Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 27/5/2009, 21:28
FCMF (VII) - Fighters (IV) weer thuis :P De 1653 fans in de fanclub claimen: “we gaan verliezen“.
Gezien zijn beker en zijn competitiewedstrijd richt hij zich op de beker
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 27/5/2009, 22:38
Een beestje uit Rotterdam VII klasser, middenveld is redelijk. De rest is niet boeiend moet te doen zijn. Heeft een goed/goed trainer dus zal wel eens piccen denk ik.
Stadion 36.000 plaatsen dat is lekker
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 27/5/2009, 22:40
een redelijk team uit de VIe. boven de 200 hatstats, geen trades meer opstellen dus
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 29/5/2009, 21:35
ik speel ook tegen ene degelijke VI. En weer op verplaatsing ^^
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 29/5/2009, 21:37
PowerNRJ schreef:
Da's logisch dat je als Ve klasser in de 3e ronde nog uitwedstrijden speelt. Ook in ronde 4 zal je prijs hebben. Ik hoop dan wel weer in ronde 4 al een thuiswedstrijd te hebben.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 29/5/2009, 21:59
Groznyy schreef:
PowerNRJ schreef:
Da's logisch dat je als Ve klasser in de 3e ronde nog uitwedstrijden speelt. Ook in ronde 4 zal je prijs hebben. Ik hoop dan wel weer in ronde 4 al een thuiswedstrijd te hebben.
Weet niet hoe het in Belgie is maar in Nederland is het echt drama Vorig jaar ronden 7 nog uit, was 6de geworden in IV. Ben ik so wie so geen cup fighter maar heb in heel mijn hattrick carriere pas 2 thuiswedstrijden gespeeld.
So wie so ben ik voorstander om beker wedstrijden op neutraal terrein te spelen, zonder uit of thuisvoordeel
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 30/5/2009, 00:34
volgens mij heb ik altijd thuis gespeelt 1x thuis 2x thuis 3x thuis (met veel mazzel 4)
volgend jaar maar eens naar de 4de ronde gaan :P
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 30/5/2009, 09:01
Groznyy schreef:
PowerNRJ schreef:
jij zit toch ook in het Ve
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 30/5/2009, 10:39
PowerNRJ schreef:
Groznyy schreef:
PowerNRJ schreef:
jij zit toch ook in het Ve
Maar vorig jaar zat hij nog in VI... .
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 30/5/2009, 11:55
Ik moet overigens tegen een VIe klasser woensdag. Haalt zeer sterke verdedigingsstats, tamelijk middenveld en zijn aanval is waardeloos. Een beetje hetzelfde team waartegen ik zondag moet ... alleen iets minder goed.
Een B-team opstellen zal er wel niet inzitten.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 30/5/2009, 12:21
100% eruit nu, want ik ga tegen een div6 genoot en speel uit. Verder stel ik trainees op, dus mijn aanval zal bagger wezen lol.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 2/6/2009, 11:45
is er eigenlijk ook onderschatting mogelijk in bekerwedstrijden ?
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 2/6/2009, 12:11
PvD schreef:
is er eigenlijk ook onderschatting mogelijk in bekerwedstrijden ?
Nope, althans niet dat ik ooit hebt meegemaakt
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 2/6/2009, 16:32
Tegenstander haalde zondag toch hoge ratings ... ik zal op mijn hoede moeten zijn. Nu maar hopen dat mijn verdediger morgen terug speelklaar is.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 2/6/2009, 16:50
mzo schreef:
Groznyy schreef:
PowerNRJ schreef:
Weet niet hoe het in Belgie is maar in Nederland is het echt drama Vorig jaar ronden 7 nog uit, was 6de geworden in IV. Ben ik so wie so geen cup fighter maar heb in heel mijn hattrick carriere pas 2 thuiswedstrijden gespeeld.
So wie so ben ik voorstander om beker wedstrijden op neutraal terrein te spelen, zonder uit of thuisvoordeel
helemaal mee eens! Ik heb ook bijna alleen nog maar uit gespeeld. Om gek van te worden.
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 08:52
Groznyy schreef:
Tegenstander haalde zondag toch hoge ratings ... ik zal op mijn hoede moeten zijn. Nu maar hopen dat mijn verdediger morgen terug speelklaar is.
't Is me niet gegund :no:
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 08:52
Speel vadaag met 2 middenvelders met zwakke vorm in de basis maar moet te doen zijn.........
