Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 21/1/2009, 22:39
Ik mag het opnemen tegen een botje. Mijn eerste competitiewedstrijd zal trouwens ook tegen een botje zijn. Dat valt perfect, aangezien mijn team volledig onthoofd is.
Nu heb ik nog ruimschoots de tijd om mijn team weer te versterken
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 21/1/2009, 22:41
Spidersencer schreef:
Ik mag het opnemen tegen een botje. Mijn eerste competitiewedstrijd zal trouwens ook tegen een botje zijn. Dat valt perfect, aangezien mijn team volledig onthoofd is.
Hoe kan je er nu al achter komen wat je eerste competitiewedstrijd is?
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 21/1/2009, 22:42
Kanis schreef:
Spidersencer schreef:
De nummer 1 speelt sowieso tegen de nummer 2 in de competitie. 3 tegen 4, 5 tegen 6, 7 tegen 8. Zo kan je het dus te weten komen
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 21/1/2009, 22:44
Spidersencer schreef:
Kanis schreef:
Spidersencer schreef:
De nummer 1 speelt sowieso tegen de nummer 2 in de competitie. 3 tegen 4, 5 tegen 6, 7 tegen 8. Zo kan je het dus te weten komen
aha....dat is mooi. Meteen de eerste wedstrijd tegen de club die ook gepromoveerd is. Die punten zouden mooi meegenomen zijn. Zolang hij niet motst moet het te doen zijn.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 21/1/2009, 23:23
Waarom mag dit topic wel???????
btw week 1 is na de 1ste competitiewedstrijd na mijn weten, dus dit is de 2de bekerwedstrijd
Dan heb ik nog geen id wie mijn tegenstander wordt, er van uitgaande dat ik de week ervoor wel win
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 00:43
Thomaapje schreef:
Waarom mag dit topic wel???????
Omdat IK het open .
Neen, geen idee waarom Brent die 2 vorige topics heeft gesloten. Vandaar dat ik maar dit topic heb geopend zodat het duidelijk is.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 01:31
Maar waarom week 1? 1ste bekerwedstrijd is toch in week 16 (volgens hattrick)
Edit: zie nu achter beker (1/38)
ik dacht dat een hattrickweek op zondag begint :S
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 02:21
Gewoon, 't is weer de eerste bekerwedstrijd. Ik heb hem niet
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 10:01
Ik hoop dat ik 1 ronde verder kan komen dan afgelopen seizoen moet te doen zijn tegen een botje
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 11:08
Spidersencer schreef:
Gewoon, 't is weer de eerste bekerwedstrijd. Ik heb hem niet
Ik dacht dat de bekerwedstrijd in week 16 begon Omdat de week van hattrick na mijn idee op de 1ste competitiedag begint(zondag)
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 15:00
zoals ik al zei; ik mag lekker tegen een botje ^^
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 15:47
Ik had het niet eens door dat er beker was,vroeg me al af waarom ik niet in de oefenpot kon hahaha.Maar ik moet tegen een 7e klasser uit die te doen is..
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 16:23
Ik speel dus tegen iemand die in 2004 is gestart in VI jaren in VI gezeten met 1 jaar in V, waarna hij nu is gedegradeerd naar VII
Wedstrijd is goed te doen
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 16:44
Wissels eerst in oefenwedstrijden volgende week
We doen in de oefenwedstrijden van volgende week een laatste bètatest met voorwaardelijke wissels. Dit betekent dat wissels nog niet gebruikt kunnen worden in de eerste bekerronde. Als de test echter goed verloopt, zullen deze wissels wel beschikbaar zijn in de eerste competitiewedstrijd.
De reden voor deze laatste test is dat we 100% zeker willen weten of alles werkt zoals het hoort, voordat het wordt gebruikt in wedstrijden waarin echt iets op het spel staat. Voorzichtigheid voor alles, is ons devies! Dit betekent ook dat managers zonder jeugdteam deze nieuwe optie nu ook kunnen uitproberen, voordat het er echt om gaat spannen.
