Semai Tübe (119936910) 24 jaar en 93 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is. Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 21-10-2008 Nationaliteit: Türkiye Türkiye Total Skill Index (TSI): 46 140 Loon: 17 056 /week inclusief 20% bonus Club: Lochristi SDS
Deze ligt wel buiten mijn budget verder een leuke speler, en goede spec
btw heeft hij 2 huizen in turkije?
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is. Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap redelijk.
Volgende verjaardag: 21-10-2008 Nationaliteit: Türkiye Türkiye Total Skill Index (TSI): 46 140 Loon: 17 056 /week inclusief 20% bonus Club: Lochristi SDS
Doelpunten in carrière: 15 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 2 ----------
Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 05-10-2008 17:55 !
Vraagprijs: 3 995 000
Ik vind hem wel erg leuk om te hebben, maar kom net wat geld te kort.Heb jij voor mij ff 3 miljoen dan neem ik hem over. :move:
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
ik vind het niet slim om zo'n mooie speler te verkopen om ene terug te halen die amper 1 niveau pm hoger is..
2nd
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Wel, je maakt ten eerste door de percentages een pak verlies, ten tweede kost eentje met slechts 1 lever meer PM al wat meer(niet in verhouding met de verbetering die hij je bezorgt). Waardoor je pakweg een miljoen betaalt voor een klein extraatje
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Deze speler past niet meer in mijn team. Ik heb nog maar 1 bovennatuurlijke spelmaker en dat voel ik. Mijn middenveld is gewoonweg niet goed genoeg. Vandaar dat ik stilletjes aan allerlei maatregelen neem om mijn middenveld op te krikken, zonder loonmonsters te moeten kopen (lees reusachtige spelers).
Eén van die maatregelen was 2 verdedigers kopen met spelmaken. Dat is gebeurd. Er zijn er 2 binnengehaald met goed spelmaken. Je kan je dan de vraag stellen of de prijs die je ervoor neertelt (die aanzienlijk is) wel opportuun is. De meerwaarde is immers niet zo groot. Doch ben ik van mening dat het wel opportuun is. Het geld dat je investeert is uiteindelijk geen verloren of weggesmeten geld. Bij de verkoop krijg je het gewoon weer terug.
Verder wil ik ook nog een bovennatuurlijke spelmaker extra hebben. Vandaar dat ik deze verkoop. In de plaats zal hoogstwaarschijnlijk een bovennatuurlijke met zowat briljant passen in de plaats komen. Ik vind dat dat toch een vrij mooie stijging is. Ik vraag me af welke spelers Petacchi tegenwoordig koopt als ze toch steeds een énorme boost moeten geven (wat ik afleid uit je post?). Na een tijd moet je het gewoon stellen met kleinere boostjes.
Ik kan ook buitenaardse spelers kopen. Die zullen mijn stats zeker boosten, dat trek ik niet in twijfel. Maar mijn loon zal er ook wel naar zijn. En laat dat mijn grootste drijfveer zijn: heel veel geld investeren in spelers die vrij weinig loon vragen. Zo zit al dan geld wel in mijn spelers, maar dat is in mijn ogen beter dan veel geld te hoeven steken in de lonen (= weggesmeten geld).
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
zonder loonmonsters te moeten kopen (lees reusachtige spelers).
Knipoog naar mij?
Spidersencer schreef:
Ik kan ook buitenaardse spelers kopen. Die zullen mijn stats zeker boosten, dat trek ik niet in twijfel. Maar mijn loon zal er ook wel naar zijn. En laat dat mijn grootste drijfveer zijn: heel veel geld investeren in spelers die vrij weinig loon vragen. Zo zit al dan geld wel in mijn spelers, maar dat is in mijn ogen beter dan veel geld te hoeven steken in de lonen (= weggesmeten geld).
