Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 15:26
kan iemand zien wanneer mijn match begint? en/of een verslagje posten?
thx !
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 15:32
Pettachi schreef:
thx !
Dit vraag je nu al 1,5 jaar hahahaha vraag is internet aan op je werk
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 15:33
G-groen-N - FC Holcim 0 - 1
De wedstrijd is bezig, er zijn 35 minuten van de eerste helft gespeeld.
Felle opklaringen verwelkomden de 35935 liefhebbers die zich in FC.Doof2004 Arena hadden verzameld. In Oost-Vlaanderen keken de fans van beide teams reikhalzend uit naar deze derby en in het stadion klonk een oorverdovend kabaal. G-N stelde zich op in een 3-5-2-formatie. Alle spelers probeerden zich tijdens de training in de basis te spelen, maar dit elftal kreeg van de trainer de voorkeur: Caragiale - Palk, Bartocci, Posyniak - Jansson, Anslo, Niedźwiedź, Darawshe, Teglborg - Vessmann, Peltmanis.
De 3-5-2-opstelling van Holcim zag er boeiend uit. De volgende spelers kwamen het veld op: Vergote - Třnnesen, Jauslin, Svevo - Sircana, Vranken, Bojňanský, Santini, Pelitli - Catteeuw, Teerlinck.
G-N had er duidelijk voor gekozen om te counteren. Holcim scoorde in de 21e minuut van de wedstrijd bijna uit een counter, maar het schot van Marek Bojňanský vanaf de linkerkant kwam niet verder dan het zijnet. Holcim-speler Marek Bojňanský kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 30e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Ian Fjelbrant moest laten vervangen.Na 35 minuten vond Holcim-speler Benjamin Svevo een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten.
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 15:39
Ja, 'k kan moeilijk aan m'n chef vragen of hij de site hattrick.org wil toelaten
mmm, 0-1 is nog maar krap.. al is mijn tegenstander al redelijk stevig vandaag. Wel een leuke opkomst voor bekerronde 3 !
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 15:39
Hier 4 minuten later lol
G-groen-N - FC Holcim 1 - 2
De wedstrijd is bezig, er zijn 39 minuten van de eerste helft gespeeld.
Felle opklaringen verwelkomden de 35935 liefhebbers die zich in FC.Doof2004 Arena hadden verzameld. In Oost-Vlaanderen keken de fans van beide teams reikhalzend uit naar deze derby en in het stadion klonk een oorverdovend kabaal. G-N stelde zich op in een 3-5-2-formatie. Alle spelers probeerden zich tijdens de training in de basis te spelen, maar dit elftal kreeg van de trainer de voorkeur: Caragiale - Palk, Bartocci, Posyniak - Jansson, Anslo, Niedźwiedź, Darawshe, Teglborg - Vessmann, Peltmanis.
De 3-5-2-opstelling van Holcim zag er boeiend uit. De volgende spelers kwamen het veld op: Vergote - Třnnesen, Jauslin, Svevo - Sircana, Vranken, Bojňanský, Santini, Pelitli - Catteeuw, Teerlinck.
G-N had er duidelijk voor gekozen om te counteren. Holcim scoorde in de 21e minuut van de wedstrijd bijna uit een counter, maar het schot van Marek Bojňanský vanaf de linkerkant kwam niet verder dan het zijnet. Holcim-speler Marek Bojňanský kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 30e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Ian Fjelbrant moest laten vervangen. Na 35 minuten vond Holcim-speler Benjamin Svevo een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten. Na een oogstrelende aanval van G-N over rechts kon Priit Vessmann in de 37e minuut de gelijkmaker laten aantekenen: 1-1. De getructe bewegingen van Holcim-speler Yente Catteeuw vielen niet in goede aarde bij het thuispubliek. Zeker niet toen hij in de 39e minuut een pass van links knap meenam en doeltreffend uithaalde: 1-2.
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 15:42
Pff, het gaat hard, alweer belachelijk toch hoe hij kan scoren tegen mijn toch wel sterke defensie (lees zwak(laag) aanval tegen formidabel verdediging)
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 15:49
Middenveld is al wat telt. :-)
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 15:52
Pettachi schreef:
Pff, het gaat hard, alweer belachelijk toch hoe hij kan scoren tegen mijn toch wel sterke defensie (lees zwak(laag) aanval tegen formidabel verdediging)
Bij rust stond er 1-2 op het scorebord. De twee teams hielden elkaar qua balbezit in evenwicht.
