Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 20:20
mzo schreef:
Speel vadaag met 2 middenvelders met zwakke vorm in de basis maar moet te doen zijn.........
Toch wel makkelijk 0-3 gewonnen, op PIC Maar met een zwak (zeer hoog) middenveld moet mijn volgende tegenstander niet veel beter zijn dan mij afgelopen tegenstander
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 20:35
ik heb met 1 - 5 gewonnen. Volgende match is weeral uit en het is geen simpele ploeg
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 20:36
brent_g schreef:
In België al een II er uitgeknikkerd door de ME. :/
RSC Leuven voor de geïnteresseerden.
Pijnlijk! En oud-beker-winnaar Hoewach mocht vol aan de bak tegen een 'sterke' 8ste klasser. Hij won wel (2-4), maar bekijk die ratings. Dan speel je al eens tegen een 8ste klassertje...
de grapjassen <------------------------------>Hoewach Utd.
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 20:38
dieje 8ste klasser zal blij zijn :d
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 20:55
Tokiodixx schreef:
brent_g schreef:
Pijnlijk! En oud-beker-winnaar Hoewach mocht vol aan de bak tegen een 'sterke' 8ste klasser. Hij won wel (2-4), maar bekijk die ratings. Dan speel je al eens tegen een 8ste klassertje...
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 21:05
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:
brent_g schreef:
Die 8ste klasser speelde ooit veel hoger, liet zich uitzakken en kocht nu een aardig ploegje bijeen. Jammergenoeg zonder resultaat (of toch, loonlast van 800 000/week).
Of een van de twee motste weet ik niet, maar sowieso ferme ratings voor een 3e ronde matchke :huh:
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 21:19
Vaag dan die 8ste klasser, begrijp dat soort mensen nooit.
Maar ja moet ieder voor zich weten
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 21:19
ja, als je steeds beker speelt kan je je loon nog een beetje houden, maar dan wil je niet zulke tegenstanders
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 21:21
Thomaapje schreef:
ja, als je steeds beker speelt kan je je loon nog een beetje houden, maar dan wil je niet zulke tegenstanders
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 3/6/2009, 23:55
1-8 gewonnen en mooier nog; ik mag al thuis tegen een redelijk Ve klasser, maar moet te doen zijn.
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 09:47
PvD schreef:
voordat je het vraagt; en Engels ook goed toch ?
SK St.Rahaël - FC Holcim 0 - 3
The match is in progress, it's half-time.
Overcast weather free of rain made for a crowd turnout of 26250 at SK St.Rahaël Arena today. The derby had been the talk of Oost-Vlaanderen all week and fans of both teams could be seen throughout the stadium. St.Rahaël tactics involved an interesting 3-5-2 combination. They fielded: Lieberg - Navez, Jespers, Rypens - Modde, Duchâteau, van Osch, Bont, Couvreur - Ringoot, Iemants.
St.Rahaël tried to focus their attacks down the middle. Yones Achten caused mayhem in his own defensive line with some mad dribbles within his own penalty zone, but St.Rahaël's Kees Couvreur's shot went just wide. Holcim took the lead 32 minutes into the game, scoring the 0 - 1 goal after some elegant plays down the middle. Yones Achten was the scorer. Many in the crowd felt the referee was being too lenient when he only showed St.Rahaël's Frank Ringoot a yellow card after a mistimed challenge from behind 33 minutes into the game. Egidius Lieberg kept the home side in the game with a magnificent save when Kenzo Teerlinck delivered an almost perfect free kick to the far post. Alejandro Valencia increased the visitors' lead by putting a volley shot away on a pass from the right. 0 - 2. Holcim's Yones Achten received a play slashing through the home side's central defense after 41 minutes, and chipped it past the keeper to score the 0 - 3 goal. The home crowd was not pleased with that one. 0 - 3 was the halftime score. This half belonged to Holcim, who controlled the ball 81 percent of the time.
bedankt om te posten !
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 12:53
5-2 verloren met pic> teamgeest nu paradijs op aarde.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 14:55
Teamgeest hier bedaard, en eerlijk gezegd zie ik deze competitie seizoen geen kans om te piccen omdat ik het al zwaar genoeg ga krijgen.
Oja 4-1 eruit maar dat was ingecalculeerd
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 14:57
_Rolex schreef:
Teamgeest hier bedaard, en eerlijk gezegd zie ik deze competitie seizoen geen kans om te piccen omdat ik het al zwaar genoeg ga krijgen.
Hebt ff je poule bekeken maar valt toch wel mee 1 WO toch? En 6de worden is voldoende toch
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 18:54
mzo schreef:
_Rolex schreef:
Hebt ff je poule bekeken maar valt toch wel mee 1 WO toch? En 6de worden is voldoende toch
WO
En 6de word best pittig denk lol
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 19:58
_Rolex schreef:
mzo schreef:
_Rolex schreef:
WO
En 6de word best pittig denk lol
Dat nu nr. laatst niet meer echt aandacht aan hattrick besteeds maar dat hbe ik misschien verkeerd gezien dan
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 20:59
dat pic je tegen de toppers en mots je tegen je concurrenten
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 21:19
Thomaapje schreef:
Dat zal ik niet aanraden.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 22:04
Kevm81 schreef:
Thomaapje schreef:
Misschien als je 1 concurent hebt wel
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 22:08
Kevm81 schreef:
Thomaapje schreef:
waarom niet? als je anders zult degraderen... kan je beter aan je teamgeest werken in wedstrijden die je toch verliest
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 22:09
Thomaapje schreef:
Kevm81 schreef:
Thomaapje schreef:
waarom niet? als je anders zult degraderen... kan je beter aan je teamgeest werken in wedstrijden die je toch verliest
Maar je TS kan natuurlijk helemaal verkeerd uitpakken als je 1x verliest van je concurent(en)
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 22:15
teamgeest verkeerd uitpakken? als hij hoog genoeg is kan je makkelijk motsen en als je dan nog verliest kan je beter meteen een stapje terug doen
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 22:18
Thomaapje schreef:
teamgeest verkeerd uitpakken? als hij hoog genoeg is kan je makkelijk motsen en als je dan nog verliest kan je beter meteen een stapje terug doen
Tja persoonlijk zal ik het ook niet snel doen, maar dat is ieder voorzich
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 4/6/2009, 22:24
hoe zou jij proberen om degradatie te voorkomen als de kans groot is?
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3) 5/6/2009, 00:16
Dat ik het niet aanraad is omdat het percentage van PIC en MOTS van elkaar verschilt, ligt er natuurlijk ook aan hoeveel toppers/concurrenten er in je competitie zitten?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 3)