Vandaag thuis tegen de onbetwiste nummer één. Inherent hieraan gaan we dus verliezen, maar wel wordt er een record aan hatstats verwacht, desondanks we onze beste spits moeten missen. Ben benieuwd.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Geen record aan hatstats, door een rode kaart (twee gele) van mijn beste verdediger. Beste middenvelder eruitgeschopt in de 83ste minuut, ook nog een pleister en een andere gele kaart.
1-3 verdiend verlies.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
4-0 verloren. weer een mots om mijn oren gekregen, waarom is me niet helemaal duidelijk :/ Waarschijnlijk omdat ik ajax supporter ben en tegen Feynoord moest spelen. redelijk onterecht, maar had niet moeten piccen waarschijnlijk.
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
4-0 verloren. weer een mots om mijn oren gekregen, waarom is me niet helemaal duidelijk :/ Waarschijnlijk omdat ik ajax supporter ben en tegen Feynoord moest spelen. redelijk onterecht, maar had niet moeten piccen waarschijnlijk.
Ik zou het niet piccen
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08