In mijn geval dus niet. Ik verkoop spelers na 1 seizoen in de situatie waar ik me nu in bevind. :-)
Groznyy Reusachtig
ik vind het goed verdedigd. Misschien kun je nog vleugels met meer spelmaken nemen, maar verder ben ook ik van mening dat (zeker in VI) je niet hoger dan bovennatuurlijk kunt gaan, ivm de lonen. Daar ligt ook mijn grens in ieder geval, en zeker voor de buitenlanders. Probeer nu wel voor een belg te gaan, spider... Dan kun je heel misschien toch nog 1 leveltje hoger gaan.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
ik vind het goed verdedigd. Misschien kun je nog vleugels met meer spelmaken nemen, maar verder ben ook ik van mening dat (zeker in VI) je niet hoger dan bovennatuurlijk kunt gaan, ivm de lonen. Daar ligt ook mijn grens in ieder geval, en zeker voor de buitenlanders. Probeer nu wel voor een belg te gaan, spider... Dan kun je heel misschien toch nog 1 leveltje hoger gaan.
Idd, ik kijk tegenwoordig ook met een schuin oog naar reusachtige spelers die NL zijn, die betaal je eigenlijk hetzelfde als een buitenlandse bovennatuurlijke.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Idd, ik kijk tegenwoordig ook met een schuin oog naar reusachtige spelers die NL zijn, die betaal je eigenlijk hetzelfde als een buitenlandse bovennatuurlijke.
ik heb ook alleen maar nederlanders op het middenveld nu, zodat ik ze nog door kan trainen naar reusachtig in V straks...
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Ik moet toegeven dat ik niet meteen naar het loon van m'n WTM had gekeken... Nu ja, ik wist dat het 50k was maar een meer multiskilled speler (met minder loon) kost pakken meer. Dan geef je het geld gewoon aan de skills terwijl de speler niet beter is dus eigenlijk maakt het niet veel uit.
Groznyy Reusachtig
Ik ga stilletjes aan beginnen experimenteren met een vleugelspeler naar het midden, overigens. Nu vraag ik me alleen nog af of zo'n vleugelspeler dan nog bijdraagt tot de aanval? (ik vind het zo hatelijk dat er geen tabellen van bestaan )
brent_g Moderator
Ik ga stilletjes aan beginnen experimenteren met een vleugelspeler naar het midden, overigens. Nu vraag ik me alleen nog af of zo'n vleugelspeler dan nog bijdraagt tot de aanval? (ik vind het zo hatelijk dat er geen tabellen van bestaan )
Volgens mij levert hij idd nog een (hele)kleine bijdrage, hoeveel precies? geen flauw idee! Maar aangezien je wedstrijden meer wint met een heel goed middenveld als met een hele goed aanval, zal ik voor de WTM gaan!
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Ik moet toegeven dat ik niet meteen naar het loon van m'n WTM had gekeken... Nu ja, ik wist dat het 50k was maar een meer multiskilled speler (met minder loon) kost pakken meer. Dan geef je het geld gewoon aan de skills terwijl de speler niet beter is dus eigenlijk maakt het niet veel uit.[/quote]
daar heb je natuurlijk gelijk in. Als je 20x 20.000 loon extra betaald (1,5 seizoen) dan is dat 400k in totaal. Als de speler meer dan 400k goedkoper is dan het alternatief, ben je dus beter af.
Groznyy Reusachtig
Ik moet toegeven dat ik niet meteen naar het loon van m'n WTM had gekeken... Nu ja, ik wist dat het 50k was maar een meer multiskilled speler (met minder loon) kost pakken meer. Dan geef je het geld gewoon aan de skills terwijl de speler niet beter is dus eigenlijk maakt het niet veel uit.
daar heb je natuurlijk gelijk in. Als je 20x 20.000 loon extra betaald (1,5 seizoen) dan is dat 400k in totaal. Als de speler meer dan 400k goedkoper is dan het alternatief, ben je dus beter af.[/quote]
Echter zie je die 400k niet meer terug aangezien dat het loon is dat je moet betalen.
Die 400k die je neertelt voor de extra skills zie je wél terug.
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Kevin kijkt scheel.... ik had al een vermoeden, maar nu ben ik zeker....
brent_g Moderator