Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 14:15
Hier zou ronde 5 niet al te veel problemen mogen veroorzaken.
Speel zoals altijd PIC met een halve B-ploeg.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 14:15
Oei ...
Een betrokken hemel vandaag boven Het Zevensterrenstadion, waar 14100 toeschouwers hun club komen aanmoedigen. Veel supporters uit Oost-Vlaanderen komen vandaag naar de spannende derby kijken. Op de tribunes is de sfeer alvast dik in orde. Hier en daar wordt zelfs bengaals vuur afgestoken. Hamme-Zogge begint de wedstrijd met een 3-5-2-opstelling. De coach heeft ons de volgende opstelling meegegeven: Bayır - Donado Mazarrón, Ungureanu, Butaye - Blitterswijk, Haxe, Čurda, Schengbar, Jespersson - Dukaczewski, Jooris.
Holcim speelt in een 3-5-2-opstelling. De coach selecteert voor vandaag: Shirko - Bredtorp, Madalik, Roma - Lueftner, Bueno, Lanzoni, García, Sterile - Grana, Vechovas.
Hamme-Zogge mikt op een gelijkspel vandaag. Slagen ze erin hun pressing tot het einde toe vol te houden? Holcim negeert de flanken en probeert vooral door het centrum aan te vallen. De trouwe supporters van Hamme-Zogge herkennen deze vrije trap vast van op het trainingsveld. Met een laterale pass wordt de verdediging op het verkeerde been gezet, waardoor Feliks Dukaczewski het gaatje kan vinden. Hij aarzelt niet, en hier is de 1 - 0, in de 11e minuut!
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 14:31
alé, we starten goed
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 14:42
Een aanval van Holcim over rechts in de 16e minuut zag er gevaarlijk uit, maar Halim Bayır verrichtte een prachtige redding door het harde schot uit de bovenhoek te plukken. Door de geslaagd uitgevoerde pressietactiek van Hamme-Zogge kwam er niet veel terecht van wat de tegenstander aanvallend voor ogen stond. Ole Haxe kreeg in de 39e minuut een geweldige mogelijkheid om de voorsprong van Hamme-Zogge uit te breiden, maar zijn vlammende schot ging net over. Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen Hamme-Zogge na een aanval over de linkervleugel op een 2-0 voorsprong kwam. Garm Jooris kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
Eligio Lanzoni kreeg een paar mooie kansen om te antwoorden, maar keeper Halim Bayır wist van geen wijken. De teams gingen met een 2-0 stand de rust in. Met 56 procent balbezit was Holcim in deze helft de sterkste ploeg.
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 14:47
Pettachi schreef:
alé, we starten goed
2-0 achter, te veel risico genomen of gaat Hamme Zogge op zijn elan verder (pressie en lucky ME)?
Hier 0-5 voor, en enkele wissels dus in de loop vd 2de helft
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 14:48
Tokiodixx schreef:
Pettachi schreef:
alé, we starten goed
2-0 achter, te veel risico genomen of gaat Hamme Zogge op zijn elan verder (pressie en lucky ME)?
wat is het balbezit?
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 14:50
Pettachi schreef:
Tokiodixx schreef:
Pettachi schreef:
alé, we starten goed
wat is het balbezit?
56% voor jou.
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 14:52
Tokiodixx schreef:
Pettachi schreef:
Tokiodixx schreef:
Pettachi schreef:
alé, we starten goed
wat is het balbezit?
56% voor jou.
lol, wat denk je zelf dan?
er komt bij rust nu wel mijn A-keeper en nog een A-mid erbij.. na 55 minuten komt mijn tdfw er ook nog es op als ik niet voorsta..dus in principe zou het nog moeten lukken..maar goed..als het doorgaat zoals in den 1sten helft..tja
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 14:56
Pettachi schreef:
Tokiodixx schreef:
Pettachi schreef:
Tokiodixx schreef:
Pettachi schreef:
alé, we starten goed
wat is het balbezit?
56% voor jou.
lol, wat denk je zelf dan?
er komt bij rust nu wel mijn A-keeper en nog een A-mid erbij.. na 55 minuten komt mijn tdfw er ook nog es op als ik niet voorsta..dus in principe zou het nog moeten lukken..maar goed..als het doorgaat zoals in den 1sten helft..tja
Zou een ferme streep door de rekening zijn ivm de Masters zeker? Of zie ik dat verkeerd?