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 09:03
Ik moet vandaag tegen een tegenstander die waarschijnlijk alles op zijn middenveld gaat zetten en daar formidabel of uitmuntend gaat halen, hij stuurde een ht-mailtje dat hij toch niet van me gaat winnen en het opgeeft, maar ik ben op mijn hoede voor hem
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 09:30
Kevm81 schreef:
Ik moet vandaag tegen een tegenstander die waarschijnlijk alles op zijn middenveld gaat zetten en daar formidabel of uitmuntend gaat halen, hij stuurde een ht-mailtje dat hij toch niet van me gaat winnen en het opgeeft, maar ik ben op mijn hoede voor hem
Indekken heet zoiets toch ook wel haha
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 10:55
Ik kan indekken wat ik wil, maar ik ga er resoluut uit lol..............wel heeft hij een stadion van 70k dus hopelijk krijg ik nog wat mee.
Ps eerste seizoen dat ik niet thuis heb gespeeld in de beker
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 14:56
voordat je het vraagt; en Engels ook goed toch ?
SK St.Rahaël - FC Holcim 0 - 3
The match is in progress, it's half-time.
Overcast weather free of rain made for a crowd turnout of 26250 at SK St.Rahaël Arena today. The derby had been the talk of Oost-Vlaanderen all week and fans of both teams could be seen throughout the stadium. St.Rahaël tactics involved an interesting 3-5-2 combination. They fielded: Lieberg - Navez, Jespers, Rypens - Modde, Duchâteau, van Osch, Bont, Couvreur - Ringoot, Iemants.
St.Rahaël tried to focus their attacks down the middle. Yones Achten caused mayhem in his own defensive line with some mad dribbles within his own penalty zone, but St.Rahaël's Kees Couvreur's shot went just wide. Holcim took the lead 32 minutes into the game, scoring the 0 - 1 goal after some elegant plays down the middle. Yones Achten was the scorer. Many in the crowd felt the referee was being too lenient when he only showed St.Rahaël's Frank Ringoot a yellow card after a mistimed challenge from behind 33 minutes into the game. Egidius Lieberg kept the home side in the game with a magnificent save when Kenzo Teerlinck delivered an almost perfect free kick to the far post. Alejandro Valencia increased the visitors' lead by putting a volley shot away on a pass from the right. 0 - 2. Holcim's Yones Achten received a play slashing through the home side's central defense after 41 minutes, and chipped it past the keeper to score the 0 - 3 goal. The home crowd was not pleased with that one. 0 - 3 was the halftime score. This half belonged to Holcim, who controlled the ball 81 percent of the time.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 15:25
PvD schreef:
voordat je het vraagt; en Engels ook goed toch ?
SK St.Rahaël - FC Holcim 0 - 3
The match is in progress, it's half-time.
Overcast weather free of rain made for a crowd turnout of 26250 at SK St.Rahaël Arena today. The derby had been the talk of Oost-Vlaanderen all week and fans of both teams could be seen throughout the stadium. St.Rahaël tactics involved an interesting 3-5-2 combination. They fielded: Lieberg - Navez, Jespers, Rypens - Modde, Duchâteau, van Osch, Bont, Couvreur - Ringoot, Iemants.
St.Rahaël tried to focus their attacks down the middle. Yones Achten caused mayhem in his own defensive line with some mad dribbles within his own penalty zone, but St.Rahaël's Kees Couvreur's shot went just wide. Holcim took the lead 32 minutes into the game, scoring the 0 - 1 goal after some elegant plays down the middle. Yones Achten was the scorer. Many in the crowd felt the referee was being too lenient when he only showed St.Rahaël's Frank Ringoot a yellow card after a mistimed challenge from behind 33 minutes into the game. Egidius Lieberg kept the home side in the game with a magnificent save when Kenzo Teerlinck delivered an almost perfect free kick to the far post. Alejandro Valencia increased the visitors' lead by putting a volley shot away on a pass from the right. 0 - 2. Holcim's Yones Achten received a play slashing through the home side's central defense after 41 minutes, and chipped it past the keeper to score the 0 - 3 goal. The home crowd was not pleased with that one. 0 - 3 was the halftime score. This half belonged to Holcim, who controlled the ball 81 percent of the time.
Was het ff kwijt maar waarom was het bij jou ook weer allemaal Engels?
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 15:59
mzo schreef:
met m'n vriendin spreek ik engels, studie is engels, op werk praat ik meestal engels. ik doe zoveel mogelijk int engels, daar heb je alleen maar profijt van vind ik.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 15:59
PvD schreef:
mzo schreef:
met m'n vriendin spreek ik engels, studie is engels, op werk praat ik meestal engels. ik doe zoveel mogelijk int engels, daar heb je alleen maar profijt van vind ik.
Dan begrijp ik het wel
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 16:08
Op de valreep met 2-3 gewonnen, in de 99e minuut werd de wedstrijd beslist.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3)