Ik ga denk ik mijn 30 wedstrijden ongeslagen status verliezen vanavond Maar dat geeft niks, tweede helft van de competitie hoef ik pas te gaan vlammen.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Ik verwacht een nieuw Hatstat record, speel tegen de medekoploper, dus voor het eerst geen pic, thuis, met 2 nieuwe aankopen in de gelederen. we zulen zien.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
FCMF domineerde de wedstrijd en mocht 61 procent balbezit laten aantekenen. De teams gingen met een 4-0 stand de rust in.
Hmmm, gaat wel erg makkelijk
Wel een blessure voor mijn vleugel in de 37ste minuut, die zou in de rust gewisseld worden voor de verdediger Nu staat er een verdediger o de vleugel, pffff Jammer weer van de '45 min training
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Instellingen: Wissel na rust bij meer dan 1 doelpunt voorsprong
Na rust staat het 4-0 en er wordt niet gewisseld? :S
Is het misschien die geblesseerde speler of niet?
Die ook, maar ook een andere verdediger Bij meer dan 1 doelpunt voorsprong of achterstand zouden die verdedigers er in komen Dus nu nog 1 wissel over die zou moeten lukken
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
89:36 Curly Kickers - FC Crone 0 - 0 00:00 De paraplu's konden dichtblijven in Het Zwembad, en ondanks de overtrekkende regenwolken bleven de 51937 voetbalfans kurkdroog. 00:00 De 3-5-2-opstelling van Kickers zag er boeiend uit. 00:00 De volgende spelers kwamen het veld op: Lobo Viana - Srebnicki, Ludvigsen, Tiracra - van der Hilst, Hutten, Corstjens, Barendregt, Hurwitz - Guidi, Dintsikos.
00:00 Crone startte in een strategische 3-5-2-opstelling. 00:00 Alle spelers probeerden zich tijdens de training in de basis te spelen, maar dit elftal kreeg van de trainer de voorkeur: Cnossen - Valkeniers, Frasse, Kroese - Hullekes, Steen, Helderman, Sarıçam, van de Wiel - Schuil, van Drunen.
01:32 Kickers maakte meestal gebruik van de vleugelaanval. 03:22 Crone nam een 0-1 voorsprong uit een fraai binnengekrulde vrije schop van Ron Helderman. 08:39 Crone-speler Henri Schuil kreeg na 8 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. 17:22 Na een opstootje in het strafschopgebied kreeg het thuisteam een penalty toegewezen. Hans Christian Ludvigsen wist zo in de 17e minuut de stand weer gelijk te trekken: 1-1. 25:05 Een lange pass uit de verdediging van Kickers was de inleiding tot een counteraanval, die Assane Tiracra vrij voor de goal zette, maar de keeper redde de inzet met een spectaculaire duik. 28:36 In de 28e minuut sneed Max Corstjens vanaf rechts het strafschopgebied in, zette zijn tegenstander met een schijnbeweging op het verkeerde been en scoorde 2-1 voor Kickers. 32:35 Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Kickers door Aart-Jan Hutten uitgebreid tot 3-1. 32:48 Niet zo verrassend beschouwde Kickers het vervolgens als zijn belangrijkste opgave om de voorsprong vast te houden. 33:14 Een goed geplaatste corner van Hans Christian Ludvigsen belandde op het hoofd van Max Corstjens, die de bal hard inkopte en Kickers een doelpunt bezorgde: 4-1. 37:11 Uğurcan Sarıçam van Crone kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter. 39:29 Na 39 minuten gespeeld te hebben kwam Kostas Dintsikos van Kickers in scoringspositie, maar zijn schot richting tweede paal ging rakelings naast. 45:00 Op Twitter werd een ruststand van 4-1 gemeld. 45:00 Met 54 procent balbezit was Kickers in deze helft de sterkste ploeg.
69:20 Na een knappe actie produceerde Mario Alberto Guidi vanaf rechts een prachtige effectbal, maar de keeper van de tegenpartij wist het projectiel nog net uit de kruising te tikken. 71:25 Toen Kickers-speler Hans Christian Ludvigsen vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman. 83:26 Na 83 minuten moest Aart-Jan Hutten worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Zdzisław Popko kwam binnen de lijnen als zijn vervanger. 90:00 Geen van beide teams wist de wedstrijd in deze helft naar zich toe te trekken.
90:00
Mario Alberto Guidi was vandaag de uitblinker bij Kickers. 90:00 Zdzisław Popko was vandaag niet op zijn best. 90:00 De belangrijkste speler van Crone was Uğurcan Sarıçam. 90:00 Anderzijds viel Ernest Hullekes op door een minder optreden.
Laatst aangepast door thedarkgift op 17/1/2010, 23:47; in totaal 2 keer bewerkt
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
6-0 gewonnen, dat is dan een voordeel van dat je wissels niet doen wat je zegt :S 6-0 ook een beetje overdreven, maarja ik heb daar niks op tegen :P mijn vleugelspeler op +2, dus daar moet even wat nieuws voor komen voor woensdag :P
Reden van het niet wisselen: 7) Ook geannuleerd vanwege een hieraan verbonden spelersorder die geannuleerd is
Wat zegt dat? het was een geldige wissel hoor :S
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Ik ga denk ik mijn 30 wedstrijden ongeslagen status verliezen vanavond Maar dat geeft niks, tweede helft van de competitie hoef ik pas te gaan vlammen.
3-0 verloren en gezakt naar plek 4.
pvd Buitenaards
3-0 verloren en gezakt naar plek 4.
bedankt voor het posten, jammer van jouw match. mijn stats vallen me nog iets tegen eigenlijk, maar dat komt ook door de taktiek en een pull-backevent.
volgende week tegen de laatste andere ploeg met het max aantal punten, zodat ik alleen aan kop kan komen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08