn nieuwe competitie staat al op hattrick zelf en valt goed mee!
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 20/12/2009, 23:16
Sander schreef:
Mijn nieuwe competitie staat al op hattrick zelf en valt goed mee!
In Belgie zijn ze natuurlijk al klaar met de nodige pd wedstrijden
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 20/12/2009, 23:17
thedarkgift schreef:
Thomaapje schreef:
Het klopt wel dat ik in die divisie ga spelen, dus de nummers 2 t/m 5 worden tegenstanders van mij. 23ste van de 2048 lijkt me toch vrij sterk, met een bot en een halve bot, maargoed je hebt altijd baas boven baas hè
Waarom weet jij zeker dat je hier in komt en dat er niet de helft nog promoveerd ivm de botjes?????
Competitie al op hattrick? dat duurt nog wat dagen toch? Edit: hmmm, ik zie het al
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 20/12/2009, 23:24
Wat Sander zei dus...
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 21/12/2009, 00:23
Hmmm, kutschema, eerst uit tegen de medepromovendus en dan thuis tegen de titelfavoriet...wel twee picjes wss.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 21/12/2009, 01:31
thedarkgift schreef:
Hmmm, kutschema, eerst uit tegen de medepromovendus en dan thuis tegen de titelfavoriet...wel twee picjes wss.
Daarom wilde ik niet meer strijden op de 2de plaats
Mijn nieuwe comp: 1. Magickah's Miracle (224) 2. FC radjes (212) 3. Berger Frissen RE (240) 4. liverpooldt (204) 5. The Pinguinforce (232) 6. FCMF (258) 7. Dynamo Ginneken (204) 8. Hitjeember (237)
Ik heb het super getroffen
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 21/12/2009, 02:17
Ik word niet bang van wat er uit de VII komt...en ook niet van mijn medepromovendus uit de IX... Vooralsnog lijk ik af te stevenen op een 3e plaats, maar gezien ik normaal gesporken sneller beter word dan de rest...wie weet. Verschil is nu meer dan 50 hatstats met wie ik als titelkandidaat zie, hij/zij lijkt middenveld te trainen, dus dat wordt lastig zat. Een tweede plek lijkt het hoogst haalbare, maar ik zie dit ook als een opbouwseizoen.
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 21/12/2009, 02:20
Thomaapje schreef:
Maximale hatstats zegt niets. Welke linie men traint en/of hoge ratings haalt (constant), dat telt.
Trouwens, ik had een gay-VIII volgens jou...we zullen zien halverwege het seizoen
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 21/12/2009, 02:59
thedarkgift schreef:
Thomaapje schreef:
Maximale hatstats zegt niets. Welke linie men traint en/of hoge ratings haalt (constant), dat telt.
Trouwens, ik had een gay-VIII volgens jou...we zullen zien halverwege het seizoen
Dat zegt niks, maar wel een 1ste indicatie van hoe makkelijk je het zult krijgen PICjes zullen er bijvoorbeeld weinig zijn
Ik heb btw niet het woord gay genoemd Maar wat zullen we er aan zien dan?
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 21/12/2009, 03:11
Thomaapje schreef:
Dat zegt niks, maar wel een 1ste indicatie van hoe makkelijk je het zult krijgen PICjes zullen er bijvoorbeeld weinig zijn
Ik heb btw niet het woord gay genoemd Maar wat zullen we er aan zien dan?
Als je hatstats als indicatie gebruikt ben je imo niet goed bezig. Als iemand 250+ hatstats haalt en 5-4-1 speelt en verdedigen traint ben ik al niet direct onder de indruk (in jouw positie).
Gay is mijn stopwoord. We zullen zien dat mijn VIII zich niet in de onderste regionen gaat bevinden, waarschijnlijk is dat een understatement.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 21/12/2009, 03:40
thedarkgift schreef:
Als je hatstats als indicatie gebruikt ben je imo niet goed bezig. Als iemand 250+ hatstats haalt en 5-4-1 speelt en verdedigen traint ben ik al niet direct onder de indruk (in jouw positie).
Niet als indicatie voor een wedstrijd maar wel voor een seizoen een gast met 250+ hatstats die 5-4-1 speelt krijg je ook niet zomaar onder de duim, je moet zeker je best doen Afgelopen seizoen zaten er nog 2 <200 hatstats spelers in, deze zijn dus ook vervangen door 200+ spelers Het zal niet makkelijker worden
thedarkgift schreef:
Gay is mijn stopwoord. We zullen zien dat mijn VIII zich niet in de onderste regionen gaat bevinden, waarschijnlijk is dat een understatement.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat ik het toen zwaar had en dit ivm mijn verleden dit best meevalt Maar de tijden zijn anders, minder spelers volgens mij, want nu zijn dr al zo veel botjes in de 8ste :S
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 21/12/2009, 16:55
Thomaapje schreef:
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat ik het toen zwaar had en dit ivm mijn verleden dit best meevalt Maar de tijden zijn anders, minder spelers volgens mij, want nu zijn dr al zo veel botjes in de 8ste :S
Door 'bots to the bottom' zijn er nu juist nauwelijks bots in de VIII, wat het imo juist zwaarder gaat maken voor pomoverende teams om mee te doen.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 21/12/2009, 17:49
thedarkgift schreef:
Thomaapje schreef:
Door 'bots to the bottom' zijn er nu juist nauwelijks bots in de VIII, wat het imo juist zwaarder gaat maken voor pomoverende teams om mee te doen.
Afgelopen seizoen heb ik het dan ook over
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 22/12/2009, 19:16
Niet ontevreden... Ik ga voor het kampioenschap...
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 22/12/2009, 20:56
Competitie lijkt/ is zwaarder dan de afgelopen competitie, was ik afgelopen seizoen op papier 2de qua sterkte nu mag ik blij zijn als ik bij de eerste 5 kom op papier.
Gelukkig win je op papier nooit wedstrijden
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 22/12/2009, 21:00
mzo schreef:
Competitie lijkt/ is zwaarder dan de afgelopen competitie, was ik afgelopen seizoen op papier 2de qua sterkte nu mag ik blij zijn als ik bij de eerste 5 kom op papier.
Ja, precies. Ik sta 7e qua ratings, maar ik denk wel in de top 3 te eindigen...
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 22/12/2009, 21:23
mzo schreef:
Jij blijft toch in dezelfde competitie?
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 22/12/2009, 21:31
Thomaapje schreef:
mzo schreef:
Jep
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 22/12/2009, 21:58
mzo schreef:
Thomaapje schreef:
mzo schreef:
Jep
Volgens mij van je dan op papier gewoon nummer 1 hoor Of bedoel je eind van het seizoen?
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 22/12/2009, 22:04
Thomaapje schreef:
mzo schreef:
Thomaapje schreef:
mzo schreef:
Jep
Volgens mij van je dan op papier gewoon nummer 1 hoor Of bedoel je eind van het seizoen?
De ratings van week 14 en ook de ratings van 14 week van de 3 nieuwkomers
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers) 22/12/2009, 22:41
Van week 14?
Ik heb week 14 gepict met een kutopstelling, dan zou ik ipv 1 nummer 8 zijn
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: (eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers)
(eventuele) Nieuwe competitie (of sterke/zwakke nieuwkomers)