Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Speeldag 14 (06-03-11) 5/3/2011, 01:25
Door de dikke vormdrop en de uitwedstrijd ga ik gewoon het kampioenschap laten liggen hier 1 puntje is genoeg Zelfs mots zou niet veel verbetering geven
Lets hope for the good one, nummer 2 en 3 spelen tegen elkaar, maar de nummer 3 is waardeloos in vorm dus gaat wel verliezen Hij stond (3de) 8 punten achter met 3 wedstrijden te gaan, zou sick zijn als hij dan alsnog kampioen wordt XD
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Ik heb ook nog een spannende wedstrijd. Ik sta 5e en moet thuis tegen de nummer 4. Als ik win, eindig ik als 4e en hoef ik geen p/d wedstrijd te spelen. Als ik gelijkspeel, wordt ik 5e en moet ik een p/d wedstrijd spelen. En als ik verlies, kan ik zelfs nog rechtstreeks degraderen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Ga het compleet anders, maar spelen voor het gelijkspel XD Stapel wissels en positiewisselingen staan klaar Hij zal ook moeten winnen om nog een p/d te mogen spelen Maar als hij 1-0 van wint en de nummer 7 met 3-0 van de nummer laatst is hij alsnog down
Lets hope for the best
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Ik heb een moorddadige TS, dus mijn middenveld is ruk morgen. De kans zit er dus in dat ik genaaid word, want mijn tegenstander is niet top en doet normaal geen gekke aankopen. Nummer 2 moet thuis tegen de nummer 3 en die heeft aardig lopen inkopen. Het zou leuk zijn als Tiel Fc (nummer 2) alsnog niet zou promoveren, terwijl hij twee weken geleden nog met 5 punten voorsprong koploper was
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
ik ga piccen, want sta momenteel 3de en ik moet tegen de nr. 8 die zo'n beetje z'n hele team een paar weken geleden heeft verkocht en bijna alleen nog jonge trainees heeft staan. Ik sta 3 punten achter op de nr. 2 en 3, maar heb wel min. een +3 in doelsaldo. Zij hebben ook veel zwaardere tegenstanders, dus in theorie als zij beiden verliezen en ik win, dan heb ik nog het kampioenschap binnen. Mocht ik dat halen, dan staat er nog een p/d wedstrijd te wachten en vandaar ook het pic.
thomaapje Goddelijk
Zelf compleet in de verdediging gelegen, 4-5-1 met pressie Vooral door het missen van 1 van zijn mids was ik hier gewoon de betere en verloor niet heel veel op het middenveld waar ik anders dus flink achter zou lopen 0-1 is het resultaat Neville weet ook niet te winnen van HFC en zo was een verlies ook goed geweest
Op naar de p/d
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
na 0-3 achter, toch nog 4-3 kunnen winnen in de kampioenswedstrijd. Nu vanavond de p/d wedstrijd! Zou te doen moeten zijn, als hij niet de laatste 3 wedstrijden gepict heeft.
thomaapje Goddelijk