Iets zegt mij dat hij motst
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 15:52
1 - 2 is de score na de eerste vijfenveertig minuten. Deze helft was voor Ulysses, dat de bal 65 procent van de tijd in bezit had.
Nog 45 minuten volhouden en ronde 4 is binnen
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 16:01
_Rolex schreef:
Pettachi schreef:
Bij rust stond er 1-2 op het scorebord. De twee teams hielden elkaar qua balbezit in evenwicht.
yup, idd.. gelukkig heb ik toch een A-midje laten opdraven zodat ik toch nog wat mid overhield met mijn skill trades. Bij een normal van hem had ik 1 volle level mid meer..dus nu met die 50% is het dus wel degelijk een mots
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 16:21
Pettachi schreef:
_Rolex schreef:
Pettachi schreef:
yup, idd.. gelukkig heb ik toch een A-midje laten opdraven zodat ik toch nog wat mid overhield met mijn skill trades. Bij een normal van hem had ik 1 volle level mid meer..dus nu met die 50% is het dus wel degelijk een mots
mots en counter
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 16:26
PvD schreef:
Pettachi schreef:
_Rolex schreef:
Pettachi schreef:
mots en counter
nog niets veranderd btw?
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 16:28
Pettachi schreef:
nog niets veranderd btw?
Many in the crowd felt the referee was being too lenient when he only showed Holcim's Tommy Třnnesen a yellow card after a mistimed challenge from behind 54 minutes into the game. In a fantastic display of determination, G-N's Roar Teglborg forced himself to his feet, after an opponent viciously knocked him down. The away team's Kenzo Teerlinck took advantage of a mistake on the home side's right after 72 minutes which increased Holcim's lead to 1 - 3. After this, Holcim lowered the tempo in order to concentrate on their defensive efforts.
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 16:33
alé, dat is toch al iets meer marge..
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 16:39
Pettachi schreef:
zeg dat nou niet...
After 75 minutes, Stefan Jansson sent the corner kick right to Mikołaj Niedźwiedź who headed it sharply past the keeper. 2-3! Intentions were certainly good, but the Holcim indirect free kick combination after 81 minutes was easily anticipated by the defenders. That was a textbook example of how to defend a free kick - the attackers were left with few viable options.
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 16:47
PvD schreef:
Pettachi schreef:
zeg dat nou niet...
After 75 minutes, Stefan Jansson sent the corner kick right to Mikołaj Niedźwiedź who headed it sharply past the keeper. 2-3! Intentions were certainly good, but the Holcim indirect free kick combination after 81 minutes was easily anticipated by the defenders. That was a textbook example of how to defend a free kick - the attackers were left with few viable options.
heeft maar 1 kopper en krijgt dan nog het kop-event
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 16:55
en is mijn match al gedaan?
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 17:01
That was a textbook example of how to defend a free kick - the attackers were left with few viable options. Content with how the game was proceeding, the Holcim coach let Erwan Vannier replace Melchior Jauslin after 85 minutes. The Holcim players could smell victory in the air. Benjamin Svevo wasn't in a hurry to leave the field as he was substituted for Ryszard Jędrzejczyk after 85 minutes. The game was a stalemate so far, with possession split evenly between the teams.
Bojňanský - 2 weken
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 17:04
PvD schreef:
That was a textbook example of how to defend a free kick - the attackers were left with few viable options. Content with how the game was proceeding, the Holcim coach let Erwan Vannier replace Melchior Jauslin after 85 minutes. The Holcim players could smell victory in the air. Benjamin Svevo wasn't in a hurry to leave the field as he was substituted for Ryszard Jędrzejczyk after 85 minutes. The game was a stalemate so far, with possession split evenly between the teams.
Bojňanský - 2 weken
k, bedankt !
met die blessure kan ik leven, 't is toch een trade en ik heb nog dokters in dienst..
