2-4 gewonnen, een blessure van +1, dus dat is niet erg. Gelukkig nog even mijn opstelling veranderd, anders had ik het niet gered.
Team Spirit: walking on clouds (niet dat ik dat vast ga houden...)
hoe kom jij aan zo'n hoge TS?
De mijne is ook zo hoog. Ik heb zelfs al 2 TS-hits gehad. Dus zonder die hits zou hij misschien al op Paradijs op Aarde hebben gestaan...
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
FS STM schreef: PvD schreef: 2-4 gewonnen, een blessure van +1, dus dat is niet erg. Gelukkig nog even mijn opstelling veranderd, anders had ik het niet gered.
hoe kom jij aan zo'n hoge TS? De mijne is ook zo hoog. Ik heb zelfs al 2 TS-hits gehad. Dus zonder die hits zou hij misschien al op Paradijs op Aarde hebben gestaan...
Vaag hebt tot nu toe 2x gePICT en ik hebt slechts een tevreden TS, met een goed/goed trainer
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
2-2 gelijk gespeeld tegen een spanjaard maar helaas drie blessures. +5 en +6 voor twee trainees en +3 voor mijn B-keeper. Wat moet ik doen? Meteen 9 doktoren aannemen, trainees dumpen op de transfermarkt of zonder doktoren wachten tot ze hersteld zijn en het verlies doordat ze niet poppen voor lief nemen.
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
FS STM schreef: PvD schreef: 2-4 gewonnen, een blessure van +1, dus dat is niet erg. Gelukkig nog even mijn opstelling veranderd, anders had ik het niet gered.
hoe kom jij aan zo'n hoge TS? De mijne is ook zo hoog. Ik heb zelfs al 2 TS-hits gehad. Dus zonder die hits zou hij misschien al op Paradijs op Aarde hebben gestaan...
Vaag hebt tot nu toe 2x gePICT en ik hebt slechts een tevreden TS, met een goed/goed trainer
Ik heb reeds 3 keer gepict.
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
2-2 gelijk gespeeld tegen een spanjaard maar helaas drie blessures. +5 en +6 voor twee trainees en +3 voor mijn B-keeper. Wat moet ik doen? Meteen 9 doktoren aannemen, trainees dumpen op de transfermarkt of zonder doktoren wachten tot ze hersteld zijn en het verlies doordat ze niet poppen voor lief nemen.
ik weet niet of het dure trainees zijn ? zo ja; even uitrekenen hoeveel je er moet nemen om ze over 2 weken weer mee te laten doen. zo nee? meteen op de lijst zetten.2 weken doktoren kosten je ook aardig wat, ik vraag me af of dat rendabel is met goedkope trainees.
ohja, ik heb inderdaad 3x gepict.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
hier 0-8 gewonnen, met een triestige opkomst. Volgende week is de tegenstander al direct een stuk sterker..maar het voordeel is wel dat hij een 36k stadion heeft.. hopelijk kan ik wat cashen
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08