Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Masters (finale) 18/2/2010, 23:24
*bouwt alvast een podium en zet het bier fris (en orangina voor zichzelf )*
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Masters (finale) 18/2/2010, 23:42
Is nog spannend...
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Masters (finale) 18/2/2010, 23:46
Holcim 3 - 2 Condenados
*sleurt een stuk marmer binnen, en begint te kappen*
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Masters (finale) 19/2/2010, 00:01
Een mooie strijd, en de beste heeft gewonnen
Gefeliciteerd man
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Masters (finale) 19/2/2010, 02:18
WOW, super!! feli petta!!
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Masters (finale) 19/2/2010, 02:26
Allez, ik ben blij dat ik toch deel kon uitmaken van deze unieke ervaring voor België en dat ik Petta zo heb zien opgroeien tot hét hattrickteam!
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Masters (finale) 19/2/2010, 02:45
Thanks iedereen !
Het was me het dagje.. ongeloofelijke stress.. ben van miserie vanmiddag met m'n vriendin gaan shoppen omdat ik anders toch teveel aan m'n match dacht (wat een spelletje allemaal niet kan doen hé ), maar het was de moeite waard !
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Masters (finale) 19/2/2010, 03:12
Pettachi schreef:
Thanks iedereen !
Het was me het dagje.. ongeloofelijke stress.. ben van miserie vanmiddag met m'n vriendin gaan shoppen omdat ik anders toch teveel aan m'n match dacht (wat een spelletje allemaal niet kan doen hé ), maar het was de moeite waard !
Dat kan ik ten volle begrijpen . Ik zou mijn wedstrijd, als ik in jouw situatie zat, gewoon niet kunnen uitgekeken hebben . Die 90 minuten zullen wel als úren geleken hebben, zeker?
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Masters (finale) 19/2/2010, 03:55
Pettachi schreef:
Thanks iedereen !
Hoop dat je mooie schoenen gescoord hebt
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Masters (finale) 19/2/2010, 09:57
19-02-2010 Holcim voegt beker Masters toe aan prijzenkast FC Holcim uit Belgie heeft een nieuwe trofee toegevoegd aan zijn prijzenkast: de beker van de Hattrick Masters! In de finale tegen het Portugese Condenados kwam het team in het midden van de tweede helft op twee doelpunten voorsprong (3-1). Met 11 minuten te gaan kwam Condenados een goal dichterbij, maar FC Holcim wist de overwinning toch veilig te stellen.
Onze felicitaties aan FC Holcim en aan manager Pettachi in het bijzonder!
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Masters (finale) 19/2/2010, 11:44
Pettachi schreef:
Thanks iedereen !
Wat je allemaal niet doet als je stress hebt, ongelofelijk
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Masters (finale) 19/2/2010, 16:34
Groznyy schreef:
Pettachi schreef:
Thanks iedereen !
Dat kan ik ten volle begrijpen . Ik zou mijn wedstrijd, als ik in jouw situatie zat, gewoon niet kunnen uitgekeken hebben . Die 90 minuten zullen wel als úren geleken hebben, zeker?
Ja, vooral die laatste minuten duren eeuwig !, maar er volgt dan wel een helse ontlading nadien
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Masters (finale) 19/2/2010, 16:35
Sander schreef:
Pettachi schreef:
Thanks iedereen !
Wat je allemaal niet doet als je stress hebt, ongelofelijk
't verzet alvast je gedachten
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Masters (finale) 19/2/2010, 18:00
Gefeliciteerd man! Fantastische prestatie!
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Masters (finale) 19/2/2010, 19:15
Sick, gefeliciteerd, zie het ineens met grote letters op Hattrick staan. Netjes hoor