Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Heel leuke aanvallende middenvelder

Ga naar beneden 
+4
blaerie78
_Rolex
thomaapje
Groznyy
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

Man Aantal berichten : 1664
Reeks : .
Registration date : 22-08-08

Heel leuke aanvallende middenvelder Empty
BerichtOnderwerp: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime2/10/2008, 18:57

Semai Tübe (119936910)
24 jaar en 93 dagen, matig in vorm, gezond

Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap redelijk.

Specialiteit: Koppen

Volgende verjaardag: 21-10-2008
Nationaliteit: Türkiye Türkiye
Total Skill Index (TSI): 46 140
Loon: 17 056 €/week inclusief 20% bonus
Club: Lochristi SDS

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: wereldklasse Passen: uitmuntend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatten: matig

Doelpunten in carrière: 15
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
----------

Transferlijst: Middenvelder

Deadline: 05-10-2008 17:55 !

Vraagprijs: 3 995 000 €
Terug naar boven Ga naar beneden
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime2/10/2008, 18:57

Er komt een bovennatuurlijke in de plaats (wellicht met passen en dan nog eentje met verdedigen)
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Land : Nederland
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime2/10/2008, 20:50

Toppix na-aper :P

Deze ligt wel buiten mijn budget verder een leuke speler, en goede spec

btw heeft hij 2 huizen in turkije?
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

Man Aantal berichten : 2472
Leeftijd : 53
Teamnaam : op naar de top1
Reeks : VI.326
Trainingsvorm : Positie(zo goed)

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime2/10/2008, 23:54

Spidersencer schreef:
Semai Tübe (119936910)

----------

Ik vind hem wel erg leuk om te hebben, maar kom net wat geld te kort.Heb jij voor mij ff 3 miljoen dan neem ik hem over. :move:
blaerie78
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
blaerie78

Man Aantal berichten : 731
Leeftijd : 46
Teamnaam : Real Gentbrugge
Reeks : Eerste Klasse
Land : België
Trainingsvorm : conditie
Registration date : 11-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 00:15

Spidersencer schreef:
Semai Tübe (119936910)

----------

Mmmm lekker, lekker.... top
Pettachi
Wereldklasse
Wereldklasse

Man Aantal berichten : 800
Leeftijd : 43
Teamnaam : FC Holcim
Registration date : 27-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 18:15

ik vind het niet slim om zo'n mooie speler te verkopen om ene terug te halen die amper 1 niveau pm hoger is..
brent_g
Moderator
Moderator
brent_g

Man Aantal berichten : 899
Teamnaam : Wozniak
Reeks : #1 in III.7

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 18:58

Pettachi schreef:
ik vind het niet slim om zo'n mooie speler te verkopen om ene terug te halen die amper 1 niveau pm hoger is..
2nd
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

Man Aantal berichten : 2472
Leeftijd : 53
Teamnaam : op naar de top1
Reeks : VI.326
Trainingsvorm : Positie(zo goed)

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 19:44

Pettachi schreef:
Leg ook even uit waarom je het niet zo slim vind, want de lezer is wel nieuwsgierig naar jou antwoord daarin. Wink
brent_g
Moderator
Moderator
brent_g

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 19:58

Wel, je maakt ten eerste door de percentages een pak verlies, ten tweede kost eentje met slechts 1 lever meer PM al wat meer(niet in verhouding met de verbetering die hij je bezorgt). Waardoor je pakweg een miljoen betaalt voor een klein extraatje
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 20:53

Ok, ik moet me blijkbaar verdedigen tong .

Deze speler past niet meer in mijn team. Ik heb nog maar 1 bovennatuurlijke spelmaker en dat voel ik. Mijn middenveld is gewoonweg niet goed genoeg. Vandaar dat ik stilletjes aan allerlei maatregelen neem om mijn middenveld op te krikken, zonder loonmonsters te moeten kopen (lees reusachtige spelers).