Erop en erover is zeker nog mogelijk, we blijven het alvast aandachtig volgen!
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 14:59
bij verlies heb ik een reden om definitief te stoppen ja..
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 15:22
20min nog en nog steedds 2-0 Als je zelfts vrije trappen gaat missen...
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 15:23
Pettachi schreef:
bij verlies heb ik een reden om definitief te stoppen ja..
Oei, hopelijk kan ik dna gauw enkele doelpunten aankondigen.
Voorlopig alleen dit :
Holcim heeft duidelijk vers bloed nodig op het veld. De trainer grijpt in en wisselt na 46 minuten Jesús García voor Michael Velten. De spelers op de bank van Holcim zijn duidelijk niet tevreden met het spelverloop en in de 50e minuut vindt ook de trainer het welletjes. Chu-Young Kim staat klaar aan de zijlijn om in te vallen. Dit is niet naar de zin van Maxim Shirko, die hoofdschuddend het veld afsjokt. Halim Bayır slaagt erin om een bal uit de kruising te ranselen na een schot van Holcim-speler Diego Grana, die over het midden doorbrak in de 50e minuut. Met zijn pressing slaagt Hamme-Zogge er momenteel goed in om de aanvallen van de tegenstander af te breken. 57e minuut. Livius Ungureanu van Hamme-Zogge is duidelijk onsportief en krijgt terecht de gele kaart voor een duik waar schoonspringers jaloers op zouden zijn. Na 60 minuten wordt Diego Grana vervangen door Luís Miguel. Op die manier hoopt de Holcim-trainer het laken alsnog naar zich toe te trekken. Een twijfelachtige vrije trap net buiten het strafschopgebied geeft Holcim de mogelijkheid om de achterstand te verkleinen in de 66e minuut, maar de bal gaat naast.
De HT'ers hebben pressie met de laatste aanpassing precies veel te sterk gemaakt
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 15:29
De bezoekers weigeren de strijd op te geven: in de 73e minuut snijdt Eligio Lanzoni door het midden en werkt het af met een opwippertje over de doelman. 2 - 1, het is hier nog niet afgelopen!
KOMAAN!!!
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 15:46
2-1 gebleven
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 15:46
Laatst aangepast door Tokiodixx op 19/5/2010, 15:47; in totaal 1 keer bewerkt
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 15:47
thomaapje schreef:
2-1 gebleven
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 15:50
mzo schreef:
thomaapje schreef:
2-1 gebleven
Die gast speelde vorige week ook al iemand uit de ere er uit XD
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 16:04
thomaapje schreef:
mzo schreef:
thomaapje schreef:
2-1 gebleven
Die gast speelde vorige week ook al iemand uit de ere er uit XD
Mja, vorige week was het tegen een ploeg die gans zijn team verkocht heeft.. dat is dus geen referentie.. maar goed..vandaag zal het idd wel lekker terecht zijn..
voor de geinteresseerden..vanavond of morgenavond komt het volledig team de lijst op.. 'k heb het ondertussen al lang genoeg getrokken..
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 16:49
Helemaal stoppen? Of even weer geld cashen....
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 19:33
Sta met nog ff-tjes te gaan 1-4 voor jammer genoeg niet gePICT.
Wel jammer genoeg mijn beste midje eraf
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 19/5/2010, 19:59
mzo schreef:
Eindstand 2-5
Midje maar +1 10 doktoren voor de zekerheid in dienst genomen hoop dat hij zondag haalt. Hij is midden 25.....................
Volgende ronde alles op de training denk ik
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 20/5/2010, 08:56
1-5 verloren ,uitgebekerd.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 20/5/2010, 11:01
mzo schreef:
mzo schreef:
Eindstand 2-5
Midje maar +1 10 doktoren voor de zekerheid in dienst genomen hoop dat hij zondag haalt. Hij is midden 25.....................
Reeds voorzien van een pleister
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 20/5/2010, 22:12
mzo schreef:
mzo schreef:
mzo schreef:
Eindstand 2-5
Reeds voorzien van een pleister
Dat ding van mij staat nog steeds op 3
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5) 20/5/2010, 23:13
3-1 gewonnen van een VI en door naar ronde 6. Volgende week tegen een mede V-divisionist.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 5)