Mits een hoger middenveld is in Hattrick alles mogelijk
Ik haalde goed (heel laag)
Neem aan zonder te PICCEN toch?
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Ik mag tegen een eigenaarloos team uit 6.Nadeel is dat die lul wel zijn team goed heeft staan, en de kans is zeer aanwezig dat ik er dus uit donder tegen iemand die niet eens speelt zuchttttt
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Ik mag tegen een eigenaarloos team uit 6.Nadeel is dat die lul wel zijn team goed heeft staan, en de kans is zeer aanwezig dat ik er dus uit donder tegen iemand die niet eens speelt zuchttttt
3
mhmh klinkt positief maar toch ook weer niet haha
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
3
mhmh klinkt positief maar toch ook weer niet haha
Ik kan alleen maar hopen dat 1 van zijn middenvelder kapot gaat aankomende zondag want dan heb ik een kansje aangezien mijn mid nog steeds geblesseerd is.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Ik heb een leuke opstelling gemaakt :P We zullen zien :P
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
mag normaal gesproken geen proleem zijn hier met een PIC......
_Rolex Buitenaards
Word een lastige maar ik heb er wel vertrouwen in.
_Rolex Buitenaards
Ik had zelf mijn team toegevoegd aan de oefenpot, kijk net tegen wie ik moet spelen, blijkt dat ik gisteren in Italië heb gespeeld... met mijn a-selectie...
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Ik had zelf mijn team toegevoegd aan de oefenpot, kijk net tegen wie ik moet spelen, blijkt dat ik gisteren in Italië heb gespeeld... met mijn a-selectie...
heb ik ook een keer gehad inderdaad. sindsdien speel ik echt alleen nog maar thuis, zodat ik weet hoe laat ik moet spelen en met de nederelandse tijd heb je eventueel de woensdag nog om een trainee uit te zoeken.
Verder iedereen succes!
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Ai, dat is lullig. Ik maak geen gebruik van de vijver. Levert alleen lullige wedstrijden op. Ik gebruik nog steeds de advertenties en probeer ook thuis te spelen (of uit in een land dat ten vroegste op woensdagavond speelt).
Misschien uitzonderlijk een weekje andere training nu spelen, kwestie van te redden wat te redden valt?
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08