Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 21/10/2009, 13:14
Benieuwd of ik ook ronde zeven overleef op pic. Het is sowieso mijn langste bekerrun.
Eerste thuiswedstrijd dus de kassa zal wat feller rinkelen, wel lullig dat ik net nu een derby heb. En om de een of andere reden verwacht ik een mots van de tegenstander en dan is het uiteraard over, in het andere geval denk ik 50-50 kans.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 21/10/2009, 14:11
ik heb ook een gelijkwaardige tegenstander, maar ik speel al een tijdje thuis, dus dat levert een voordeel op. Een voordeel dat ik weer teniet doe door PIC te spelen aangezien zondag een tegenstander wacht met een goed middenveld in een uitwedstrijd. En ik wil graag de puntenvoorsprong behouden, zodat ik vervroegd kan gaan traden aan het einde van het seizoen.
succes aan alle bekeraars! en ook aan de rest trouwens hoor
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 21/10/2009, 14:24
Dank je Paul! Ik moet dus tegen iemand met een uber middenveld, een coach met matig LS en op de rest dramatische ratings, het is dus afwachten wat de ME ervan gaat maken..
En ik speel jammer genoeg nog steeds uit, hopelijk als ik deze ronde doorkom een keer een thuiswedstrijdje!
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 21/10/2009, 14:47
Tokiodixx schreef:
Benieuwd of ik ook ronde zeven overleef op pic. Het is sowieso mijn langste bekerrun.
Eerste thuiswedstrijd dus de kassa zal wat feller rinkelen, wel lullig dat ik net nu een derby heb. En om de een of andere reden verwacht ik een mots van de tegenstander en dan is het uiteraard over, in het andere geval denk ik 50-50 kans.
3-0 voor aan de rust met 58% balbezit. De tegenstander speelt counter. Na 37 min PBevent tegen, maar dat mag in dit geval geen probleem meer zijn lijkt me ...
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 21/10/2009, 14:51
Het lijkt erop dat alle belgen door gaan. we moeten aan de bak Kev...
Heb je weleens gezien wat voor dramatische tegenstanders onze zuiderburen krijgen in ronde 7?
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 21/10/2009, 15:51
5-1 winst Beetje overdreven uitslag maar dat mag ook al eens
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 21/10/2009, 20:05
1-2 verlies
deze keer de wissel geen blessure :P
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 21/10/2009, 20:10
2-2 gespeeld, weer een trainee eraf was net 2 weken fit, nu weer out voor 2 weken
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 21/10/2009, 23:42
7-2 gewonnen op pic, met een record hatstats van 340. incl pullbackeffect en een wissel.
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 22/10/2009, 00:12
pvd schreef:
7-2 gewonnen op pic, met een record hatstats van 340. incl pullbackeffect en een wissel.
Nice!
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 22/10/2009, 00:50
Uit de beker in de verlenging
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 22/10/2009, 08:17
Kevm81 schreef:
goede tijden slechten tijdennnnnnn
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 22/10/2009, 08:50
_Rolex schreef:
Kevm81 schreef:
das niet aardig Vooral als je toch weer ziet door wat ik verslagen word..
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 22/10/2009, 08:54
pvd schreef:
Train jij nou ook nog of is het puur de beker? Ik bedoel heb je ook B-trainees?
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 22/10/2009, 09:41
Kevm81 schreef:
_Rolex schreef:
Kevm81 schreef:
das niet aardig Vooral als je toch weer ziet door wat ik verslagen word..
Solly
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 22/10/2009, 11:30
mzo schreef:
pvd schreef:
ik had eind vorig seizoen een achttal trainees gekocht, en daar heb ik er nu nog een van over. de rest heeft telkens een helftje of minder mee mogen doen.
Beker levert me ook 300k per week op + ervaring. Ik denk dat ik met trainees niet heel veel meer verdien. Dus zolang ik kan blijven winnen, blijf ik lekker bekeren.
volgende week tegen een IIIe klasser. we zullen zien.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 22/10/2009, 11:45
pvd schreef:
mzo schreef:
pvd schreef:
ik had eind vorig seizoen een achttal trainees gekocht, en daar heb ik er nu nog een van over. de rest heeft telkens een helftje of minder mee mogen doen.
Beker levert me ook 300k per week op + ervaring. Ik denk dat ik met trainees niet heel veel meer verdien. Dus zolang ik kan blijven winnen, blijf ik lekker bekeren.
volgende week tegen een IIIe klasser. we zullen zien.
Dit bericht is namelijk begin van het seizoen ooit eens gepost door iemand bij mij uit de poule
Wat te doen dit seizoen? Het bestuur van de club is er nog niet uit, gaan we er vol voor met het risico dat het team steeds minder waard wordt, gaan we alles verkopen er weer spelertjes trainen of iets heel anders misschien? Er is nog het nodige overleg nodig voordat de club met een strijdplan komt, maar het is duidelijk dat het bekeravontuur van vorig seizoen leuk maar niet lucratief was. "De problemen zitten vooral in de vergrijzing," aldus de manager. "de spelers die een paar seizoenen geleden nog miljoenen waard waren, zijn nu bijna waardeloos. Op die manier kunnen we niet verjongen en de kwaliteit behouden."
Het was bij de club al voor aanvang van vorig seizoen duidelijk dat dit een probleem zou worden, toen is gekozen om vol voor promotie te gaan en in de III weer aan het team te bouwen. Het liep alleen mis na de uitschakeling in de beker, dus dit plan kan niet meer doorgaan. Nu zit de club met een verrot team compleet uit vorm, dat vraagt om drastische maatregelen. Wordt vervolgd.
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 22/10/2009, 13:05
tja, dat kan gebeuren. als; - je geen lange termijn plan hebt - je de spelers houdt totdat ze niets meer waard zijn
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 22/10/2009, 13:41
pvd schreef:
tja, dat kan gebeuren. als; - je geen lange termijn plan hebt - je de spelers houdt totdat ze niets meer waard zijn
Dacht ik zelf ook al toen ik het las Hij is gisteren uit de beker geschopt en staat nog wel 1ste in de competitie dus ben benieuwd wat hij gaat doen
Tot wanneer jou jij uiterlijk je trainees dan?
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 22/10/2009, 14:57
ze zijn nu op. dus ik ga weer langzaam opzoek naar nieuwe. Ik denk dat ik volgende week nog ga proberen door te komen, en daarna zal ik wel een I of IIe klasser loten.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7) 22/10/2009, 17:24
1-2 verloren. Trainee met +6 eraf :evil:
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 7)