Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 27/1/2010, 21:11
13 weekjes maar met 1 dokter
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 27/1/2010, 21:26
Groznyy schreef:
1-6 gewonnen maar mijn ouderdomsdeken mag zijn voetbalcarrière wel vergeten (+5 blessure voor 34 jaar)
Morgen zo rond 14u15 te koop zetten
Niet netjes maar ik heb het dit seizoen ook al paar keer gedaan. Hattrick moet met maar niet zo kloten met al die blessures
(Wel lullig als je zo'n speler koopt ... . Die kan je niet verkopen eer ie wedstrijdje speelt ... )
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 27/1/2010, 21:28
Tokiodixx schreef:
Groznyy schreef:
1-6 gewonnen maar mijn ouderdomsdeken mag zijn voetbalcarrière wel vergeten (+5 blessure voor 34 jaar)
Niet netjes maar ik heb het dit seizoen ook al paar keer gedaan. Hattrick moet met maar niet zo kloten met al die blessures
(Wel lullig als je zo'n speler koopt ... . Die kan je niet verkopen eer ie wedstrijdje speelt ... )
Ik dacht je tegenwoordig kon zien als een speler geblesseerd is tijdens de wedstrijd
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 27/1/2010, 21:33
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:
Groznyy schreef:
Ik dacht je tegenwoordig kon zien als een speler geblesseerd is tijdens de wedstrijd
Dan hebben er de voorbije weken enkele klanten niet goed opgelet bij mij
Ik denk dat er enkel een waarschuwing staat dat het mogelijk is, maar dat dat bij alle spelers staat. weet het nu niet zeker eigenlijk.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 27/1/2010, 21:34
een paar seizoenen geleden heb ik het ooit eens gedaan en toen stond de gesteldheid van die speler er dacht ik bij
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 27/1/2010, 21:41
Uit tegen een VI klasser, zijn licht in het voordeel Probleem is dat ik met mijn b-middenveld wil gaan piccen en dan wordt het lastig ben ik bang.
Zowel woensdag al zondag een goed middenveld, de rest van de linies is voor mij
Stadion 45.000 plaatsen
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 28/1/2010, 00:10
Tokiodixx schreef:
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:
Groznyy schreef:
Dan hebben er de voorbije weken enkele klanten niet goed opgelet bij mij
Ik denk dat er enkel een waarschuwing staat dat het mogelijk is, maar dat dat bij alle spelers staat. weet het nu niet zeker eigenlijk.
Dat ben ik ook van plan, ja . Ik hoop nog dat hij stijgt in vorm want die oude speler is echt geen aanwinst geweest. Heeft meer dan anderhalf seizoen bij mij gespeeld en had in het begin een redelijk vorm, maar is sindsdien nooit verder gekomen dan een zwakke vorm .
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 28/1/2010, 10:21
3-6 gewonnen in een oefenwedstrijd
3 - 2
Chen Nizan
83'
3 - 3
Emre Saba
84'
3 - 4
Hilton Keaton
85'
3 - 5
Ildefons Rembelski
87'
3 - 6
Robin Cicetti
88'
leuk einde:D
en ook nog keeper eraf voor 1 weekie in de 89e minuut
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 28/1/2010, 18:22
5-0 verloren in Oceanië, volgende week naar Indonesië
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5)