Nog een overwinning voor Pettachi en we hebben een Eerste Klasser in ons midden!
Inderdaad, mijn bekertegenstander van woensdag en ook de concurrent voor de rechtstreekse promotie heeft gelijkgespeeld, daardoor sta ik terug boven de lijn !
Volgende week tegen een team die al zijn spelers heeft verkocht !
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Nog een overwinning voor Pettachi en we hebben een Eerste Klasser in ons midden!
Inderdaad, mijn bekertegenstander van woensdag en ook de concurrent voor de rechtstreekse promotie heeft gelijkgespeeld, daardoor sta ik terug boven de lijn !
Mooi zo! Eerste klasse MOET dus een feit worden!! Nu nog alles op de beker zetten, en het kunnen hele mooie weken worden!
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Dat wordt dan wel heel interessant! Geen zorgen meer in de competitie waardoor je je nu volledig kunt focussen op de beker.
Leuk om zien dat we nu een eerste klasser in ons midden hebben :hoeraa: .
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
mhmh 2-1 voor slechts 52% BB, mijn grootste concurent 0-3 voor. Gaat dus als het zo blijft om volgende week...............maar promoveren hoeft niet mag wel
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Dat wordt dan wel heel interessant! Geen zorgen meer in de competitie waardoor je je nu volledig kunt focussen op de beker.
Ik herinner me nog goed de tijd toen ik begon , als VIIIste klassertje (was toen nog op het ander forum)..Toen waren mzo en Arjan de ploegen die het hoogste speelden. mzo speelt nu wel nog, arjan weet ik niet..
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Ik herinner me nog goed de tijd toen ik begon , als VIIIste klassertje (was toen nog op het ander forum)..Toen waren mzo en Arjan de ploegen die het hoogste speelden. mzo speelt nu wel nog, arjan weet ik niet..
Heerlijk dat zout hahaha Maar wat doe ik dan fout, of wat doe jij goed dat is het denk ik, althans gedeeltelijk haha
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
mhmh 2-1 voor slechts 52% BB, mijn grootste concurent 0-3 voor. Gaat dus als het zo blijft om volgende week...............maar promoveren hoeft niet mag wel
5-1 winst mijn concurent 1-3 winst. Op naar volgende week.............
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
wat doe je fout... lastig
Maar je speelt nog hoog, en koopt leuke spelers. Je doet aardig mee. Maar je hebt je inderdaad weinig verbeterd de laatste tijd. Dit spel draait hoe je het ook wendt of keert om geld. Zonder traden op de een of andere manier is het heel lastig voorbij de IVe of Ve klasse te komen naar mijn mening. Je doet dus niets fout, maar anderen verbeteren zich wel omdat ze wel traden.
Ikzelf speel 0-7 op PIC. deze week 285 in een uitwedstrijd, op PIC, met een kalme teamgeest... Volgende week boven de 300!!
*edit* ohnee, 256. Verkeerd gekeken. maar 300 nog steeds haalbaar hoor volgende week.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
wat doe je fout... lastig
Maar je speelt nog hoog, en koopt leuke spelers. Je doet aardig mee. Maar je hebt je inderdaad weinig verbeterd de laatste tijd. Dit spel draait hoe je het ook wendt of keert om geld. Zonder traden op de een of andere manier is het heel lastig voorbij de IVe of Ve klasse te komen naar mijn mening. Je doet dus niets fout, maar anderen verbeteren zich wel omdat ze wel traden.
Ikzelf speel 0-7 op PIC. deze week 285 in een uitwedstrijd, op PIC, met een kalme teamgeest... Volgende week boven de 300!!
*edit* ohnee, 256. Verkeerd gekeken. maar 300 nog steeds haalbaar hoor volgende week.
Bedankt voor je reactie.
Inderdaad je hebt wel gelijk doe redelijk mee als ik dit seizoen alles op alles zet promoveer ik wel, maar dan promoveer ik met een matig team en degradeer ik zo weer denk ik.
Ooit heb ik verdedigen getraint en echt 17 jarige gekocht voor tegen de 2 miljoen aan, toen een soort hattrick crisis en verkocht ik deze spelers voor minder als 2 miljoen.
Blijf er maar gewoon aan werken
mzo Utopisch