Thuis tegen de nr 2 waar ik 3 punten op achter sta Hoop dat mij veel betere TS de doorslag gaat geven
5 kansen 4 doelpunten voor mij Nog geen kansen voor mijn tegenstander Stand 4-0 3 doelpunten in de 41ste/42ste en de 42ste minuut 53% bb voor mij
Ik denk de punten binnen zijn
Eindstand 7-2 zeer goed resultaat, werd nog ff spannend ook Omdat hij 10 minuten voor tijd 4-2 maakte en ik toen mijn 3 toppers al rust had gegeven Ruk op naar plek 2, was 4de
Op naar de woensdag, wat naar alle waarschijnlijkheid de laatste bekerwedstrijd van het seizoen zal worden
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Verloren... ik ga mijn opstelling maar eens aanpassen, want ondanks de veranderingen in de match engine is 4-4-2 met 2 vleugels niet opgewassen tegen opstellingen met 3 centrale mids...
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Verloren... ik ga mijn opstelling maar eens aanpassen, want ondanks de veranderingen in de match engine is 4-4-2 met 2 vleugels niet opgewassen tegen opstellingen met 3 centrale mids...
Ik hoop dat meer mensen daar achter komen en dat de prijzen van middenvelders wat omhoog gaan, want nu koop je uitmuntende mids voor 500k
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Ik hoop dat meer mensen daar achter komen en dat de prijzen van middenvelders wat omhoog gaan, want nu koop je uitmuntende mids voor 500k
mhmh i hope so Staat nu een 18 jarige van mij te koop met formidabel PM en goed passen Spec. koppen
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Klopt ja, bizar ook hoe groot het verschil momenteel is is tussen de prijs van een mid en bijv. een spits van hetzelfde niveau, mids kosten relatief echt weinig
thedarkgift Beheerder
mhmh i hope so Staat nu een 18 jarige van mij te koop met formidabel PM en goed passen Spec. koppen
Leuke speler, redelijke karaktereigenschappen, perfecte specialiteit. Hij is wel bijna 19 en staat in zowel positiespel als passen laag.
Toch maak je wel kans dat hij wordt verkocht, omdat zulke spelers schaars zijn.
Onderstaande speler van mij is 32 dagen ouder, heeft één level passen meer en heeft +5 positiespel en +1 passen. Toch geeft transfervergelijk een half miljoen minder aan dan bij jouw speler, apart...
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Leuke speler, redelijke karaktereigenschappen, perfecte specialiteit. Hij is wel bijna 19 en staat in zowel positiespel als passen laag.
Toch maak je wel kans dat hij wordt verkocht, omdat zulke spelers schaars zijn.
Onderstaande speler van mij is 32 dagen ouder, heeft één level passen meer en heeft +5 positiespel en +1 passen. Toch geeft transfervergelijk een half miljoen minder aan dan bij jouw speler, apart...
mhmh meer dan apart inderdaad Ik hoop dat hij verkocht wordt kan ik een jonkie terug kopen, maar 17 jarige met goed pm en zwak passen zijn zo godver duur grrrr
Mijn speler heeft btw maar +1 in PM, qua passen is hij vrijdag gepopt
thedarkgift Beheerder
Klopt ja, bizar ook hoe groot het verschil momenteel is is tussen de prijs van een mid en bijv. een spits van hetzelfde niveau, mids kosten relatief echt weinig
Ik ga niet van mijn plan afwijken en dus train ik mijn middenvelders tot sowieso wereldklasse, tegen die tijd zit ik wel in de VI wss. omdat ik tussendoor ook passen train. Het kutte is dat ik dus op zoek ben naar een mooie briljante verdediger of aanvaller, maar die zijn haast onbetaalbaar ... om over keepers maar te zwijgen Denk dat ik maar een beetje geld op ga sparen en hopen op goedkopere tijden, gezien dat globaal gezien er minder positiespel zullen gaan trainen mettertijd.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Daar was ik na 1 wedstrijd al achter
Tegen de nummer 1 (met een mid minder) 5-4-1 gaan spelen met pressie en PIC Een mooie 1-1 er uit gehaald
Echter weet de degradatiekandidaat nummer #2 onterecht te winnen van de koploper Die overwinning kan mij nog wel eens duur komen te staan, het wordt me niet makkelijk gemaakt op deze manier Sta nu weer 7de maar zal volgende week weer terug moeten komen op de 5de plek
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Tegenvallend verkocht voor de vraagprijs 1.35 miljoen. Maar ja hij is weg in 6 maanden tijd bijna 750.000 winst gemaakt