Nog 3 wedstrijden te gaan, maar ik denk dat het missen van de bekerwedstrijden me nu gaat nekken Vorige week pakte ik niet mijn slag op een voorsprong en mag niks meer verspelen
De nummer 2 heeft de moeilijkere wedstrijden uit en de makkelijkere wedstrijd nog thuis
Ik begin tegen ooievaar die de eerste weken aan kop stond met een uitwedstrijd Spelen met dezelfde stats, maar ik verlies zooooooooo op het middenveld Daarna thuis tegen godenzonen thuis, de fans denken "we gaan winnen (" zo makkelijk zal dat ook echt niet aan Dan de laatste wedstrijd weer uit tegen kerstens, ik vind hem een prutser, maar makkelijk is hij ook zeker niet
Voor mij gevoel best kansloos :p
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Ik promoveer wel als tweede, fuck die beker, ik heb geen zin in nog een zaadseizoen.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
1-1 geworden, aanvallender spelen kwam ik 1-0 voor 84ste minuut helaas de 1-1, en nog aanvallender spelen zonder resultaat
Dit is wel een beetje wat ik verwachte, maar dit niet: De nummer 2 verliest thuis met 2-3
3 punten voor en beter doelsaldo, volgende week thuis winnen........... Spannend hahahaha
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
0-1 gewonnen met wat geluk, maar niet in mijn sterkste opstelling ook, vanwege training. Nummer 1 was wss. net te laat met genoeg spelers te kopen en zijn opstelling te kunnen maken en had dus een walkover.
Hij heeft nog 25M zegt die en dat zal hij wel gaan besteden om zijn 2 punten voorsprong op mij te kunnen gaan behouden.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Ik moet mijn verhaal gewoon kwijt, boeit mij wat of iemand het leest hahaha
_Rolex Buitenaards
0-1 gewonnen met wat geluk, maar niet in mijn sterkste opstelling ook, vanwege training. Nummer 1 was wss. net te laat met genoeg spelers te kopen en zijn opstelling te kunnen maken en had dus een walkover.
Hij heeft nog 25M zegt die en dat zal hij wel gaan besteden om zijn 2 punten voorsprong op mij te kunnen gaan behouden.
25M hmmzzz bluffertje in je groep zitten?
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Nee, alleen hij speelt 5 1/2 jaar langer dan ik, dus al 22 seizoenen langer met zijn team. Eigenlijk vind ik die 25M een beetje tegenvallen, als ik mijn team nu zou verkopen vang ik er ook zeker 25M+ voor. Hij heeft dan ook nog wel spelers rondlopen van zo'n 15M bij elkaar, maar toch.