Winnen om de 3de plek vast te houden Mijn spits kan na een paar weken precies vandaag weel spelen De uitwedstrijd verloor ik met 3-1 Dus vandaag gaan we er even overheen donderen hahahaha
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Vandaag vlammen en winnen. Volgende week even kijken hoe het ervoor staat, maar ik zal waarschijnlijk moeten verliezen om geen tweede te worden... Wel irritant, is al de tweede wedstrijd dan die ik moedwillig weg ga geven...
Volgend seizoen heb ik dat probleem gelukkig niet en kan ik gewoon voluit voor het kampioenschap gaan
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Laatste doelstelling van dit seizoen is behaald (zelfs zonder beste verdediger) namelijk de 200 Hatstats halen. Volgend seizoen is de doelstelling 250.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08