Ik ga voor een 4-5-1 om optimaal te trainen. (vleugelspel)
De 4 trainingsposities gaan naar trainees , verder speelt ook mijn future coach op middenveld en speelt mijn a-flank uitzonderlijk centraal op het midden.
Met 5 A-spelers op hun vertrouwde plaats (keeper, 2 CD, 1 IM en 1 FTW ) kan het nog lukken, maar zeker ben ik niet.
Nuja, t is maar beker.
Ik vind beker best belangrijk(PICCEN!!!) PS: Je avatar, is dat Dieter?
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
De 4 trainingsposities gaan naar trainees , verder speelt ook mijn future coach op middenveld en speelt mijn a-flank uitzonderlijk centraal op het midden.
Met 5 A-spelers op hun vertrouwde plaats (keeper, 2 CD, 1 IM en 1 FTW ) kan het nog lukken, maar zeker ben ik niet.
Nuja, t is maar beker.
eens, maar wat vind jij belangrijker ? training of piccen in de beker ? met de gedachte erachter dat kampioen worden nog geen 'must' is dit seizoen
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Nuja, t is maar beker.
eens, maar wat vind jij belangrijker ? training of piccen in de beker ? met de gedachte erachter dat kampioen worden nog geen 'must' is dit seizoen
Beiden, maar ik heb sowieso maar 4 trainees, en die hebben straks allemaal keurig gespeeld
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Nuja, t is maar beker.
Beiden, maar ik heb sowieso maar 4 trainees, en die hebben straks allemaal keurig gespeeld
voor mij als (halve) spelmaken-trainer is dat lastiger te realiseren. Mijn middenveld daalt wel heel erg, als ik PIC, en allemaal trainees op het middenveld zet.
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Het regent al de hele dag hard, dus krijgen 24108 toeschouwers een wedstrijd te zien op een doorweekt veld in het schoon pattatenveldjen!!. (= €85 000)
Dat is al stukken beter dan vorige week :hoera:
En momenteel 0-1 voor, aardig ...
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
In de 7e minuut brengt Paul Brenner de bezoekers bijna op voorsprong met een spectaculair vluchtschot, maar zijn poging strandt op de lat. Javier Blanco zet de bezoekers op voorsprong in de 20e minuut nadat Holcim veel te veel ruimte kreeg op de rechterflank. 0 - 1. De scheidsrechter toont ronsonboys-speler Laurent Coppens een gele kaart na een vuile overtreding op de enkels van zijn tegenstander. Holcim moet Sytse-Jan Elberse wisselen, want na die zware overtreding kan hij geen stap meer zetten. Davide Goupy komt in zijn plaats. Paul Brenner van Holcim maakt zich in de 28e minuut knap vrij op de rechterflank. Na een één-tweetje met een ploegmaat scoort hij zelf de 0 - 2. Roberto Oprea van de bezoekende ploeg haalt voordeel uit een fout die veroorzaakt wordt door slechte communicatie tussen de keeper en de verdediging. Hij komt alleen voor doel en scoort de 0 - 3 in de 31e minuut voor Holcim. De spelers van Holcim lijken nu vooral hun voorsprong te willen verdedigen en gaan meer achteruit spelen. De bezoekers komen opzetten op de linkerflank in de 38e minuut. Paul Brenner controleert een harde pass knap met de borst en weet daarna zowaar nog te scoren ook. Zo wordt het 0 - 4. 0 - 4 is de ruststand. Holcim dicteerde het spel met 79 procent balbezit.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
ja, we gaan waarschijnlijk voor de 1ste keer door naar de 3de ronde :move:
De wedstrijd is zo'n 70 minuten bezig, Paul Brenner van Holcim breekt door op rechts en komt moederziel alleen voor de doelman. Hij schuift de bal heel makkelijk binnen, tot groot ongenoegen van het thuispubliek: 0 - 5. Jawel hoor, dat zijn drie doelpunten voor Paul Brenner. Een hattrick!
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
ja, we gaan waarschijnlijk voor de 1ste keer door naar de 3de ronde :move:
De wedstrijd is zo'n 70 minuten bezig, Paul Brenner van Holcim breekt door op rechts en komt moederziel alleen voor de doelman. Hij schuift de bal heel makkelijk binnen, tot groot ongenoegen van het thuispubliek: 0 - 5. Jawel hoor, dat zijn drie doelpunten voor Paul Brenner. Een hattrick!
Die's ook goed bezig..vorige week 5 doelpunten, vandaag alweer 3 hopelijk komt er nog eentje bij
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08