Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Leuke aanvallende middenvelder

Ga naar beneden 
+4
Kevm81
SemTex
_Rolex
thomaapje
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

Man Aantal berichten : 2472
Leeftijd : 53
Teamnaam : op naar de top1
Reeks : VI.326
Land : Nederland
Trainingsvorm : Positie(zo goed)
Registration date : 22-08-08

Leuke aanvallende middenvelder - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke aanvallende middenvelder   Leuke aanvallende middenvelder - Pagina 2 Icon_minitime17/10/2008, 13:14

Zlajan schreef:

Ik heb hier een poosje geleden ook al over nagedacht, maar in mijn ogen zullen gebruikers die het spel echt serieus spelen en die het geld hebben om bovennatuurlijke spelers te betalen vrijwel elke dag wel inloggen. Dus bij deze spelers maakt het dan niet zo uit wanneer je ze te koop zet. Het is anders als je een goedkope, vrij kale speler te koop zet die voor de betere teams niet interessant is. Dan kan je wel het beste verkopen op zaterdag, want dan zijn er ook veel spelers die niet zo serieus spelen online. Maar ook dit is slechts een theorie.
Ik ga persoonlijk helemaal mee in deze theorie top
Terug naar boven Ga naar beneden
blaerie78
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
blaerie78

Man Aantal berichten : 731
Leeftijd : 46
Teamnaam : Real Gentbrugge
Reeks : Eerste Klasse
Land : België
Trainingsvorm : conditie
Registration date : 11-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Leuke aanvallende middenvelder   Leuke aanvallende middenvelder - Pagina 2 Icon_minitime17/10/2008, 15:51

blaerie78 schreef:
Thomaapje schreef:
Ja, maar er hoeven niet persee op een druk tijdstip meer kopers te zijn
Ik denk dat op dinsdag minder bovennatuurlijken worden verkocht dan vrijdag bijvoorbeeld, omdat je die normaal zaterdag of zondags nodig hebt

mja.... da's een theorie zoals elke andere.... heuh heuh heuh

maar... toch een wankele theorie denk ik.... wat dan met de mensen die echt scouten? Kopen die niet op dinsdag omdat ze die speler pas Zondag nodig hebben?
Ik persoonlijk vertrouw dan liever op het percentage online-gebruikers.....

Op Zaterdag spelen Duitsland en Zwitserland (2 van de grootste HT-landen) en nog enkele grote landen hun competitiewedstrijden.... (vanaf overdag reeds dacht ik....)
Het is gewoon algemeen geweten dat dit een enorm effect heeft op de online-gebruikers.... Zondag is bv ook nooit slecht! Omdat dan veel Benelux'ers online komen! (en laat dat nou net de markt zijn waar je spelers gelist staan..... Wink)

Dit weekend is mss iets anders.... omdat het de seizoenstart is.... daardoor zou het kunnen... (ik zeg wel zou...) dat er veel spelers nog in extremis hun ploeg willen versterken en dat liever op het laatste moment doen (verrassingseffect).... in dat opzicht is het misschien niet slecht deze vrijdag.... maar da's echt koffiedik kijken.... Zaterdag is sowieso goed... Vrijdag misschien!

Grtz, B78

Jouw theorie zat al deels in de mijne vervat.... maar ik heb het niet zo goed uit de doeken gedaan als jij misschien.... top
Het is altijd beetje gokken... maar toch met een verschil in falings-marge! Ik blijf de Zaterdag en Zondag lekkerder vinden... Want doordachte spelers kopen idd gelijk wanneer, maar die kopen ook goed! Niet te duur dus.... Ik veronderstel natuurlijk wel dat we allemaal zoeken naar verkoopcijfers boven de waarde dan eronder.... Dan lijkt het me toch dat volgens jouw theorie daar meer kans op is tijdens het weekend dan in de week....

Het is echter moeilijk om zomaar uit te gaan van dergelijke premissen in een markt-economie die toch altijd beetje onvoorspelbaar blijft... door het feit dat mensen nu eenmaal geen cpu's zijn... en eigen willetjes en visies hebben...

Daarmee is het misschien beter dat we spreken van "op zoek gaan naar minder ervaren HT-spelers als potentiele klanten"... en het daarmee meest overeenkomende tijdstip!

Grtz, B78 brede lach
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Land : Nederland
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Leuke aanvallende middenvelder   Leuke aanvallende middenvelder - Pagina 2 Icon_minitime19/10/2008, 06:53

verkocht voot 900.000

en dan zeg je dat zaterdag het beste is? :S
Normale prijs >1mil
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Leuke aanvallende middenvelder   Leuke aanvallende middenvelder - Pagina 2 Icon_minitime

Leuke aanvallende middenvelder
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Best leuke aanvallende middenvelder
» Heel leuke aanvallende middenvelder
» Aanvallende en spelhervattende middenvelder
» Leuke middenvelder
» Leuke middenvelder met passen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum