ik heb een doenbare tegenstander maar ben aan het twijfelen om te piccen. Deze tegenstander heeft zondag 33 op middenveld gehaald en ook op verplaatsing in de beker 33 gehaald. Zou ik piccen of niet? Ik zou het wel willen doen aangezien ik vorig keer 42 haal op pic. Ik ben ook van plan om met 2 trades te spelen, is dat nog veilig genoeg?
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Ik heb er vandaag weinig zin in.Zijn team is 5x beter en ik mis nog steeds een aanvaller zuchtttttttttt.Maar we blijven vandaag zoeken naar nieuw materiaal, want een ervaren mid en verdediger staan ook nog op het programma.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
ik heb een doenbare tegenstander maar ben aan het twijfelen om te piccen. Deze tegenstander heeft zondag 33 op middenveld gehaald en ook op verplaatsing in de beker 33 gehaald. Zou ik piccen of niet? Ik zou het wel willen doen aangezien ik vorig keer 42 haal op pic. Ik ben ook van plan om met 2 trades te spelen, is dat nog veilig genoeg?
???
help mij!
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
???
help mij!
Deze s zo makkelijk dat waarschijnlijk mijn zusje het nog wel weet
Ruilen van tegenstander hahahaha
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
???
help mij!
Waar wil je die trades neerpleuren?
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Ik moet het ook niet echt moeilijk krijgen, spelen 2 trades in de aanval, de rest durf ik niet ivm risico
Mietje
Straks vlieg ik eruit en ben ik het lachertje van het forum, nog erger als nu
Jij speelt trouwens ook maar alleen met 4 trades in je verdediging, ik heb 4 trainees he.. bovendien wou ik trades in verdediging en middenveld zetten, klaverjas dus, dat durf jij ook niet, watje
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
ik ga met mijn wingers centraal spelen, en op de wingplaatsen en 3e plek op het midden zet ik trades. Ik twijfelde verder nog om te piccen, maar dat doe ik toch maar niet. Zondag moet ik gewoon kunnen winnen.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Ik moet het ook niet echt moeilijk krijgen, spelen 2 trades in de aanval, de rest durf ik niet ivm risico
Mietje
Jij speelt trouwens ook maar alleen met 4 trades in je verdediging, ik heb 4 trainees he.. bovendien wou ik trades in verdediging en middenveld zetten, klaverjas dus, dat durf jij ook niet, watje
Subiet een ban aan je broek
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Ik ga voor een 4-5-1 om optimaal te trainen. (vleugelspel)
De 4 trainingsposities gaan naar trainees , verder speelt ook mijn future coach op middenveld en speelt mijn a-flank uitzonderlijk centraal op het midden.
Met 5 A-spelers op hun vertrouwde plaats (keeper, 2 CD, 1 IM en 1 FTW ) kan het nog lukken, maar zeker ben ik niet.
Nuja, t is maar beker.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Mietje
Subiet een ban aan je broek
Ik ben scherp vandaag
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: 14 - 16 oktober 2008 (bekerronde 2)