Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Masters (Ronde 2) 28/1/2010, 18:17
Vandaag gaat Petta op bezoek in Mozambique om het lokale Dynamos een djoef op hun muile te verkopen!!!
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Masters (Ronde 2) 28/1/2010, 18:23
Hij heeft wel mazzel qua loting, maar 't zij 'm gegunt
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Masters (Ronde 2) 28/1/2010, 21:07
Drukke tijden
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Masters (Ronde 2) 28/1/2010, 22:31
thedarkgift schreef:
Hij heeft wel mazzel qua loting, maar 't zij 'm gegunt
1-2 voor na 30 minuten
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Masters (Ronde 2) 28/1/2010, 22:36
Zijn er op dit niveau nog makkelijke partijen??
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Masters (Ronde 2) 28/1/2010, 22:38
_Rolex schreef:
Haha deze tegenstander volgens mij wel hoor haalt in een uitwedstrijd een goed middenveld Dat is gelijk zijn hoogste ding ook qua ratings.
Kan je eigenlijk ook piccen in de masters dan moet je toch op ten duur een super TS hebben
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Masters (Ronde 2) 29/1/2010, 00:00
2-4 (mocht eigenlijk zelfs meer zijn). Proficiat Holcim! Je haalt echt prachtige ratings man
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Masters (Ronde 2) 29/1/2010, 00:11
mzo schreef:
_Rolex schreef:
Haha deze tegenstander volgens mij wel hoor haalt in een uitwedstrijd een goed middenveld Dat is gelijk zijn hoogste ding ook qua ratings.
Maar Kev, wat een heerlijk ratings Ik zie trouwens dat je dit seizoen (competitie) de beste ratings van de hele wereld hebt gehaald Jou ratings zijn ook beter dan de beste van vorig seizoen
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Masters (Ronde 2) 29/1/2010, 20:56
thomaapje schreef:
mzo schreef:
_Rolex schreef:
Maar Kev, wat een heerlijk ratings Ik zie trouwens dat je dit seizoen (competitie) de beste ratings van de hele wereld hebt gehaald Jou ratings zijn ook beter dan de beste van vorig seizoen
Owh haha wat heb ik dan zitten kijken joh, maar wat een ratings ben niet snel jaloers.............
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Masters (Ronde 2) 1/2/2010, 18:14
thomaapje schreef:
mzo schreef:
_Rolex schreef:
Thx ! Mijn team begint inderdaad goed te draaien, hopelijk kan ik nog een rondje verder raken. Wat de ratings betreft kan ik nog een stukje hoger raken dit seizoen, het is ook de bedoeling om dit seizoen een aantal recordjes neer te zetten
Vanavond moet ik tegen een Sloveen. Het is geen makkelijke match, maar er zijn kansen.
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08