Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: 23 - 25 september 2008 (bekerronde 15) 23/9/2008, 22:43
Ik speel in Paraguay
Alleen is dat vanavond al..... kleine misrekening... :ween: ik dacht Zuid- Amerika... ok, dan hebben we nog een hele woensdag ook om trades te zoeken.... niet dus
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Alleen is dat vanavond al..... kleine misrekening... :ween: ik dacht Zuid- Amerika... ok, dan hebben we nog een hele woensdag ook om trades te zoeken.... niet dus
Ach, als het dat maar is ... ik heb zo vroeger al enkele keren met mijn A-team gespeeld. Da's nog meer balen
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Geef je lijstje maar, dan ontferm ik me daar wel over
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Speel morgen trouwens in Colombia, tegen een IV, ga proberen alle vlaggetjes 1 voor 1 binnen te halen
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Geef je lijstje maar, dan ontferm ik me daar wel over
dat wil niet zeggen dat ik er daarom minder nodig heb he broere
Er staat wel nie veel op morgenavond vind ik.... :woedend: overdag ben ik er nog steeds niet.... Maar dat loopt stilaan op zijn einde.... :knipogen:
Laatst aangepast door blaerie78 op 24/9/2008, 00:51; in totaal 2 keer bewerkt
blaerie78 Wonderbaarlijk
Speel morgen trouwens in Colombia, tegen een IV, ga proberen alle vlaggetjes 1 voor 1 binnen te halen
Das wel morgen ja...
Heb jij nog weet van andere Amerikaanse landen die zo vroeg vallen.... kga der int vervolg toch es beter op letten... (ik was zeker iets zwaarder doorgegaan bij aankoop anders vandaag.... )
blaerie78 Wonderbaarlijk
Ach, als het dat maar is ... ik heb zo vroeger al enkele keren met mijn A-team gespeeld. Da's nog meer balen
opstelling gewoon vergeten? (of vergeten door te denken dat je nog tijd had?)
heb ik gelukkig nog niet voorgehad......
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
... ik hoop wel, dat ik mijn portie ongeluk voorlopig wel weer gehad heb!
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08