Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 19/1/2010, 00:34
En weer een bekerronde voorbij, de belgen gaan nog goed, 5 van de 6 teams zijn door naar ronde 4. Bij de nederlanders zijn er wat meer afvallers, 6 van de 9 zullen hier aan de start verschijnen voor beker nummer 4 De volgende wedstrijden staan dan op het programma:
Bekerwedstrijden België: Club Edegem (VI) - U-Mama (V) de_krieken (VI) - FS STM (V) leve cercle! (VI)- Nation of Ulysses (IV) de tijgertjes (VI) - Lochristi SDS (IV) Team Cenzo (VIII) - FC Holcim (I)
Bekerwedstrijden Nederland: FCMF (VI) - juve81 (V) Awesome Kickers (VI) - FC Wollies (V) Nova-s (VI) - Bokkerijders (V) FC WIPMOLENBOYS (VI) - Senna United 08 (IV) AKA The D (VI) - Curly Kickers (IV) I'amsterdam (VII) - Forza Kev (IV)
De wedstrijden voor de lagere team worden steeds moeilijker, al kunnen de teams uit de hogere divisies het allemaal nog eenvoudig aan. Toch erg frapant dat er maar twee teams thuis mogen spelen, niet veel inkomen dus bij de rest Het zal weer een spannende bekerronde worden, succes aan iedereen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 19/1/2010, 01:49
thomaapje schreef:
FCMF (VI) - juve81 (V)
Citaat :
De 2002 fans in de fanclub claimen: “zij zijn licht in het voordeel“.
Geen makkelijke tegenstander Dat ben ik ook niet, dus verwacht ik niet dat hij pict zoals de vorige bekerwedstrijden Wel speelt hij met de defjes van de beker (zijn beter dan zondags) dus hiermee zal hij deze uitwedstrijd waarschijnlijk aankomen (sterker iig niet):
Een lekkere tegenstander dus
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 19/1/2010, 01:54
Ik weet echt niet wat ik van mijn tegenstander moet denken..
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 19/1/2010, 01:56
Kevm81 schreef:
Ik weet echt niet wat ik van mijn tegenstander moet denken..
Vast een Amsterdammer
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 19/1/2010, 11:02
thomaapje schreef:
De wedstrijden voor de lagere team worden steeds moeilijker, al kunnen de teams uit de hogere divisies het allemaal nog eenvoudig aan. Toch erg frapant dat er maar twee teams thuis mogen spelen, niet veel inkomen dus bij de rest Het zal weer een spannende bekerronde worden, succes aan iedereen.
Mhh qua inkomsten ben ik blij met een tonnetje, de volgende ronde moet te doen zijn Zelfs met Piccen en mijn B-middenvelders
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 19/1/2010, 12:15
mijn tegenstander haalt een formidabel middenveld :/ Lekker is dat, ik wil piccen!
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 19/1/2010, 12:33
pvd schreef:
mijn tegenstander haalt een formidabel middenveld :/ Lekker is dat, ik wil piccen!
Beter de mijne komt niet hoger dan redelijk
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 20/1/2010, 17:36
Door na verlengingen ....
En uiteraard een blessure
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 20/1/2010, 18:38
Tokiodixx schreef:
Blessure: 34j def met 1300 TSI er uit 30j def met 65000 TSI er voor in, zo erg is die blessure dan toch niet :P
Je komt trouwens nog goed weg deze wedstrijd :P
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 20/1/2010, 19:04
thomaapje schreef:
Tokiodixx schreef:
Blessure: 34j def met 1300 TSI er uit 30j def met 65000 TSI er voor in, zo erg is die blessure dan toch niet :P
Je komt trouwens nog goed weg deze wedstrijd :P
Bwa dat is een wonderbaarlijke verdediger met veel ervaring. Die was ideaal in de beker hoor.
Puur voor deze wedstrijd was de blessure idd geen probleem. Maar vermits ik de blessures lijkt op te stapelen dit seizoen ...
Op deze manier heb ik weer 0,0 verdedigers op de bank, dat oudje verkopen met een blessure zal ook niet makkelijker worden, ... Dus echt blij ben ik er toch niet mee.
De wedstrijd kon idd beide kanten uit, maar ik ben toch de verdiende winnaar lijkt me.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 20/1/2010, 19:22
Verdiende winnaar? dat bedoel ik dus, heel verdiend is hij niet ook niet onverdiend Een beetje een coinflip zeg maar
Hier dan: De wedstrijd is bezig, er zijn 21 minuten van de eerste helft gespeeld.
Nog steeds geen verslagen van de bekerwedstrijden, ik wil info jongens :P
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 20/1/2010, 19:34
OMG 33:50 Met dit derde doelpunt kreeg Dmytro Nikitenko een hattrick op zijn naam. het staat al 3-0
En zoals verwacht een vol huis in het lekkere zonnetje Het weer mocht er zijn. Geen wonder dat er in FCMF Colosseum een 40000-koppig publiek was samengestroomd voor deze wedstrijd.
Edit: Wat balbezit betreft waren beide teams deze helft volledig tegen elkaar opgewassen. Rust: met een stand van 3-0 gingen de spelers naar de kleedkamer.
