Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 12:45
Succes allemaal! Volgens mij nog nooit zo een grote groep in ronde 4 gehad!
Ik heb toch wel een lastige tegenstander hoor, uit de Ve klasse. Hij gaat met zn A-team spelen, want zondag speelde hij al met zn B-team.
Ik twijfel of ik wel kan piccen... B-spelers laten invallen... lastig hoor!
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 12:48
Ik heb het minder moeilijk, volgens zijn persbericht is zijn gehele A verdediging geblesseerd
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 12:59
Ik ga piccen en op de counter. Mede omdat ik toch al denk te gaan verliezen
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 13:11
Is mogelijk van te winnen, maar heb wel besloten van te PIC'en. Daardoor kan het wel eens verraderlijk worden!
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 13:53
hier tegen een ploeg met een heel sterke verdediging, jammer, want nu kan ik wat minder skilltrades opstellen .. :woedend:
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 14:27
2-0 achter. De scouting zat nochtans snor (hij speelt zoals verwacht, ...) Miss motst ie?
Ach we zien wel, we hebben nog 60min... :peace:
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 14:36
1-3 voor. Dat ziet er voorlopig goed uit ... 'k benieuwd naar de veldoverwicht.
10-06-2009 Je club heeft een wedstrijd gespeeld. De inkomsten uit de ticketverkoop bedragen 134 811 €.
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 14:45
46% balbezit ... zeker ben ik dus nog zéker niet.
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 14:45
Tokiodixx schreef:
2-0 achter. De scouting zat nochtans snor (hij speelt zoals verwacht, ...) Miss motst ie?
2-1 aan de rust. Balbezit is met 51% voor mijn tegenstander doordat mijn WTM (die ook vrije trappen neemt) met blessure van veld moest. Nu ziet het er vrij bescheten uit.
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 15:48
Tokiodixx schreef:
Tokiodixx schreef:
2-1 aan de rust. Balbezit is met 51% voor mijn tegenstander doordat mijn WTM (die ook vrije trappen neemt) met blessure van veld moest. Nu ziet het er vrij bescheten uit.
3-1 verloren ... . De ME was me niet echt gunstig gezind ... . Jammer, had nog wel paar weekjes willen piccen. Dan ga ik maar weer volop trainen :engel:
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 15:50
2-4 gewonnen. Op het middenveld lag ik onder, maar gelukkig was mijn aanval en verdediging vele malen sterker.
Nu hopelijk een thuiswedstrijd, maar dat zal wel zeker?
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 15:51
Door het vrij behoorlijke voetbalweer kwamen er 28000 fans naar Catenaccio Road. Catenaccio stelde zich op in een 5-4-1-formatie. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Bollen - Giorgi, Pejsar, Ferrater, Tenhola, Thiebault - Vandenwijngaert, Elving, Yakin, Vlijm - Van Den Dooren.
De coach van Holcim had voor een 3-4-3-formatie gekozen. De stadionspeaker verwelkomde het publiek en gaf de volgende basisopstelling: Vergote - Kozaczek, Pazzini, Nóbrega - Menashe, Vranken, Lansing, Achten - Catteeuw, Teerlinck, Valencia.
De coach van Catenaccio had zijn spelers opgedragen om vandaag pressie te spelen. De vaardigheid van Catenaccio om hun tegenstander over het hele veld onder druk te zetten, kwam prima uit de verf. In de 13e minuut namen de bezoekers bijna de leiding, maar de vrije trap van Don Lansing spatte uiteen op de lat. Catenaccio moest in de 14e minuut wisselen. Eewoud Van Den Dooren strompelde mank van het veld en werd vervangen door Angelomaria Capossela. Yente Catteeuw kreeg een goede mogelijkheid in de 15e minuut toen hij doorbrak op links na een paar mooie bewegingen, maar zijn schot ging naast. Don Lansing nam namens Holcim een hoekschop. Rafael Nóbrega leek wel in de lucht te zweven toen hij overtuigend de 0-1 binnenkopte. Yente Catteeuw van Holcim kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter. In de 40e minuut kwam, na fenomenaal samenspel op links, Lex Vranken van Holcim recht voor het doel uit. Een laatste schijnbeweging en hij scoorde voor de bezoekers. Met tegenzin riep de speaker de 0-2 om. Met 0-2 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. Met 71 procent balbezit was Holcim in deze helft de sterkste ploeg.
