Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Speeldag 2 (22/08) 21/8/2010, 13:23
Grote plannen nog voor morgen? Ik moet uit tegen een net gepromoveerde Hij heeft een middelmatig middenveld, kansloze aanval en sterke verdediging
Zal het piccent moeten gaan doen denk ik :P Dan haal ik net zo'n middenveld, mijn verdediging is beter dan zijn aanval (is niet zo moeilijk) en mijn aanvallers zouden er wat makkelijker langs moeten komen De vraag is.... gaat dit ook zo werken haha
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Ik heb 2 concurrenten voor de titel dit seizoen... Vorige week tegen één ervan gewonnen (2-3), deze week thuis tegen de ander. Als ik win zet ik dus een mooie stap richting het kampioenschap (ook al is het pas week 2 )
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
ik moet tegen een geduchte tegenstander. Op zich moet ik dit kunnen winnen. Zal in ieder geval meer bbz hebben en mijn verdediging en aanval zijn gelijkwaardig aan die van hem.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Kutblessure, haal nu een vol middenveld minder (en dus minder bbz) Verder wel een goede techniek en de beste, maar dat betaald zich weer niet uit (3-1 nederlaag)
Teamgeest naar tevreden (schiet ook voor geen meter op
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Ik heb 2 concurrenten voor de titel dit seizoen... Vorige week tegen één ervan gewonnen (2-3), deze week thuis tegen de ander. Als ik win zet ik dus een mooie stap richting het kampioenschap (ook al is het pas week 2 )
3-0 gewonnen, concurrenten laten allemaal punten liggen... Ik ga voor de titel
thomaapje Goddelijk
Uit tegen een lastige tegenstander ga piccen en hoop dat hij 5-3-2 speelt dan maak ik misschien een kansje
5-3-2 speelt hij met centrumaanval, waar ik mijn tactiek totaal op aangepast hebt. Misschien daardoor 0-1 voor mij 43%bb voor mij
2 mogelijkheden voor mij, nog geen voor hem
Zegt genoeg IK WISSEL NOOIT MEER
0 - 1 Jozias Konijn 42' 0 - 2 Hakan Oser 74' 0 - 3 Ben de Bie 80' 1 - 3 Bruno Leeman 84' 2 - 3 Bruno Leeman 86' 3 - 3 Frederik Treur 87' 4 - 3 Bruno Scheuneman 89'
Zoiets had ik vorig seizoen ook ja, die wissels werken voor geen meter idd
Sick... komt dat door wisselen?
Het lijkt er op Een kleine aanpassing heeft toch nooit zulke grote gevolgen? Lijkt wel of ze niet snappen hoe ze moeten gaan spelen :S
Komt mede door de wissels denk ik 1 keeper met redelijk kom er in, niet echt top te noemen 1 verdediger wat totaal echt geen verdediger is, maar dan nog staat er 2 reusachtige verdedigers achterin 1 midje, wat geen topper is (goed PM)