Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Speeldag 1 (25-04-10) 22/4/2010, 22:01
De tegenstander (ongeslagen kampioen VI):
Citaat :
De Heros beginnen de competitie met een zware thuiswedstrijd, overigens een wedstrijd die geen uitzondering zal zijn op het gehele seizoen. Schram: "We willen graag meedoen met de bovenste plaatsen, maar met wat pech vecht je zo tegen degradatie. Ik ben benieuwd hoe onze eerste wedstrijd zal verlopen."
De verwachtingen zijn hoog daar in Rotterdam (6de kwa max ratings en 8ste kwa gemiddelde ratings)
De 2242 fans in de fanclub claimen: “zij zijn licht in het voordeel“.
Mooi een derby van gemaakt dus, hoop 3 punten te pakken
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Kutzooi Kom 0-2 voor, ga na de rust wisselen naar 4-4-2 (extra verdediger) Die raakt in de 77ste minuut geblesseerd en wordt gewisselt door iemand met RAMPZALIG verdedigen
2 - 2 Bert Jan Immerman 84' 3 - 2 Bruce Westzaam 89' 4 - 2 Bruce Westzaam 89' 5 - 2 Gerald Huber 89'
Hoezo wat een suck-out zeg
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Kutzooi Kom 0-2 voor, ga na de rust wisselen naar 4-4-2 (extra verdediger) Die raakt in de 77ste minuut geblesseerd en wordt gewisselt door iemand met RAMPZALIG verdedigen
2 - 2 Bert Jan Immerman 84' 3 - 2 Bruce Westzaam 89' 4 - 2 Bruce Westzaam 89' 5 - 2 Gerald Huber 89'
Hoezo wat een suck-out zeg
Gevalletje zuur denk ik zo
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
0-4 verloren en nog 2 blessures erbovenop. dit seizoen is nu al een beetje verloren.
en dan ook nog dit; Kostas Dintsikos After struggling to keep up in practice, his scoring abilities deteriorated from supernatural to world class. hij is net 30!!! pfff. erg veel geluk heb ik de laatste tijd niet.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
0-4 verloren en nog 2 blessures erbovenop. dit seizoen is nu al een beetje verloren.
en dan ook nog dit; Kostas Dintsikos After struggling to keep up in practice, his scoring abilities deteriorated from supernatural to world class. hij is net 30!!! pfff. erg veel geluk heb ik de laatste tijd niet.
Je gooit nu toch al niet de handdoek?
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08