0 - 2 al na 5'. Wedstrijd is dus volgens mij al gespeeld :p
Voor of achter?
en dieje wedstrijd staat 1 - 4 voor.
@ Kevm81: Belgen hebben de gewoonte om de uitslag te zeggen zoals het op de scoreboard, in Nederland zeggen ze dan dit: 4 - 1 voor Club Edegem is de eindstand terwijl dat men in België dus gewoon 1 - 4 zeggen.
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Ik gooi voor de verassing mijn OUDE goddelijke SH-er erin,mss levert het nog wat SE's op. Men tegenstander heeft alweer 9dagen niet ingelogd.Dus mss een bekerverassing in de maak....
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
In de volgende ronde tref ik CA Kortrijk. Een VIe klasser die nu nog maar aan zijn 5e seizoen bezig is.
Normaal gezien zou ik makkelijk moeten doorstoten naar de vierde ronde, echter zal ik moeten pic'en en dan kan het toch riskant worden.
Waarom zal je moeten piccen? Je programma ervoor en erna valt toch mee?
Ik speel ook tegen een 6de klasser. Hij draait zelfs al 9 seizoenen mee in 6de. En meestal in de top 3. En dan speel ik nog uit ook ... Tering! :woedend:
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
The team played a match. Spectator income amounted to 204 484 €.
The guests took the lead in the 4:th minute, after a right-side attack resulted in Kees Bruurmijn scoring the 0 - 1 goal
Maar ik maak me nog niet druk. Mijn tegenstander heeft 0,0 conditie, dus de 2e helft kan ik zeker nog een doelpunt goedmaken.
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
ik dacht al,ik heb 2 wedstrijden van het seizoen gehad en nog geen blessures dus ik vond het maar al saai worden.......
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
S.V. voetbalde op z'n Engels. De verdediging van de bezoekers had echter weinig problemen met de lange ballen door het midden.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
The team played a match. Spectator income amounted to 204 484 €.
The guests took the lead in the 4:th minute, after a right-side attack resulted in Kees Bruurmijn scoring the 0 - 1 goal
Maar ik maak me nog niet druk. Mijn tegenstander heeft 0,0 conditie, dus de 2e helft kan ik zeker nog een doelpunt goedmaken.
43 minutes into the game, Alain Kaemingk had to leave the pitch due to a knee injury. In came Henk Kip. The referee signalled a penalty in the 44:th minute following an offence just inside of the box. Arnoud van der Vlist knocked home the 0 - 3 goal just outside the reach of the goalkeeper. The teams went for the halftime break at 0 - 3. BVW'03 enjoyed most of the ball, as they maintained 51 percent of possession.
pfff, mijn sterverdediger (30 jr) eruit, 0-3 achter, terwijl hij maar iets meer balbezit had en onmogelijk door mijn verdediging kon komen.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Als ik dit had geweten had ik wel iets meer trades eringezet: In de 34e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Meidan Idan van Forza werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-4.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Als ik dit had geweten had ik wel iets meer trades eringezet: In de 34e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Meidan Idan van Forza werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-4.
0-5 al.. gemiste kans door maar 2 trades erin te zetten, 67% bbz..
_Rolex Buitenaards
59% balbezit hij pict dus, en nu weet ik niet of ik dan in de 2de helft nog kansen krijg??
tuurlijk wel
_Rolex Buitenaards
Veel toeschouwers vonden dat de scheidsrechter in de 74e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Fenerbahce-speler Yakov Gorizontov slechts met geel bestrafte. S.V. zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Maximiliaan van der Sluijs na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Sabas Kroes.
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Eerst volgende 2/3 wedstrijden speel ik gewoon met een carnavalselftal..
_Rolex Buitenaards
Oefenwedstrijd gespeeld tegen Senna United 08. 0-4 verloren, niet ontevreden, beetje vernederend alleen dat de 1e goal werd gescoord door een 36-jarige trainer met een TSI van 0. Gelukkig raakte hij later geblesseerd.
_Rolex Buitenaards