Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 28/1/2009, 21:25
2-3 gewonnen en hoppa me beste spits een rode kaart hahahaha minus 1 van mijn geblesseerde topmidjes en dus zondag grof op me bek
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 28/1/2009, 21:27
0-9 op pic gewonnen, geen blessures, 1 gele kaart (van mn nieuwe spitsje)
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 28/1/2009, 21:30
mzo schreef:
0-6 voor halvewege de wedstrijd ben al verder dan vorig jaar
Alleen mijn keeper godver er afgetrapt, pak het vorig seizoen qua blessures weer lekker op
0-10 gewonnen
Keeper 2 weken out godver de godver. 10 doktoren heb ik al weer aangenomen godver de godver
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 28/1/2009, 21:32
0-8, blessure keeper (+2).
Volgende ronde wordt ook een makkie.
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 28/1/2009, 21:34
mzo schreef:
mzo schreef:
0-6 voor halvewege de wedstrijd ben al verder dan vorig jaar
Alleen mijn keeper godver er afgetrapt, pak het vorig seizoen qua blessures weer lekker op
0-10 gewonnen
Keeper 2 weken out godver de godver. 10 doktoren heb ik al weer aangenomen godver de godver
Heb je de berekening gemaakt?
Want tegen volgende week zondag zal ie wel weer fit zijn (ook zonder dokters), maar ik betwijfel of hij fit zal geraken met 10 dokters tegen nu zondag. Anders is het weggesmeten geld hé.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 28/1/2009, 21:39
Hij is volgens mij al 26 of 27 Dus zondag haalt hij so wie so niet, hoop woensdag, volgende week zondag moet hij wel redden denk ik
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 28/1/2009, 22:41
0-7 verloren op PIC, iedereen heel gebleven voor de 1e competitiewedstrijd.
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 28/1/2009, 23:58
mzo schreef:
Hij is volgens mij al 26 of 27 Dus zondag haalt hij so wie so niet, hoop woensdag, volgende week zondag moet hij wel redden denk ik
Is het dan niet dom geweest om 10 dokters (=€18.000 aankoop, €18.000 ontslaan + €18.000 weekloon = €54.000) te betalen voor een keeper fit te krijgen voor een tweede ronde van de beker (een Ve klasser treft dan toch nog bijna steeds een zeer haalbare kaart, hé).
Dat zal het verschil tussen winst en verlies wel niet maken, denk ik dan.
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 29/1/2009, 00:42
0-7 winst, geen blessures, wel een rode kaart
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 29/1/2009, 00:48
Ik ben benieuwd....
Ah, mooi (normaal gespeelt tegen deze ex VI (waar hij al jaren zat) FCMF - F.C. Rupert 4 - 0
HatStats 200 Verdediging: 64 Middenveld: 75 Aanval: 61 Heel lekker, en dat met normaal spelen Speelde trouwens eens vleugelaanval, normaal geen tactiek
een goede spits +1 Speelde wel maar 26 minuten (wel al spelhervatter) Verwacht wel dat hij daar dan nog in gaat stijgen
Verder mijn vleugelspeler een pleister
Volgende week: Iemand uit V Haalde vandaag 239 hatstats lompe def en aanval :P
Middenvelder naar redelijk ervaring Verdediger naar slecht ervaring
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 29/1/2009, 18:02
1-0 gewonnen, geen blessures gelukkig.
Vraag: Hoe doet iedereen dat trouwens met de training? Als je op een gegeven moment verder komt in de beker dus verder dan de 1e ronde en je wilt graag zo ver mogelijk komen, dan gaat dit toch ten koste van de training? Je wilt namelijk dan wel je beste team neerzetten. Dit doe je dan ook op de zondag (competitie). Dit met als gevolg dat je de trainees in je B-team even een tijdje niet kunt trainen. Met andere woorden: als je voor de beker gaat, dan gaat dit tijdelijk (deels) ten koste van de training. Beker of training is dan de afweging.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 29/1/2009, 19:14
wollie schreef:
Vraag: Hoe doet iedereen dat trouwens met de training? Als je op een gegeven moment verder komt in de beker dus verder dan de 1e ronde en je wilt graag zo ver mogelijk komen, dan gaat dit toch ten koste van de training? Je wilt namelijk dan wel je beste team neerzetten. Dit doe je dan ook op de zondag (competitie). Dit met als gevolg dat je de trainees in je B-team even een tijdje niet kunt trainen. Met andere woorden: als je voor de beker gaat, dan gaat dit tijdelijk (deels) ten koste van de training. Beker of training is dan de afweging.
dat is de afweging inderdaad. Ik zet op niet-trainingsplekken gewoon mijn a-spelers. Op trainingsplekken probeer ik zoveel mogelijk b-trainees op te stellen, zodat ik toch nog kan piccen EN winnen. Maar vanaf ronde 3 kan dat vaak maar moeilijk, dan kom je op het punt; is training belangrijker dan piccen(plus het beetje extra geld en ervaring) op woensdag?
bezemstelen Matig
Aantal berichten : 51 Teamnaam : Real Heereveen Reeks : VIII.1648 Land : Nederland Trainingsvorm : positiespel Registration date : 03-11-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 30/1/2009, 01:11
2-0 gewonnen van een 5de divist volgende week tegen een 4de divist dat word me wat te moeilijk ben ik bang
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 30/1/2009, 01:26
bezemstelen schreef:
2-0 gewonnen van een 5de divist volgende week tegen een 4de divist dat word me wat te moeilijk ben ik bang
Als ik jou was zou ik Zondag met je B-team spelen en piccen Zodat je woensdag met je A-team kan motsen
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 30/1/2009, 18:06
PvD schreef:
wollie schreef:
dat is de afweging inderdaad. Ik zet op niet-trainingsplekken gewoon mijn a-spelers. Op trainingsplekken probeer ik zoveel mogelijk b-trainees op te stellen, zodat ik toch nog kan piccen EN winnen. Maar vanaf ronde 3 kan dat vaak maar moeilijk, dan kom je op het punt; is training belangrijker dan piccen(plus het beetje extra geld en ervaring) op woensdag?
heb nu de B-trainees opgesteld voor de beker en op niet trainingsplekken A-spelers neergezet. Met een beetje geluk kan ik nog winnen. We zullen zien. En zo niet, dan volgende week weer in de oefenpot
bezemstelen Matig
Aantal berichten : 51 Teamnaam : Real Heereveen Reeks : VIII.1648 Land : Nederland Trainingsvorm : positiespel Registration date : 03-11-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 1/2/2009, 16:05
ja ja en jou laten winnen he? ik vind mn competitie belangerijker om eerlijk te zijn
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 1/2/2009, 21:56
bezemstelen schreef:
ja ja en jou laten winnen he? ik vind mn competitie belangerijker om eerlijk te zijn
Dat was wel de bedoeling :P Maar dat gaat niet gebeuren met mijn nieuwe middenvelder :P
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1) 2/2/2009, 01:59
0-10 tegen een botje... :P
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (Week 1)