Hij pict dus niet, goed ingeschat dus
Laatst aangepast door thomaapje op 20/1/2010, 19:46; in totaal 1 keer bewerkt
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 20/1/2010, 19:45
Lekkere wedstrijd bij mijn klasgenoot ook Hij was al de underdog, staat nog 0-0
Gerrit Luttikhuis 24' Luis Sieber 30' Michel van Ardenne 41'
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 20/1/2010, 20:37
mzo schreef:
thomaapje schreef:
Mhh qua inkomsten ben ik blij met een tonnetje, de volgende ronde moet te doen zijn Zelfs met Piccen en mijn B-middenvelders
Zoals verwacht 1-5 voor met een HT live die niet te volgen is althans bij mij dan
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 20/1/2010, 20:37
thomaapje schreef:
OMG 33:50 Met dit derde doelpunt kreeg Dmytro Nikitenko een hattrick op zijn naam. het staat al 3-0
En zoals verwacht een vol huis in het lekkere zonnetje Het weer mocht er zijn. Geen wonder dat er in FCMF Colosseum een 40000-koppig publiek was samengestroomd voor deze wedstrijd.
Edit: Wat balbezit betreft waren beide teams deze helft volledig tegen elkaar opgewassen. Rust: met een stand van 3-0 gingen de spelers naar de kleedkamer.
Netjes hoor, lekker hoor mede door het thuis voordeel
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 20/1/2010, 20:39
mzo schreef:
thomaapje schreef:
Netjes hoor, lekker hoor mede door het thuis voordeel
Door thuis voordeel kon ik met mijn nieuwe vleugelspeler hetzelfde middenveld als hem halen, anders zou ik daar wel achter lopen En het staat al 6-0
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 20/1/2010, 20:46
OMG hoe krijg ik het voor elkaar 6-0 gewonnen in een vooraf spannende wedstrijd
Blessure van +4 voor mijn vleugelspeler die ik had gekocht voor deze wedstrijd omdat mijn andere vleugelspeler was geblesseerd en de enige vervanger matig vleugel had en ik daarmee te veel zou verliezen op het middenveld. Volg je het nog? :p Die moest er na de 3-0 af, maar minder scoren werd het niet Heb nu alweer een vleugelspeler minder, en nu geen geld meer
Kreeg zelfts nog een pull-back event na de 5-0 al
Ratings waren zelfts beter dan de competitie dit seizoen :p Beiden een uitstekend (laag middenveld) dat valt dan weer heel erg tegen
FCMF cupfighter van het seizoen
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 20/1/2010, 21:15
mzo schreef:
mzo schreef:
thomaapje schreef:
Zoals verwacht 1-5 voor met een HT live die niet te volgen is althans bij mij dan
Eindstand 2-6 Entreegeld 110.000 Geen kaarten Geen blessures Ronde 5 een feit
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 20/1/2010, 21:56
Ronde 5: FCMF - topaanbieding.com
tegen een 3de klasser De 2002 fans in de fanclub claimen: “zij zijn favoriet“.
Als hij zo speelt als elke bekerwedstrijd heb ik een kans Als hij zo speelt als in de competitie wordt ik afgeslacht
Wat denken jullie?
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 20/1/2010, 22:17
thomaapje schreef:
Wat denken jullie?
Tja normaal gesproken ben je klaar denk ik toch maar wie weet
Ik moet natuurlijk weer uit tegen een koploper uit de VI klasse. Had vandaag een uitmuntend middenveld de rest drama Zondag had hij een uitstekend middenveld thuis, de rest drama
Aangezien ik zondag met mijn b-team ga piccen en woensdag met mijn a-team normaal ga spelen moet het misschien wel haalbaar zijn.
Stadion van hem slechts 35.000 plekken grrrrr
Ervaring van zijn trainer is waardeloos en dan toch nog zo een hoog middenveld hebben terwijl zijn CM middenvelders een TSI hebben van 15.000 Maar zal wel door de giga ervaring komen van hun
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 21/1/2010, 00:22
makkelijke 1-5 overwinning, geen bijzonderheden
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 21/1/2010, 02:39
Zucht, verloren met 2-0, en vergeten mijn A-spitsen te laten spelen, nu stonden er per ongeluk hele slechte spitsen in.. Anders had ik volgende week tegen een 2de klasser gemogen, nog een oude bekende ook..
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 21/1/2010, 02:46
thomaapje schreef:
Ik kreeg zelfs nog een pull-back event na de 5-0 al
Al? Het is vrij normaal hoor met 5-0, als je pict heb je vaak al met 2-0 een pullback event.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 21/1/2010, 09:11
thedarkgift schreef:
thomaapje schreef:
Ik kreeg zelfs nog een pull-back event na de 5-0 al
Al? Het is vrij normaal hoor met 5-0, als je pict heb je vaak al met 2-0 een pullback event.
De rest had het bij 2-0, vandaar
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 21/1/2010, 13:24
Kevm81 schreef:
Zucht, verloren met 2-0, en vergeten mijn A-spitsen te laten spelen, nu stonden er per ongeluk hele slechte spitsen in.. Anders had ik volgende week tegen een 2de klasser gemogen, nog een oude bekende ook..
Hier klopt iets niet. Als IV klasser zou je toch nooit tegen een IIklasser komen in ronde V
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4)