Eén van die maatregelen was 2 verdedigers kopen met spelmaken. Dat is gebeurd. Er zijn er 2 binnengehaald met goed spelmaken. Je kan je dan de vraag stellen of de prijs die je ervoor neertelt (die aanzienlijk is) wel opportuun is. De meerwaarde is immers niet zo groot. Doch ben ik van mening dat het wel opportuun is. Het geld dat je investeert is uiteindelijk geen verloren of weggesmeten geld. Bij de verkoop krijg je het gewoon weer terug.

Verder wil ik ook nog een bovennatuurlijke spelmaker extra hebben. Vandaar dat ik deze verkoop. In de plaats zal hoogstwaarschijnlijk een bovennatuurlijke met zowat briljant passen in de plaats komen. Ik vind dat dat toch een vrij mooie stijging is. Ik vraag me af welke spelers Petacchi tegenwoordig koopt als ze toch steeds een énorme boost moeten geven (wat ik afleid uit je post?). Na een tijd moet je het gewoon stellen met kleinere boostjes.

Ik kan ook buitenaardse spelers kopen. Die zullen mijn stats zeker boosten, dat trek ik niet in twijfel. Maar mijn loon zal er ook wel naar zijn. En laat dat mijn grootste drijfveer zijn: heel veel geld investeren in spelers die vrij weinig loon vragen. Zo zit al dan geld wel in mijn spelers, maar dat is in mijn ogen beter dan veel geld te hoeven steken in de lonen (= weggesmeten geld).
brent_g
Moderator
Moderator
brent_g

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 20:59

Spidersencer schreef:
zonder loonmonsters te moeten kopen (lees reusachtige spelers).
Knipoog naar mij? brede lach

Spidersencer schreef:
Ik kan ook buitenaardse spelers kopen. Die zullen mijn stats zeker boosten, dat trek ik niet in twijfel. Maar mijn loon zal er ook wel naar zijn. En laat dat mijn grootste drijfveer zijn: heel veel geld investeren in spelers die vrij weinig loon vragen. Zo zit al dan geld wel in mijn spelers, maar dat is in mijn ogen beter dan veel geld te hoeven steken in de lonen (= weggesmeten geld).
In mijn geval dus niet. Ik verkoop spelers na 1 seizoen in de situatie waar ik me nu in bevind. :-)
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:01

brent_g schreef:
Spidersencer schreef:
zonder loonmonsters te moeten kopen (lees reusachtige spelers).
Knipoog naar mij? brede lach

Neen Very Happy . Ik beschouw nu eenmaal een reusachtige speler in VIe als loonmonster. Ik refereerde niet naar u tong
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:02

brent_g schreef:
In mijn geval dus niet. Ik verkoop spelers na 1 seizoen in de situatie waar ik me nu in bevind. :-)

Ik ook ... blij .
brent_g
Moderator
Moderator
brent_g

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:02

Jij zit toch al langer dan 1 seizoen in VI volgens mij? heuh
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Leeftijd : 44
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2
Trainingsvorm : Passen

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:03

ik vind het goed verdedigd. Misschien kun je nog vleugels met meer spelmaken nemen, maar verder ben ook ik van mening dat (zeker in VI) je niet hoger dan bovennatuurlijk kunt gaan, ivm de lonen. Daar ligt ook mijn grens in ieder geval, en zeker voor de buitenlanders. Probeer nu wel voor een belg te gaan, spider... Dan kun je heel misschien toch nog 1 leveltje hoger gaan.
http://www.free-play.nl
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

Man Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 42
Teamnaam : Forza Kev
Reeks : III.10
Trainingsvorm : Scoring

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:06

PvD schreef:
ik vind het goed verdedigd. Misschien kun je nog vleugels met meer spelmaken nemen, maar verder ben ook ik van mening dat (zeker in VI) je niet hoger dan bovennatuurlijk kunt gaan, ivm de lonen. Daar ligt ook mijn grens in ieder geval, en zeker voor de buitenlanders. Probeer nu wel voor een belg te gaan, spider... Dan kun je heel misschien toch nog 1 leveltje hoger gaan.
Idd, ik kijk tegenwoordig ook met een schuin oog naar reusachtige spelers die NL zijn, die betaal je eigenlijk hetzelfde als een buitenlandse bovennatuurlijke.
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:07

