Ik ben nieuw hier. Eens kijken of dit forum me misschien wat verder kan helpen. Ik heb gisteren met mijn team eenvoudig gewonnen van een 5e klasser die in zijn sterkste opstelling speelde. Zelf speel ik nog in de 7e klasse, al zou ik denk ik in de meeste 6e klasses ook heel goed mee kunnen, en daarom geloof ik nog niet zo in heel veel meer bekersucces.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Ik ben nieuw hier. Eens kijken of dit forum me misschien wat verder kan helpen. Ik heb gisteren met mijn team eenvoudig gewonnen van een 5e klasser die in zijn sterkste opstelling speelde. Zelf speel ik nog in de 7e klasse, al zou ik denk ik in de meeste 6e klasses ook heel goed mee kunnen, en daarom geloof ik nog niet zo in heel veel meer bekersucces.
Thanx, had ik dat toch helemaal over het hoofd gezien Is inmiddels gedaan...
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Is maar goed dat je mijn tegenstander uit 5 niet had geloot.Met zijn briljante verdediging had je nooit gewonnen tegen jou aanval Maar toch erg netjes de prestatie van gister.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08