FCMF domineerde de wedstrijd en mocht 52 procent balbezit laten aantekenen. Bij rust stond er 2-0 op het scorebord. OMG, wat is dat voor een actie?
thomaapje schreef:
Min tegenstander met het de 2de helft zonder een mid met 50.000 tsi doen (1600 is zijn vervanger) Dan mag ik toch op zijn minst nog gelijk maken, eigenlijk gewoon 2-6 winnen
Hoezo onverdiend gelijk spelen 2-2 wel geworden dus Nummer 2 speelt ook gelijk, sta nog 3 punten voor (nu op 2 man)
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
FCMF domineerde de wedstrijd en mocht 52 procent balbezit laten aantekenen. Bij rust stond er 2-0 op het scorebord. OMG, wat is dat voor een actie?
thomaapje schreef:
Min tegenstander met het de 2de helft zonder een mid met 50.000 tsi doen (1600 is zijn vervanger) Dan mag ik toch op zijn minst nog gelijk maken, eigenlijk gewoon 2-6 winnen
Hoezo onverdiend gelijk spelen 2-2 wel geworden dus Nummer 2 speelt ook gelijk, sta nog 3 punten voor (nu op 2 man)
Je had inderdaad kunnen winnen maar zoveel beter was je toch ook weer niet
Er staat bij mij in altid 1 verrassende overwinning toevallig van mijn wedstrijd van gisteren
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08