Kevm81 schreef:
PvD schreef:
Idd, ik kijk tegenwoordig ook met een schuin oog naar reusachtige spelers die NL zijn, die betaal je eigenlijk hetzelfde als een buitenlandse bovennatuurlijke.

ik heb ook alleen maar nederlanders op het middenveld nu, zodat ik ze nog door kan trainen naar reusachtig in V straks...
brent_g
Moderator
Moderator
brent_g

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:10

Kevm81 schreef:
PvD schreef:
Ik moet toegeven dat ik niet meteen naar het loon van m'n WTM had gekeken... Nu ja, ik wist dat het 50k was maar een meer multiskilled speler (met minder loon) kost pakken meer. Dan geef je het geld gewoon aan de skills terwijl de speler niet beter is dus eigenlijk maakt het niet veel uit.
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:11

Dat kan ik inderdaad nog doen.

Ik ga stilletjes aan beginnen experimenteren met een vleugelspeler naar het midden, overigens. Nu vraag ik me alleen nog af of zo'n vleugelspeler dan nog bijdraagt tot de aanval? (ik vind het zo hatelijk dat er geen tabellen van bestaan shock )
brent_g
Moderator
Moderator
brent_g

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:12

Z'n passenskill draagt volgens mij bij aan de centrale aanval. :-)
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

Man Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 42
Teamnaam : Forza Kev
Reeks : III.10
Trainingsvorm : Scoring

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:13

Spidersencer schreef:
Dat kan ik inderdaad nog doen.

Ik ga stilletjes aan beginnen experimenteren met een vleugelspeler naar het midden, overigens. Nu vraag ik me alleen nog af of zo'n vleugelspeler dan nog bijdraagt tot de aanval? (ik vind het zo hatelijk dat er geen tabellen van bestaan shock )
Volgens mij levert hij idd nog een (hele)kleine bijdrage, hoeveel precies? geen flauw idee! Maar aangezien je wedstrijden meer wint met een heel goed middenveld als met een hele goed aanval, zal ik voor de WTM gaan!
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:14

brent_g schreef:
Ik moet toegeven dat ik niet meteen naar het loon van m'n WTM had gekeken... Nu ja, ik wist dat het 50k was maar een meer multiskilled speler (met minder loon) kost pakken meer. Dan geef je het geld gewoon aan de skills terwijl de speler niet beter is dus eigenlijk maakt het niet veel uit.[/quote]

daar heb je natuurlijk gelijk in. Als je 20x 20.000 loon extra betaald (1,5 seizoen) dan is dat 400k in totaal. Als de speler meer dan 400k goedkoper is dan het alternatief, ben je dus beter af.
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:15

PvD schreef:
brent_g schreef:
Ik moet toegeven dat ik niet meteen naar het loon van m'n WTM had gekeken... Nu ja, ik wist dat het 50k was maar een meer multiskilled speler (met minder loon) kost pakken meer. Dan geef je het geld gewoon aan de skills terwijl de speler niet beter is dus eigenlijk maakt het niet veel uit.

daar heb je natuurlijk gelijk in. Als je 20x 20.000 loon extra betaald (1,5 seizoen) dan is dat 400k in totaal. Als de speler meer dan 400k goedkoper is dan het alternatief, ben je dus beter af.[/quote]

Echter zie je die 400k niet meer terug aangezien dat het loon is dat je moet betalen.

Die 400k die je neertelt voor de extra skills zie je wél terug.
blaerie78
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
blaerie78

Man Aantal berichten : 731
Leeftijd : 46
Teamnaam : Real Gentbrugge
Trainingsvorm : conditie
Registration date : 11-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:23

Kevm81 schreef:

Kevin kijkt scheel.... ik had al een vermoeden, maar nu ben ik zeker.... brede lach
brent_g
Moderator
Moderator
brent_g

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime3/10/2008, 21:25

Euh jongens, we kunnen precies niet meer goed quoten... brede lach
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Heel leuke aanvallende middenvelder   Heel leuke aanvallende middenvelder Icon_minitime

Heel leuke aanvallende middenvelder
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leuke aanvallende middenvelder
» Best leuke aanvallende middenvelder
» Aanvallende en spelhervattende middenvelder
» Leuke middenvelder
» Leuke middenvelder met passen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum