Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 21/1/2010, 13:28
Tokiodixx schreef:
Kevm81 schreef:
Zucht, verloren met 2-0, en vergeten mijn A-spitsen te laten spelen, nu stonden er per ongeluk hele slechte spitsen in.. Anders had ik volgende week tegen een 2de klasser gemogen, nog een oude bekende ook..
Hier klopt iets niet. Als IV klasser zou je toch nooit tegen een IIklasser komen in ronde V
Kijk maar na
Iamsterdam 2 - 0 Forza Iamsterdam - Suppersoccer
Suppersoccer Utd Nederland (505982) Competitie 3e in II.1
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 21/1/2010, 13:31
Kevm81 schreef:
Tokiodixx schreef:
Kevm81 schreef:
Zucht, verloren met 2-0, en vergeten mijn A-spitsen te laten spelen, nu stonden er per ongeluk hele slechte spitsen in.. Anders had ik volgende week tegen een 2de klasser gemogen, nog een oude bekende ook..
Hier klopt iets niet. Als IV klasser zou je toch nooit tegen een IIklasser komen in ronde V
Kijk maar na
Zal je dan dezelfde tegenstander krijgen vraag ik mij wel eens af Het lijkt mij namelijk sterk dat een IV klasser in de 5de ronde al een thuis wedstrijd kan en moet spelen
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 21/1/2010, 13:52
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
Tokiodixx schreef:
Kevm81 schreef:
Kijk maar na
Zal je dan dezelfde tegenstander krijgen vraag ik mij wel eens af Het lijkt mij namelijk sterk dat een IV klasser in de 5de ronde al een thuis wedstrijd kan en moet spelen
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 21/1/2010, 14:24
Tokiodixx schreef:
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
Tokiodixx schreef:
Kevm81 schreef:
Kijk maar na
Had ik dan een andere tegenstander gekregen als ik door was gegaan?
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 21/1/2010, 14:39
Kevm81 schreef:
Tokiodixx schreef:
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
Tokiodixx schreef:
Kevm81 schreef:
Kijk maar na
Had ik dan een andere tegenstander gekregen als ik door was gegaan?
Denk het wel hoor, weet het bijna wel zeker Je bekerrang heeft die daar geen invloed op of is dat alleen bij ronde 1 van toepassing?
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 21/1/2010, 19:12
denk het ook
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 21/1/2010, 19:53
pvd schreef:
denk het ook
Weet het wel zeker, maar dat weet Kev ook
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4) 22/1/2010, 18:39
4-0 verloren door die klote ME
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 4)