Volgende week de laatste échte competitiewedstrijd. Normaal gezien mag dat geen probleem opleveren en zou ik rechtstreekse promotie naar Ve klasse moeten beethebben
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Laten we hopen... Ik denk dat m'n doelsaldo iets te laag gaat zijn. Als de promotiegrens nu een beetje lager komt te liggen(1 punt is al genoeg), dan zou er geen probleem mogen zijn.
Jij ook alvast proficiat! Eindelijk van VI verlost.
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
3-2 gewonnen, wat eigenlijk een ruime overwinning moest worden, maarja, HT heeft er weer maar eens anders over beslist, gelukkig geen verlies zoals vorige zondag.
Door het verlies van de nr2 zijn we nu ook al kampioen :hoeraa: , volgende week moet ik tegen hem, de laatste speeldag is het tegen een ploeg die al zijn spelers verkocht heeft paar weken terug :hoeraa:
aan iedereen die kampioen is, proficiat :feesten2:
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
3-2 gewonnen, wat eigenlijk een ruime overwinning moest worden, maarja, HT heeft er weer maar eens anders over beslist, gelukkig geen verlies zoals vorige zondag.
Door het verlies van de nr2 zijn we nu ook al kampioen :hoeraa: , volgende week moet ik tegen hem, de laatste speeldag is het tegen een ploeg die al zijn spelers verkocht heeft paar weken terug :hoeraa:
aan iedereen die kampioen is, proficiat :feesten2:
Van harte, maar geen verlies zoals vorige zondag. Je mag dus weer een pd wedstrijd spelen?
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Laten we hopen... Ik denk dat m'n doelsaldo iets te laag gaat zijn. Als de promotiegrens nu een beetje lager komt te liggen(1 punt is al genoeg), dan zou er geen probleem mogen zijn.
Jij ook alvast proficiat! Eindelijk van VI verlost.
En die promotiegrens zal ook wel wat lager gaan liggen .
Straks ga ik nog heimwee naar VIe krijgen, na al die seizoenen dat ik er heb vertoefd :zwaai: .
@ Tokiodixx en Pettachi: gefeliciteerd! Zou leuk zijn om een ploeg uit Eerste Klasse (en IVe klasse voor tokiodixx ) op dit forum te hebben
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
6-1 gewonnen, ik sta weer op 2. Niet de 300 kunnen halen, omdat ik te maken kreeg met een stuk lagere teamgeest door wat TS-hits. Van tevreden teruggezakt naar kalm. Toch 294, op normaal, niet verkeerd.
mzo Utopisch
6-1 gewonnen, ik sta weer op 2. Niet de 300 kunnen halen, omdat ik te maken kreeg met een stuk lagere teamgeest door wat TS-hits. Van tevreden teruggezakt naar kalm. Toch 294, op normaal, niet verkeerd.
Dan sta je hoog denk ik op dit forum van elftal van de week
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
KAMPIOENEN :juich: :juich: :juich: :juich: het duurde even haha :hoeraa:
Van harte
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08