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 17:14
G-N 2 – 3 Holcim (218659674) 11-02-2009 13:00 Felle opklaringen verwelkomden de 35935 liefhebbers die zich in FC.Doof2004 Arena hadden verzameld. In Oost-Vlaanderen keken de fans van beide teams reikhalzend uit naar deze derby en in het stadion klonk een oorverdovend kabaal. G-N stelde zich op in een 3-5-2-formatie. Alle spelers probeerden zich tijdens de training in de basis te spelen, maar dit elftal kreeg van de trainer de voorkeur: Caragiale - Palk, Bartocci, Posyniak - Jansson, Anslo, Niedźwiedź, Darawshe, Teglborg - Vessmann, Peltmanis.
G-N had er duidelijk voor gekozen om te counteren. Holcim scoorde in de 21e minuut van de wedstrijd bijna uit een counter, maar het schot van Marek Bojňanský vanaf de linkerkant kwam niet verder dan het zijnet. Holcim-speler Marek Bojňanský kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 30e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Ian Fjelbrant moest laten vervangen. Na 35 minuten vond Holcim-speler Benjamin Svevo een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten. Na een oogstrelende aanval van G-N over rechts kon Priit Vessmann in de 37e minuut de gelijkmaker laten aantekenen: 1-1. De getructe bewegingen van Holcim-speler Yente Catteeuw vielen niet in goede aarde bij het thuispubliek. Zeker niet toen hij in de 39e minuut een pass van links knap meenam en doeltreffend uithaalde: 1-2. Bij rust stond er 1-2 op het scorebord. De twee teams hielden elkaar qua balbezit in evenwicht.
Veel toeschouwers vonden dat de scheidsrechter in de 54e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Holcim-speler Tommy Třnnesen slechts met geel bestrafte. In een schitterend vertoon van wilskracht kwam G-N-speler Roar Teglborg weer gewoon overeind na door een tegenstander kwaadaardig te zijn gevloerd. Kenzo Teerlinck van Holcim strafte een fout aan de rechterkant van de thuisspelende ploeg af, zodat hij in de 72e minuut de voorsprong kon uitbreiden naar 1-3. Hierna verlaagde Holcim het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken. De indraaiende corner van Stefan Jansson kwam terecht bij de tweede paal, waar Mikołaj Niedźwiedź volledig vrij was gelaten. Hij kon eenvoudig inkoppen: 2-3. De bedoeling was vast goed, maar op de indirecte vrije trap van Holcim na 81 minuten werd door de verdedigers vrij eenvoudig geanticipeerd. Dat was nou een schoolvoorbeeld van het verdedigen tegen een vrije trap - de aanvallers kregen nauwelijks een fatsoenlijke scoringskans. Tevreden met het spelverloop tot dusver gaf de coach Erwan Vannier een kans zich te bewijzen. De Holcim-speler kwam er na 85 minuten in voor Melchior Jauslin. De spelers van Holcim konden de overwinning bijna proeven. Benjamin Svevo had dan ook niet veel haast om het veld te verlaten toen hij in de 85e minuut werd gewisseld voor Ryszard Jędrzejczyk. Al met al ontliepen de teams elkaar bijster weinig, want het balbezit was precies gelijk verdeeld.
De champagne en het bosje bloemen gingen naar Răzvan Caragiale. Hij was deze wedstrijd de uitblinker bij G-N. Daarentegen speelde Stefan Jansson enigszins teleurstellend. De champagne en het bosje bloemen gingen naar Elmo Vergote. Hij was deze wedstrijd de uitblinker bij Holcim. Cenk Pelitli had vandaag simpelweg niet z'n dag. De wedstrijd eindigde in 2-3.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 18:06
Ik heb het wel gehad, nu.
Een trade die ik moest opstellen omdat ik hem anders niet kon verkopen (wat een maatregel :zwaai: ) de volle 7 weken geblesseerd. Dan maar voor een lagere prijs eropzetten op een zondagmatch.
Verder nog een geblesseerde, +1. Hopelijk was het dit voor dit seizoen wat de geblesseerden betreft.
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 18:33
Pettachi schreef:
thx !
˛
met het resultaat alleen ben ik al tevreden
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 18:48
FS STM schreef:
Pettachi schreef:
thx !
