Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Korte Pass + Openingen Maken trainen? 25/2/2010, 17:53
Ik wil mijn grootste jeugdtalent zo snel mogelijk in passen laten stijgen, heeft het dan zin op als 1e training op Korte Pass te trainen en als 2e training op Openingen Maken? Of geldt dat als 'dezelfde training' en heeft het geen nut?
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Korte Pass + Openingen Maken trainen? 25/2/2010, 18:35
Hmmm, ik zie op de JOF site "Korte passes + Openingen maken = Niet doen!" dus zal wel niet productief werken...
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Korte Pass + Openingen Maken trainen? 25/2/2010, 22:01
Het werkt wel en gaat het snelst. Aleen is het niet echt effectief en zou ik het je afraden, korte pass primair gaat al enorm hard.
SemTex Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Korte Pass + Openingen Maken trainen? 26/2/2010, 18:41
thedarkgift schreef:
Het werkt wel en gaat het snelst. Aleen is het niet echt effectief en zou ik het je afraden, korte pass primair gaat al enorm hard.
Hmmm ok, thanks
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Korte Pass + Openingen Maken trainen?