Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Speeldag 4 (16-05-10) 16/5/2010, 17:12
2-3 gewonnen tegen de vice-kampioen van vorig seizoen
Ik rekende op een puntje. Zijn midd was stukje sterker (54% bbz), maar normaal zou mijn aanval overal door zijn verdediging gaan en kon ik zijn aanval relatief afstoppen.
Na 20 minuten werd een van mijn spitsen van het weld geschopt en leek het plannetje te mislukken.
Maar dat was zonder zijn vervanger gerekend, die 7 minuten voor tijd de 2-3 binnenknalde
Een echt toppertje
Cidinho Stroka (131926887) 34 jaar en 100 dagen Is matig in vorm, zijn conditie is matig. Hij is sympathiek, gebalanceerd en oprecht. Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap redelijk.
Total Skill Index (TSI): 30 Loon: 324 €/week inclusief 20% bonus
Ik heb ook 3-0 gewonnen tegen (een motsend) priboi. Had het wel verwacht dat ie dat ging doen, maar ben blij dat we de verdiende winst te pakken hebben.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Ik heb ook 3-0 gewonnen tegen (een motsend) priboi. Had het wel verwacht dat ie dat ging doen, maar ben blij dat we de verdiende winst te pakken hebben.
Bedankt!
Jij ook weer heel sterk. Hoe schat je trouwens je kansen dit seizoen, nu Patat terug is?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Deze moet het voor mij gaan doen vanavond op de vleugel Conditie: matig Keepen: niet-bestaand Positiespel: briljant Passen: redelijk Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Was de ratings aan het maken, maar vond wel dat de verdedigingsratings erg laag waren Oops, keeper vergeten haha (dus dan klopt het wel redelijk)
Volgens de oude ratings zou ik nog 290 moeten halen (maar middenveld kan nooit uitmuntend heel laag zijn)
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Belangrijkste wedstrijd van het seizoen vanavond. Waarschijnlijk zal ik hem verliezen gezien de vormen van mijn tegenstander en sta ik meteen 6 punten achter op hem. Jammer, maar ik heb geen zin geld te verspillen en een topspeler aan te trekken, dus zal het waarschijnlijk hierna nog een seizoen VIII worden.
Wel gaar, ik ga dit seizoen gemiddeld 150 hatstats halen, waarmee je 9 v/d 10 competities in de VIII zal winnen
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Bedankt!
Jij ook weer heel sterk. Hoe schat je trouwens je kansen dit seizoen, nu Patat terug is?
Dat zullen we in de loop van het seizoen wel merken , vorige week was er wel veel mazzel met 3 pingels.. maar goed
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Deze moet het voor mij gaan doen vanavond op de vleugel Volgens de oude ratings zou ik nog 290 moeten halen (maar middenveld kan nooit uitmuntend heel laag zijn)
Toch een formidabel (hoog) middenveld gehaald Kon de ratings niet slechter bijstellen voor het middenveld, maar komt toch redelijk in de buurt mijn voorspelling Totaal 277 hatstats
Top4 was mogelijk geweest als de blessures niet zo waren gekomen Vanavond weer een mid er af voor +3
wel 5-0 gewonnen btw
Mijn plaats is trouwens ook al wel bekend nu Plek 5 zal het moeten worden voor mij dus nog een p/d wedstrijdje
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Helaas... Ik was ook op alle fronten beter... Wedstrijdanalyse zegt dat ik in 70% van de gevallen zou winnen, in 18% gelijk, en in 11% verlies... Gelukkig is mijn enige doel dit seizoen handhaving in de 6e, maar dan moet het niet blijven tegenzitten