Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: 14 - 16 oktober 2008 (bekerronde 2) 8/10/2008, 20:18
Ik ben er bij volgende week . Op bezoek bij een VIIde klasser met de originele naam hattricker
In zijn match vandaag vielen 5 blessures (4 bij zijn bot tegenstander), 1 pleister en 3 gele kaarten :huh: . Hopelijk valt het volgende week beter mee.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Geen idee, de beker spreekt me nog steeds niet erg aan. Als ik erin slaag mijn training wat te behouden, dan wil ik nog wel eens paar rondes proberen te overleven, maar zeker niet ten koste van alles ...
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Ik moet tegen FC de petatten en het ploeg heeft 150 hatstats. Dus op papier is het doenbaar maar toch lijk mij wel het gevaarlijk om te piccen denk ik. Want hij heeft wrr ook gepict vandaag :p
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Ik mag nu al thuis spelen! tegen een bijna botje, nr.6 uit VI met gemiddelde leeftijd 29 en een hele zwakke conditie.
zeker kansen voor de volgende ronde.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Veel succes! (Ga je deze keer probeer verder door te stoten?)
Ik neem het tegen een doenbare tegenstander op. Haalt niet meer dan 130 hatstats.
Hoe krijgen jullie het toch altijd voor elkaar kneusjes te treffen??? ik mag tegen een 5de klasser die ruim 200 haalt :verdriet:
mijn tegenstander haalt alsnog wel 175 hoor.
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
een haalbare kaart hier, wel al ietske moeilijker, maar mag eig. geen probleem vormen....
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Wordt dus PIC deze zondag ook PIC die zondag daarna misschien ook PIC
en dan de kampioenswedstrijd Mooie planning al zeg ik het zelf :juich:
Ik had ook een planning :woedend:
_Rolex Buitenaards
Land: België Regio: Oost-Vlaanderen Stadion: bunny stadion Reeks: #2 in VIII.167
Deze ploeg is een 'bot'. Dat betekent dat de ploeg met een eenvoudige standaardopstelling speelt tot een nieuwe eigenaar de club overneemt. De ploeg is een bot sinds 23-09-2008.
Lol, een bot in de 2de ronde... Zou ik piccen
_Rolex Buitenaards
Land: België Regio: Oost-Vlaanderen Stadion: bunny stadion Reeks: #2 in VIII.167
Deze ploeg is een 'bot'. Dat betekent dat de ploeg met een eenvoudige standaardopstelling speelt tot een nieuwe eigenaar de club overneemt. De ploeg is een bot sinds 23-09-2008.
Ik wil ook competitie in België :verdriet: :verdriet: :verdriet:
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Hoe kan een bot nu winnen? :P Was het tegen een andere bot?
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
ja
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Hoe anders????
lol..... puur toeval... een speling van het lot! Kan in Belgie zo goed als in Nederland!!!!!!!
En jij bent de lucky bastard.... mijn vriend! NICE!!!!
Profitez-en!!!! (voor de Nederlanders: Profiteer ervan!!!!)
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08