Nee, niet iedereen kan het dus uitproberen als je geen jeugdteam hebt, want die spelen beker
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 17:36
Thomaapje schreef:
Wissels eerst in oefenwedstrijden volgende week
We doen in de oefenwedstrijden van volgende week een laatste bètatest met voorwaardelijke wissels. Dit betekent dat wissels nog niet gebruikt kunnen worden in de eerste bekerronde. Als de test echter goed verloopt, zullen deze wissels wel beschikbaar zijn in de eerste competitiewedstrijd.
De reden voor deze laatste test is dat we 100% zeker willen weten of alles werkt zoals het hoort, voordat het wordt gebruikt in wedstrijden waarin echt iets op het spel staat. Voorzichtigheid voor alles, is ons devies! Dit betekent ook dat managers zonder jeugdteam deze nieuwe optie nu ook kunnen uitproberen, voordat het er echt om gaat spannen.
Nee, niet iedereen kan het dus uitproberen als je geen jeugdteam hebt, want die spelen beker
Dat is inderdaad weer zo'n lamme hattrickuitleg Als je geen jeugdploeg hebt kan je het niet proberen. Behalve enkele newbies die geen beker spelen, tja ....
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 17:43
Ik mag op bezoek bij Storm Hoogwerkers (duidelijk een KV Mechelen-fan), de nummer 6 uit VIII.995
Hij haalde vorig jaar 113 hatstats en haalde nog geen versterking binnen... :hoeraa:
Hopelijk krijg ik toch wat geld in het laatje
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 20:08
Ik heb die gesloten omdat er zowel een topic was 'Oefenwedstrijden (tussenseizoen)' als 'Oefenwedstrijden (week 15)' en 'Oefenwedstrijden (week 16)'. Dat leek me overbodig.
Ik had ze ook liever in 2 aparte topics, maar omdat er al veel gezegd was in het topic 'Oefenwedstrijden (tussenseizoen)', heb ik jouw topics gesloten.
Die van spider gaat over iets helemaal anders, dus geen reden om dit te sluiten... Bekerronde 1 is immers in week 1. :-)
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 21:06
brent_g schreef:
Ik heb die gesloten omdat er zowel een topic was 'Oefenwedstrijden (tussenseizoen)' als 'Oefenwedstrijden (week 15)' en 'Oefenwedstrijden (week 16)'. Dat leek me overbodig.
Ik had ze ook liever in 2 aparte topics, maar omdat er al veel gezegd was in het topic 'Oefenwedstrijden (tussenseizoen)', heb ik jouw topics gesloten.
Die van spider gaat over iets helemaal anders, dus geen reden om dit te sluiten... Bekerronde 1 is immers in week 1. :-)
Oefen en bekerwedstrijden week 16 was bij mij bekerronde 1
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 22/1/2009, 21:54
ik heb een makkelijke 8ste klasse dus ronde 2 moet haalbaar zijn. Hopelijk geraken we weer ver zoals vorig seizoen ^^
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 23/1/2009, 00:16
ik moet op bezoek bij een bot ploeg
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 24/1/2009, 17:17
Ik heb een 8ste klasser wat te doen moet zijn, echter heeft een fin mijn beste mid een enorme opdoffer verkocht dus die ben ik 3 weken kwijt.
enormmmm kutttttttt dus :P
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 24/1/2009, 18:44
Vergeet de strafschopnemers niet
Powerzorro Formidabel
Aantal berichten : 226 Leeftijd : 38 Teamnaam : Sporting Edegem Reeks : VI.256 Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 24/1/2009, 23:59
PowerNRJ schreef:
ik heb een makkelijke 8ste klasse dus ronde 2 moet haalbaar zijn. Hopelijk geraken we weer ver zoals vorig seizoen ^^
Idem hier!
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 25/1/2009, 22:27
Powerzorro schreef:
PowerNRJ schreef:
Idem hier!
bij u ging het iets minder vorig jaar é Powerzorroke
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 25/1/2009, 23:02
eerste ronde tegen een botje hier...
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1)