Aitami Ferrater verloor in de 47e minuut op kinderlijke wijze de bal aan Alejandro Valencia van Holcim, die vervolgens geen enkele moeite had om het net te vinden voor de 0-3. In de 50e minuut kwamen de bezoekers op 0-4 via Kenzo Teerlinck, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette. Bij deze voorsprong meende Holcim zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling. In de 73e minuut viel Ran Menashe van Holcim op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Ran Menashe resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Holcim-speler Rodolfo Pazzini slalomde in de 80e minuut door de vijandelijke defensie en leek te gaan scoren, maar van links kwam nog een verdediger in die de bal van de lijn haalde. Massimo Yakin van Catenaccio kreeg in de 81e minuut een gele kaart toen hij verhinderde dat de tegenstander een vrije trap snel kon nemen. Yones Achten was dicht bij nog een doelpunt voor de bezoekers, toen hij volledig vrij voor Floris Bollen kwam te staan. Hij liftte de bal mooi over de keeper, maar raakte slechts de lat. Hoewel Rodolfo Pazzini niet echt blij was toen hij in de 85e minuut werd gewisseld, kon hij er toch vrede mee hebben aangezien zijn team voor stond. Osku Tasala kwam er voor hem in. Dariusz Kozaczek van Holcim wilde wel verder spelen, maar in de 85e minuut werd de beslissing genomen om hem te wisselen voor Giulio Pieracci. De coach van Holcim was duidelijk in zijn nopjes met het verloop van de wedstrijd. Na 85 minuten gaf hij Rafael Nóbrega daarom rust. Stefan Fogelskog kwam van de bank om zijn plaats in te nemen. Na 88 minuten kwam uit een combinatie in het midden een steekpass naar Kenzo Teerlinck, die de voorsprong van Holcim kon uitbreiden naar 0-5. Op de linkerflank stak Yente Catteeuw van Holcim de hele vijandelijke helft over en lepelde in de 90e minuut de 0-6 in het doel. Holcim had het meeste balbezit, namelijk 75 procent.
De echte sterspeler van Catenaccio was Jukka Tenhola. Daarentegen speelde Fabrice Thiebault enigszins teleurstellend. Elmo Vergote was deze wedstrijd de beste speler van Holcim. Het spel van Osku Tasala viel echter tegen. Het is maar de vraag of er van hem volgend seizoen een voetbalplaatje wordt gedrukt. Er werd afgefloten op 0-6.
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 15:52
Overigens 3 spelers nog kunnen laten invallen ... is ook nog positief voor de training.
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 16:53
ik heb met 3 - 5 gewonnen en ik heb weeral een uitwedstrijd. Jij hebt een thuiswedstrijd Grozny!
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 17:04
Thuiswedstrijd volgende keer, maar zeer taaie tegenstander ... . Zal volgende week nipt worden!
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 18:04
Groznyy schreef:
Overigens 3 spelers nog kunnen laten invallen ... is ook nog positief voor de training.
Vind je dat?
Je geeft dus niet alle spelers de volle x aantal % training
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 18:45
mzo schreef:
Zoals verwacht 1-0 achter nog geen kans gehad
62% BB voor hem
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 19:44
mzo schreef:
mzo schreef:
Zoals verwacht 1-0 achter nog geen kans gehad
62% BB voor hem
2-1 verloren (de 2-1 voor hem viel wederom uit een dood spelmoment)
Iedereen blijft fit en geen kaarten voor belangrijke spelers.
Misschien toch de verkeerde tactiek gekozen
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 20:23
Speelde counter, maar had met een rampzalig (zeer hoog) middenveld nog het beste middenveld haha
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 21:42
mzo schreef:
Groznyy schreef:
Vind je dat?
doe ik ook. Beginnen met mn A-team en als ik na een minuut of 65 met meer dan 2 voor sta, mogen de jonkies het veld in. die krijgen dus niet veel training, maar ik vind piccen om zo de TS hoog te houden belangrijker op dit moment, zeker als mijn tegenstanders in de competitie ook nog in de beker zitten.
Zelf makkelijk met 5-0 gewonnen tegen een best sterke tegenstander (263 hatstats, uitstekend(hoog) middenveld) Geen blessures, 231k inkomsten en mag lekker thuis blijven spelen. Volgende tegenstander lijkt zeker te doen.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 10/6/2009, 22:44
PvD schreef:
mzo schreef:
Groznyy schreef:
Vind je dat?
doe ik ook. Beginnen met mn A-team en als ik na een minuut of 65 met meer dan 2 voor sta, mogen de jonkies het veld in. die krijgen dus niet veel training, maar ik vind piccen om zo de TS hoog te houden belangrijker op dit moment, zeker als mijn tegenstanders in de competitie ook nog in de beker zitten.
Zelf makkelijk met 5-0 gewonnen tegen een best sterke tegenstander (263 hatstats, uitstekend(hoog) middenveld) Geen blessures, 231k inkomsten en mag lekker thuis blijven spelen. Volgende tegenstander lijkt zeker te doen.
Tja zit inderdaad wat in daarom ben ik uit de beker en jullie niet
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 11/6/2009, 01:13
@@#$#@$@#$@#%$BLESSURES! Beste midje een +3 wel 0-3 gewonnen, wat erg weinig was icm met mijn ratings tegen die van hem..
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 11/6/2009, 09:54
Thx Kev om het verslag te posten !
volgende week nog een rustige tegenstander hier.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4) 11/6/2009, 10:21
Pettachi schreef:
Thx Kev om het verslag te posten !
volgende week nog een rustige tegenstander hier.
Denk jij de komende 10 weken wel een rustige tegenstander gaat krijgen
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 4)