˛
Jammer
Er is geen regen voorspeld vandaag. Officiel Bierton Stadia is dan ook goed gevuld met 31444 supporters. Bierton speelt in een 4-4-2-opstelling. Aan de aftrap: Smith - Ravaux, Lohela, Lyaporob, Montaudo - Goncerz, Jalkanen, Gardel, Mikos - Huiberts, Sonnemans.
STM speelt in een 3-5-2-opstelling. De coach selecteert voor vandaag: Torbjärnsson - Leyendeker, Abdelnour, Pucheta - O'Donovan, Krabbe, Charpy, van Olmen, Ruschmeyer - 勇富 (Yongfu), Mutum.
STM negeert de flanken en probeert vooral door het centrum aan te vallen. Bierton pakt uit op de linkerflank in de 6e minuut met Co Sonnemans, die doelman Henrik Torbjärnsson aan het werk zet. De stand blijft voorlopig echter gelijk. In de 12e minuut komt de thuisploeg 1 - 0 voor na een fout rechts in de verdediging van de bezoekers. De man die scoorde voor Bierton is Patryk Goncerz. Het publiek op de tribunes laat het stadion daveren op zijn grondvesten. Bierton vergroot de voorsprong in de 20e minuut. Pirkka Lohela dribbelt door het midden van de verdediging en scoort de 2 - 0. Bierton gaat een wissel moeten doorvoeren in de 21e minuut. Elias Huiberts gaat mankend en aangeslagen van het veld en wordt vervangen door Pieter Van Puyvelde. STM-speler Craig O'Donovan kan gemakkelijk de achterstand verkleinen tot 2 - 1 doordat de verdediging van de tegenstanders wat ingedommeld was. "You'll never walk alone" weerklinkt in het stadion, de supporters zien het terug zitten. Het kan een tijdje duren voor de supporters STM-speler Hakem Abdelnour terugzien tussen de lijnen. Na 30 minuten moet hij het veld verlaten met een ernstige blessure. Hij wordt vervangen door Dragomir Narandžić. De scheidsrechter kijkt nog een laatste keer op z'n horloge en besluit dan om de eerste helft af te fluiten. De tussenstand is 2 - 1. STM, dat een balbezit had van 54 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
Na 72 minuten bewijst Fernand Charpy opnieuw zijn waarde voor de ploeg. De STM-speler vindt het gaatje in de centrale verdediging van de tegenstander en brengt de stand met een harde uithaal op 2 - 2. STM-speler Craig O'Donovan krijgt een gele kaart na 74 minuten voor het onderuit halen van zijn tegenstander. Bierton-speler Janne Jalkanen raakt geblesseerd door deze potige actie. Hij moet het veld verlaten en wordt vervangen door Jean-David De Puydt. De thuisploeg zorgt voor opwinding in de 77e minuut! Een doorbraak op rechts wordt netjes afgerond door Juan Gardel. De doelman staat aan de grond genageld en de supporters zijn door het dolle heen. 3 - 2! Na hard werk op het middenveld kan Pirkka Lohela de wedstrijd beslissen in de 84e minuut, maar zijn schot raakt de paal en kaatst het veld weer in. Aurélien Ravaux wint een duel op het middenveld en kan zijn ploeg op rozen zetten in de 87e minuut. Zijn schot wordt echter weggekopt door een verdediger van de bezoekers. STM had het meeste balbezit, namelijk 54 procent.
Juan Gardel speelde de pannen van het dak voor Bierton. Jean-David De Puydt speelde daarentegen als een pannenkoek. Bij STM maakte Addy van Olmen vandaag het mooie weer. Dragomir Narandžić speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt op 3 - 2.
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 18:49
FS STM schreef:
Pettachi schreef:
thx !
˛
Blessure is trouwens +3
Onderwerp: Re: Oefen - en Bekerwedstrijden Week 3 11/2/2009, 18:51
Tokiodixx schreef:
1 - 2 is de score na de eerste vijfenveertig minuten. Deze helft was voor Ulysses, dat de bal 65 procent van de tijd in bezit had.
Nog 45 minuten volhouden en ronde 4 is binnen
Uiteindelijk 1-4 winst en vlot naar ronde 4. Daar wacht wel een ferme klepper
Verder geen blessures of kaarten en een eerste tactische wissel. Na 70 min en bij een veilige voorsprong een van mijn oude midds naar de kant gehaald.